  • 101. Data: 2008-07-13 01:08:32
    Temat: Re: Polkomtel - zakonczenie
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Patrzę ci ja na trzymany przed nosem telefon, patrzę... mam wyciągać
    > fakturę z kwotą "1 zł"? :>
    > Oczywiscie to, że telefon ZOSTANIE ZAPŁACONY w droższym abonamencie lub
    > w inny sposób (mniejszym limitem rozmów na przykład, na czym mi nie
    > zależy) jest poza konkursem.

    hmm, jak to się ma do zakazu łączenia ofert?
    Było to jakiś czas temu apropo neo i telefonu, czy tutaj też to podpada?
    Czy może opy bronią się, że to tylko "promocja"?

  • 102. Data: 2008-07-13 01:10:44
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Tristan pisze:

    > No to pierwsza rata.

    Bzdury gadasz i ja to udowodnię. Byłem wczoraj w salonie orange i
    spytałem się czy mogę kupić taki i taki telefon na raty, odpowiedzieli,
    że nie. Ha! Sam widzisz! :)

    > Możliwe. Aczkolwiek oceniałem moralnie. Uważam, że szukanie kruczków
    > prawnych, żeby wykorzystać operatora jest niemoralne. Tyle.

    Ta, rozumiem że uważasz że szukanie kruczków i tworzenie "uzupełnień
    regulaminów" przez opów jest całkowicie moralnie słuszne?

  • 103. Data: 2008-07-13 07:30:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    PlaMa pisze:

    > hmm, jak to się ma do zakazu łączenia ofert?
    > Było to jakiś czas temu apropo neo i telefonu, czy tutaj też to podpada?
    > Czy może opy bronią się, że to tylko "promocja"?

    Ale tutaj klient ma wybór: może kupić sam telefon, sam abonament, albo
    dobrowolnie połączoną ofertę abo+tel. To chyba nie jest zakazane.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 104. Data: 2008-07-13 12:38:35
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    poreba pisze:

    > Jednak do
    > głowy by mi nie przyszło aby, z uporem godnym
    > lepszej sprawy, w tak zawoalowany sposób
    > nakierowywać czytających na oczywisty
    > wniosek, iż operatorzy 'dotowane' telefony
    > finansują z pobieranych potem opłat.

    Bo on nie łapie ze operatorzy sprzedając (a ni wynajmując lub udzielając
    rat) telefon za złotówkę podejmują pewne ryzyko, że jak zmienią
    regulamin to ludzie odejdą i im się to nie zwróci. IMO uczciwie
    postawione, ale to zwolennik rat, chciałby wszystko na raty kupować, na
    raty sprzedawać i w ratach wyliczać... od taka mania.

    > No, chyba że miałbym fazę na trollowanie albo
    > chciał tasiemcowaty podwątek wyhodować ;)

    No to tez jest opcja

  • 105. Data: 2008-07-13 12:40:48
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Tristan pisze:

    > 3zł. Kupujesz zestaw za 5 i sprzedajesz gazetę za 2.
    > Ale cóż, ja truskawki śmietaną, bo ja wariat.

    Oki, zadam ci jeszcze jedno pytanie. Zgodnie z twoja teorią
    spiskowo-ratalną, wykrzykującą dobro i uczciwość operatórów pod
    niebiosa, t w chwili gdy telefon odmówi mi posłuszeństwa i nie będzie
    można go naprawiać to mam prawo zażądać zwrotu 1 zł którą zapłaciłem +
    200 zł "rat"?

  • 106. Data: 2008-07-13 14:13:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 13 lipiec 2008 14:40
    (autor PlaMa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5ct4n$fki$2@inews.gazeta.pl>):

> [...]
    > niebiosa, t w chwili gdy telefon odmówi mi posłuszeństwa i nie będzie
    > można go naprawiać to mam prawo zażądać zwrotu 1 zł którą zapłaciłem +

    Przecie ci go naprawią albo wymienią na nowy.

    --
    Tristan

  • 107. Data: 2008-07-13 14:20:46
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Tristan pisze:

    > Przecie ci go naprawią albo wymienią na nowy.

    świetnie
    "w chwili gdy telefon odmówi mi posłuszeństwa i nie będzie można go
    naprawiać ANI NIE BEDA MOGLI MI DAC NOWEGO to mam prawo zażądać zwrotu 1
    zł którą zapłaciłem + 200 zł "rat"?

    proszę, już lepiej?

  • 108. Data: 2008-07-13 15:15:20
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 13 lipiec 2008 16:20
    (autor PlaMa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5d304$chl$1@inews.gazeta.pl>):

    A dlaczego nie mają móc ci dać nowego?

    --
    Tristan

  • 109. Data: 2008-07-13 15:33:23
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Tristan" napisał:

    > A dlaczego nie mają móc ci dać nowego?

    Nie ma żadnego "dlaczego", odpowiedz wprost na pytanie.

  • 110. Data: 2008-07-13 15:50:35
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 13 lipiec 2008 17:33
    (autor Slawek 'IDEall' Fydryk
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5d799$1qi$1.jkr@Slawek.IDEall.Fydryk.com>):

    > Nie ma żadnego "dlaczego", odpowiedz wprost na pytanie.

    Kto jest twoim ideałem i dlaczego Lenin? Odpowiedziałem wprost. Naprawią
    albo wymienią.

    --
    Tristan