  • 11. Data: 2006-01-30 17:25:11
    Temat: Re: Polkomtel...
    Od: "W...@w...pl" <w...@w...pl>

    Użytkownik "adam ........................." <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisał w wiadomości > P.S.
    > Nie chodzi mi o to, by nie zapłacić/w końcu byłem w Plus-ie ponad 4
    > lata/, ale by zapłacić tyle, ile im się należy :)

    Policz więc ile się twoim zdaniem należy, wpłać na stosowne konto ew. wyślij
    przekazem oraz skieruj pismo wyjaśniające dlaczego tyle i stwierdzające, że
    więcej roszczeń nieuznajesz.

    Koniecznie zachowaj kopie korespondencji oraz potwierdzenia nadania przekazu
    oraz pisma.

    Tak sprawa zostanie załatwiona prawidłowo - jeśli Polkomtel uważa, że jest
    inaczej, to jego brocha - niech prowadzi dowód, że 5pln za MSR się należy.

    p.
    W,