  • 111. Data: 2008-07-13 17:28:34
    Temat: Re: Polkomtel - zakonczenie
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Tristan pisze:

    > A dlaczego nie mają móc ci dać nowego?

    naprawa jest niemożliwa a takiego modelu nie mają już na stanie

  • 112. Data: 2008-07-13 20:16:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 13 lipiec 2008 19:28
    (autor PlaMa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5de09$d5$1@inews.gazeta.pl>):

    > naprawa jest niemożliwa a takiego modelu nie mają już na stanie

    A kosmici wylądowali w Ciaprkowie.

    To dadzą ci inny model.

    --
    Tristan

  • 113. Data: 2008-07-14 07:19:02
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 10 Jul 2008 17:40:23 +0200,
    poreba <d...@p...pl> screamed:
    [...]
    > nakierowywać czytających na oczywisty
    > wniosek, iż operatorzy 'dotowane' telefony
    > finansują z pobieranych potem opłat. Po
    > pierwszej obiekcji na grupie (p.s.prawo
    > przecież!) wytłumaczyłbym, że o moje własne
    > _odczucie/pojęcie_ chodzi - IMHO.
    >
    > No, chyba że miałbym fazę na trollowanie albo
    > chciał tasiemcowaty podwątek wyhodować ;)

    Fajny masz czytnik. Można ustawić formatowanie tekstu dla drukarki
    fiskalnej...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 09:18:00 user up 11768 days, 21:13, 1 user, load average: 0.09, 0.98, 0.19 ]

    If you die in an elevator, be sure to push the Up button. -- Sam Levenson

  • 114. Data: 2008-07-14 08:35:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 14 Jul 2008, Artur M. Piwko wrote:

    > poreba <d...@p...pl> screamed:
    > [...]
    [...]
    > Fajny masz czytnik. Można ustawić formatowanie tekstu dla drukarki
    > fiskalnej...

    W drukarce fiskalnej jest dodatkowo zakaz łamania (dzielenia) słów? :D

    [testy]
    [\testy]

    pzdr, Gotfryd

  • 115. Data: 2008-07-14 11:39:01
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 14 Jul 2008 10:35:50 +0200,
    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> screamed:
    > [...]
    >
    > W drukarce fiskalnej jest dodatkowo zakaz łamania (dzielenia) słów? :D

    Tego nie wiem, ale jak widać na paragonie się zmieści bez łamania... ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 13:38:37 user up 11768 days, 1:33, 1 user, load average: 0.09, 0.98, 0.19 ]

    Performance is easier to add than clarity.

  • 116. Data: 2008-07-19 10:36:13
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Tristan pisze:

    > A kosmici wylądowali w Ciaprkowie.

    Dlaczego? Już dwa razy mi się zdarzyło coś takiego :D

    > To dadzą ci inny model.

    nie, bo niby czemu?
    W ogóle to wijesz sie i kombinujesz żeby na pytanie nie odpowiedzieć.

    Słowem operatorzy mówią że nie sprzedają na raty, formalnie nie są to
    raty, jakby patrząc nie są to raty, jeśli nie masz jakiś argumentów
    (poza bo tak) to chyba możemy uznać że telefon u opa kosztuje złotówkę :)

  • 117. Data: 2008-07-19 10:42:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 19 lipiec 2008 12:36
    (autor PlaMa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5sg30$g5f$1@inews.gazeta.pl>):

    > Słowem operatorzy mówią że nie sprzedają na raty, formalnie nie są to
    > raty,

    Niestety system prawny jest dziwny.

    > jakby patrząc nie są to raty,

    Patrząc z punktu widzenia portfela nabywcy i portfela sprzedawcy - są.

    > jeśli nie masz jakiś argumentów
    > (poza bo tak) to chyba możemy uznać że telefon u opa kosztuje złotówkę :)

    To idź i kup mi kilka... Odkupię je od ciebie po 10zł za sztukę.

    --
    Tristan

  • 118. Data: 2008-08-05 20:08:18
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Tristan pisze:

    > To idź i kup mi kilka... Odkupię je od ciebie po 10zł za sztukę.

    idz i powiedz ze chcesz kupic w ratach... wysmieja cie.
    jezeli to sa raty to nie powinni podawac rzeczywistej ceny, ilosci rat
    oraz wielkosci poj raty?