  • 21. Data: 2003-12-01 00:06:09
    Temat: Re: Policyjne kontrole mojich klientów
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ale facet pisze, że była jakaś kara. teoretycznie masz rację. Ja się
    zastanawiam, czy to BSA nie wpadło na taki sam pomysł, jak ochroniarze w
    niektórych sklepach, czyli dobrowolna kara i nie składamy zawiadomienia.
    Ale w takim wypadku co robili tam policjanci?

  • 22. Data: 2003-12-01 09:15:59
    Od: Filip K` <F...@S...PL>

    Użytkownik Arek napisał:

    > Trochę żartuję - bo wątpię by chciało im się zaglądać do dupy - ale tak
    > właśnie
    > jest przejebane naprawdę bo jakby im się chciało to.... :(
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    Poziom Twoich wypowiedzi w tym watku jest zalosny.

  • 23. Data: 2003-12-01 09:28:54
    Od: Arek <a...@e...net>

    Filip K` rzecze:
    > Poziom Twoich wypowiedzi w tym watku jest zalosny.

    Bo i problem wątku - życie w policyjnym państwie - jest żałosny :(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 24. Data: 2003-12-01 09:37:34
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Filip K`" <F...@S...PL> napisał w wiadomości

    > Poziom Twoich wypowiedzi w tym watku jest zalosny.

    Tak jak i ich autor :)

    Pozdr
    Leszek

  • 25. Data: 2003-12-01 14:46:41
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    > Bo i problem wątku - życie w policyjnym państwie - jest żałosny :(

    Wyjedź.
    Im szybciej tym lepiej.

  • 26. Data: 2003-12-01 20:12:46
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) poilkj w wiadomości <bqfk8i$b18$1@inews.gazeta.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Wyjedź.
    > Im szybciej tym lepiej.

    Ja mam tego głąba w KF, naprawdę lżej ;-)))
    BTW być może Arnold wkrótce gdzieś wyjedzie...

    --
    Olgierd
    "Dynamit Nobla i Nagroda Nobla są dwiema stronami tego samego faktu, jak

  • 27. Data: 2003-12-01 23:04:03
    Od: "Jakub P." <k...@w...pl>

> [...]
    > niektórych sklepach, czyli dobrowolna kara i nie składamy zawiadomienia.
    > Ale w takim wypadku co robili tam policjanci?

    Miasto to Mieszkowice, jeden kumpel dostał 400zł. inny 1000. Podobno byli w
    Dębnie.
    To wszystko w zachodniopomorskim.

    Zobaczymy jutro :(

    Jakub P.

  • 28. Data: 2003-12-01 23:06:38
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bqga6p$cd$8@news.onet.pl>, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > niektórych sklepach, czyli dobrowolna kara i nie składamy zawiadomienia.
    > Ale w takim wypadku co robili tam policjanci?

    Może umożliwili wykrycie przestępstwa? Przestępstwa przeciwko PA
    podlegają ściganiu na wniosek poszkodowanego o ile dobrze pamiętam.

    --
    Marcin

  • 29. Data: 2003-12-01 23:39:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Samotnik wrote:

    > Takiego steku bzdur, plotek, nieścisłości i pierdzielenia, jaki wychodzi w
    > Internecie przy okazji tej akcji policji, to dawno już nie było.

    Taaa :) Psychoza sie robi ze az milo.
    Ludzie dyski formatuja, ogolna panika :)

    Byc moze o to wlasnie chodzilo - robi sie troche najazdow w rozych czesciach
    kraju, byc moze jacyc komendanci znalezli sposob na poprawe statystyk
    wykrywalnosci itp.

    W kazdym razie przeczowam ze zwiekszy sie zapotrzebowanie na Windows-y na
    gwazdke ;)

    > Policja nie wymierza żadnych kar w takich sprawach. Policja może wystawić
    > mandat karny za nadmierną prędkość, ale w przypadku pirackiego softu
    > (ogólnie rzecz biorąc) jedynie zbiera dowody dla toczącego się
    > postępowania.

    No za wykroczenia ogolnie rzeczy ujmujac :)
    Piractwo wykroczeniem nie jest.

  • 30. Data: 2003-12-01 23:43:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Arek wrote:

    > Filip K` rzecze:
    >
    > Bo i problem wątku - życie w policyjnym państwie - jest żałosny :(

    Nie tyle policyjnym a urzedniczym, w sumie na jedno wychodzi.
    Urzedas czesto bedzie prokuratorem, sedzia i katem w jednej osobie. A jak
    sie pozniej okaze ze to "pomylka" to trudno - jemu nic za to nie grozi.