  • 1. Data: 2020-03-05 10:51:09
    Temat: Polka ma przeprosić Niemca, który mówił, że "zabiłby wszystkich Polaków"
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://wpolityce.pl/polityka/489752-skandaliczny-wy
    rok-nitek-plazynska-ma-przeprosic-hansa-g

    Skandaliczny wyrok w Gdańsku! Sąd Apelacyjny zdecydował, że Natalia
    Nitek-Płażyńska ma przeprosić Hansa G. i wpłacić pieniądze na cele
    społeczne.

    Wyrok jest prawomocny. Został wydany przez trzyosobowy skład sędziowski
    pod przewodnictwem sędzi Małgorzaty Zwierzyńskiej.

    CZYTAJ RÓWNIEŻ: Hans G. skazany za mowę nienawiści wobec Polaków!
    Nitek-Płażyńska: ,,Wygrałam z nazistą! Nazizm w Polsce nie ma prawa bytu"

    Nitek-Płażyńska ma przeprosić niemieckiego przedsiębiorce, który, jak
    słyszymy na nagraniach, mówił, że ,,zabiłby wszystkich Polaków". Kobieta
    ma nie tylko przeprosić Hansa G., który sam siebie nazywał nazistą, ale
    też wpłacić 10 tysięcy złotych na WOŚP. Niemiec też usłyszał wyrok. Ma
    zapłacić na cele społeczne tyle, ile Polka.

    Obie strony postąpiły w sposób niegodny, który podważa podstawowe
    wartości, na których opiera się demokratyczne społeczeństwo: pozwany nie
    umiejąc zapanować nad swoimi emocjami wielokrotnie dawał im upust
    odwołując się do wyjątkowo negatywnych i szkodliwych stereotypów na
    temat osób narodowości polskiej, wypowiadając się o nich poniżająco i
    pogardliwie, nie bacząc, że są to osoby, z którymi na co dzień
    współpracuje, powódka [Natalia Nitek-Płażyńska dop. red.] natomiast
    przez kilka miesięcy, w sposób zaplanowany nadużywała naturalnego
    zachowania, jakim każdy człowiek obdarza swojego rozmówcę i zaufania,
    jakie żywi przełożony względem swojego pracownika. Aprobata takiego
    postępowania, zarówno powódki, jak i pozwanego wyklucza szczerą i
    efektywną komunikację, a z kolei bez takiej komunikacji trudno budować
    jakąkolwiek wspólnotę

    - brzmi ustne uzasadnienie wyroku.

    CZYTAJ RÓWNIEŻ: TYLKO U NAS. Natalia Nitek-Płażyńska dla wPolityce.pl:
    Nie mogłabym żyć spokojnie, gdybym nie podjęła rzuconej mi rękawicy

    Do sprawy odniosła się na Twitterze Nitek-Płażyńska:

    W Gdańsku, polskim mieście, sąd wycenia niżej godność Polaka,
    opluwanego przez Niemca zwącego się hitlerowcem, aniżeli poczucie
    prywatności tego Niemca

    - czytamy w jej wpisie.

    Wyrok jest w moim przekonaniu niesprawiedliwy. Mimo wszystko nie
    żałuję niczego. Tę sprawę trzeba było nagłośnić. Gdybym mogła jeszcze
    raz wybrać, zrobiłabym to samo

    - przekonuje żona Kacpra Płażyńskiego.

    [...]

  • 2. Data: 2020-03-05 11:44:33
    Od: p...@g...com

    Zero ma juz z gorki ... lepsza kasta kompromituje sie w tempie blyskawicznym, maja
    sladowe poparcie w spoleczentwie wiec kiedy z nimi zatanczy nikogo to juz nie wzruszy
    ... brawo gamonie macie czego chcieliscie

  • 3. Data: 2020-03-05 12:47:16
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.03.2020 o 11:44, p...@g...com pisze:
    > Zero ma juz z gorki ... lepsza kasta kompromituje sie w tempie blyskawicznym, maja
    sladowe poparcie w spoleczentwie wiec kiedy z nimi zatanczy nikogo to juz nie wzruszy
    ... brawo gamonie macie czego chcieliscie

    ano, jak zwycięży opcja niemiecka to przemek dochrapie się stopnia
    oberszturbanfirera:)))))))))))))

  • 4. Data: 2020-03-05 13:30:34
    Od: p...@g...com

    zero gra na najnizszych instynktach i odnosze wrazenie ze czesc srodowiska lepszej
    kasty popelnia umyslne bledy aby zrazic do siebie suwerena :-) koles zostal nagrany,
    z tego nie szlo sie wymiksowac wiec po kiego wacka sedzina jej dolozyla ?

[...]

    cytujac klasyka:

    ,,Gdyby głupota umiała fruwać, to unosiłaby się pani jak gołębica".

  • 5. Data: 2020-03-05 14:20:50
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.03.2020 o 13:30, p...@g...com pisze:
> [...]
    > postępowania, zarówno powódki, jak i pozwanego wyklucza szczerą i
    > efektywną komunikację, a z kolei bez takiej komunikacji trudno budować

    gdyby Niemiec tak mi pluł w twarz, to nie udawałbym jak ty, że pada
    deszcz, mogłoby się skończyć dużo gorzej dla Niemca, ale ty jeszcze
    możesz awansować na oberszturbanfirera:))))))))))))