  • 11. Data: 2008-12-03 23:01:49
    Temat: Re: Policjant na służbie spacerujący w rejonie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mauser50 pisze:

    > Jeśliby zaczął reagować na wszystkie zauważone wykroczenia, pewnie nie
    > doszedł by nawet w rejon, który ma patrolować.

    Przecież właśnie o tym pisałem.

  • 12. Data: 2008-12-04 03:15:20
    Od: marcin <m...@g...com>

    Teresa pisze:
    > Czy patrol dwóch policjantów, lub trzech policjantek co zdarza się już
    > widzieć, gdy są na służbie i spacerują sobie w rejonie, czy mają
    > OBOWIĄZEK reagowania na każde drobre wykroczenie ?

    Jeśli sami popełniają wykroczenia to oczekujesz reakcji na inne
    wykroczenia? Trochę hipokryzją by to zalatywało a przecież wiemy, że
    policjanci są moralnie czyści. :)

    Chcesz świeżutkie fotki jak to patrol łazi po trawniku i ścieżce rowerowej?

    M.

  • 13. Data: 2008-12-04 06:59:51
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <o...@d...local.ies.co.pl
    Teresa <1...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > nie to, żeby od razu mandat, ale np. pouczyć, porozmawiać...
    >
    > chodzi o wyrzucanie petów na chodnik mimo iż 5 metrów dalej jest kosz,

    No, to - to rozumiem. Obrzydliwosc.

    > chodzi o deptanie trawnika.

    Znaczy: przejscie po trawniku?
    Hm, a zauwazylem ze w zagranicznych krajach z reguly mozna chodzic po
    trawnikach.

    > przechodzenie przez torowisko, gdy w odległości 300 m nie ma żadnego
    > tramwaju

    Ale dlaczego w takim przypadku mieliby interweniowac?

    > przechodzenie na czerwonym świetle gdy ulica pusta i nic nie jedzie

    Ale dlaczego w takim przypadku mieliby interweniowac?

    W przeciwienstwie do pierwszych dwoch przykladow, w szczegolnosci
    pierwszego - w ostatnich dowch przypadkach coz zlego sie stalo?

    TA

  • 14. Data: 2008-12-04 07:06:19
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 3 Dec 2008 21:23:49 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > były głosy, ze policjanci
    > nadużywają uprawnień i się czepiają. No to rzecz całą sformalizowano.
    > To zdobycz ostatnich kilku lat.

    To że ludzie piszą listy, dzwonią, żalą się, jest dla mnie oczywiste. Biuro
    listów w Kancelarii Premiera, Prezydenta, komendanta i innych instytucji
    pękają... teraz wysłanie listu czy wiadomości jest ułatwione, można zrobić
    przez internet a cały sztab ludzi to obrabia...

    ale żeby z tego wysnuć powyższy wniosek i zadecydować... aby się nie
    "czepiać"...
    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii