  • 31. Data: 2003-02-21 16:54:41
    Temat: Re: Policjant i jego uprawnienia
    Od: "Mak Sym" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości
    news:b35lg8$vso$1@druid.ceti.com.pl...

    ciach...

    > i branie lapowek - i takie gnoje psuja opinie innym - uczciwym
    policjantom -
    > ktorych, mam nadzieje, jest jednak wiecej

    Wiesz, co jest nie tak z nadzieją? ;-)

    Maksym Kammerer

  • 32. Data: 2003-02-21 16:58:25
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mak Sym" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b35la3$ahm$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ech, widzę, że policjantem jesteś ale pewnych przepisów nie znasz.

    Ja policjantem???? Skąd ten wniosek??I tnij cytaty bo się połapać nie można.

    >Alkomat,
    > policyjna "suszarka", butla gaśnicza, waga sklepowa jak i setki (tysiące?)
    > innych przedmiotów MUSZĄ posiadać nalepki legalizacyjne, natomiast atest
    nie
    > musi znajdować się razem z nimi ale winien być przedstawiony na czyjeś
    > wyraźne żądanie, np. przy postępowaniu sądowym, przy żądaniu strony
    > uczestniczącej.

    No i o tym piszę.

    > O działalności polskich sądów nie będę się specjalnie wypowiadał - jest
    ona
    > równie żałosna, jak całego aparatu administracji państwowej, w tym często
    > policji.

    Jakie społeczeństwo takie sądy i policja.

    Pozdr
    Leszek

  • 33. Data: 2003-02-21 17:02:53
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "sall" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na jedną z moich spraw nie zgłosił się "skazujący" mnie policjant za co
    > zapłacił więcej niż mnie proponował jako mandat.

    Ty naprawdę naiwny jesteś. Na rozprawie odczytują że na świadka nałożono
    karę porządkową a po rozprawie : " z uwagi na charakter pracy świadka
    (policjant" sąd postanowił anulować nałożoną karę...".
    Kara jest "pod publikę" czyli pod Ciebie.Jeśli masz mpożliwość wglądu w akta
    to sprawdź.

    >Jedynym ich zajęciem jest radar.

    Bo to ich chleb.Niestety.

    Pozdr
    Leszek

  • 34. Data: 2003-02-21 17:08:20
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości

    > i branie lapowek - i takie gnoje psuja opinie innym - uczciwym
    policjantom -
    > ktorych, mam nadzieje, jest jednak wiecej

    Ci uczciwi po prostu nie mają okazji( bo nie mają radaru);)))
    Osoby piastujące o wiele wyższe stanowiska, posiadające wyższą pozycję
    społeczną i wykształcenie też biorą i to o wiele więcej.Lekarze,
    prokuratorzy, nauczyciele akademiccy, politycy, sędziowie i wielu wielu
    innych.Wszyscy to gnoje Aniu??
    Mało tego. Niektóre z wymienionych zawodów wymagają tzw. powołania a nie
    przeszkadza to ich reprezentantom brać w łapę aż huczy.Więc co wymagać od
    przeciętnych przedstawicieli naszego społeczeństwa w dodatku kiepsko
    opłacanych?? Poświęcenia?

    Pozdr
    Leszek

  • 35. Data: 2003-02-21 17:16:02
    Od: "sall" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mak Sym"

> [...]
    > policyjna "suszarka", butla gaśnicza, waga sklepowa jak i setki (tysiące?)
    > innych przedmiotów MUSZĄ posiadać nalepki legalizacyjne, ......

    Pewnie jednak jest policjantem, choć temu zaprzecza :-)
    Dzięki i za to. Będę mógł może prędzej w jakiś sensowny sposób sformułować
    swoje pismo do Rzecznika P. O.

    Adam

  • 36. Data: 2003-02-21 17:16:07
    Od: "Mak Sym" <c...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Mak Sym" <c...@p...onet.pl> napisał
    > wiadomości news:b35la3$ahm$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ja policjantem???? Skąd ten wniosek??I tnij cytaty bo się połapać nie
    można.

    Ufff, co za ulga...;-)

    > nie
    >

    > No i o tym piszę.

    Eeeeeee, tego jakoś nie załapałem. Ale cieszę się, że się zgadzasz.

    > ona
    >

    > Jakie społeczeństwo takie sądy i policja.

    Ryba psuje się od ogona? :-)

    > Pozdr
    > Leszek

    Maksym Kammerer

  • 37. Data: 2003-02-21 17:18:04
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]

    (tysiące?)
    > innych przedmiotów MUSZĄ posiadać nalepki legalizacyjne,

    Ale kolega Adam na nalepkę nie patrzył. On chciał "papier" ;)))))

    Pozdr
    Leszek

  • 38. Data: 2003-02-21 17:19:43
    Od: "sall" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w >
    > ........takie gnoje psuja opinie innym - uczciwym policjantom -
    > ktorych, mam nadzieje, jest jednak wiecej...

    Więcej? Coraz bardziej w to wątpię zgodnie z przysłowiem "wejdziesz między
    wrony...."
    Adam

  • 39. Data: 2003-02-21 17:20:07
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mak Sym" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b35muo$ib3$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ryba psuje się od ogona? :-)

    Nie. Od głowy czyli polityków, prokuratorów, przekupnych sędziów, lekarzy,
    nauczycieli i innych zawodów z "górnej pólki".

    Pozdr
    Leszek

  • 40. Data: 2003-02-21 17:28:06
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    On Fri, 21 Feb 2003 17:17:24 +0100, "sall" <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał >
    >
    >Dzięki, dzięki.
    >Jeśli jesteś policjantem to te art. znasz.
    >Szkoda że nie zacytowałeś tych o które ja prosiłem tj. tych jakie powinien
    >posiadać policjant.

    Byla swego czasu (moze z rok temu) w "Rzeczpospolitej"
    zawzieta dyskusja miedzy prawnikami na ten temat.

    Co prawda zarzadzenia nr 1 i 2 komendanta glownego policji z
    4 stycznia 2001 r. ponoc mowi, ze okreslanie predkosci pojazdu
    i badanie stanu trzezwosci wymagaja uzycia przyrzadow
    kontrolno-pomiarowych z homologacja, zas obslugujacy je
    winien miec wiedze poswiadczona swiadectwem kwalifikacji,
    dodatkowo policjanci musza miec przy sobie aktualne swiadectwo
    legalizacji urzadzenia kontrolno-pomiarowego lub jego uwierzytelniona
    kopie, ponadto zadanie osoby kontrolowanej maja obowiazek okazac ten
    dokument, a gdy uzyli wideorejestratora, takze rejestracje
    wykroczenia, jednak sad opiera sie na swobodnej ocenie dowodow
    i jesli dal wiare policji to twoja strata.

    Mozesz co najwyzej zlozyc skarge na postepowanie policjanta.
    Moze dadza mu upomnienie? Nagane? Mam nadzieje, ze znasz
    jego dane? Jak pociagniesz sprawe to moze nawet raz pojdzie
    bez premii.

    To bedzie twoja jedyna satysfakcja.

    Policja swiadectwo homologacji przedstawila w sadzie.