  • 11. Data: 2003-02-21 13:25:41
    Temat: Re: Policjant i jego uprawnienia
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "sall" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b358ag$kcl$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jeśli ich urządzenie było niesprawne technicznie to nie było
    > wykroczenia..... jasne?

    Na jakiej podstawie twierdzisz ze urządzenie było niesprawne?
    Brak legalizacji o tym nie świadczy.

    Leszek

  • 12. Data: 2003-02-21 13:31:20
    Od: "Mak Sym" <c...@p...onet.pl>

    > wiadomości

    6-2.portezjan.zabrze.pl.
    ..

    > Który artykuł??

    Dotyczący legalizacji oficjalnie używanych urzadzeń pomiarowych wszelkiego
    rodzaju, a w szczególnie przez funkcjonariuszy policji. Podobne
    niedopatrzenia ze strony policji przy alkomatach powodowały, że nie można
    było uznać legalności pomiarów dokonanych nimi.

    Maksym Kammerer

  • 13. Data: 2003-02-21 13:38:27
    Od: "bourn" <b...@i...pl>

    A ile przekroczyłeś dopuszczalną szybkość??

  • 14. Data: 2003-02-21 13:41:33
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Obowiązku nie mam, ale mam prawo więc...po co ta gra słów?

    Tutaj wystepuje domniemanie, ze jesli policjant oskarza, to na pewno ma
    racje ;-))))

    I to jest niestety smutne, wbrew emotikonom.

  • 15. Data: 2003-02-21 13:42:12
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mak Sym" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b359op$gmr$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > niedopatrzenia ze strony policji przy alkomatach powodowały, że nie można
    > było uznać legalności pomiarów dokonanych nimi.

    Jaki artykuł mówi że świadectwo legalizacji ma być w radiowozie??
    Policjant pokaże Ci artykuł z którego dostajesz mandat za przekroczenie
    prędkości a więc to Ty musisz podać przepis na podstawie którego żądasz
    legalizacji.
    Zresztą jak widać sąd podzielił moje zdanie .

    Ile znasz przypadków uniewinnienia od zarzutu jazdy "po pijaku" z powodu
    braku legalizacji alkomatów??
    Ja słyszałem o jednym. W skali całego kraju.

    Pozdr
    Leszek

  • 16. Data: 2003-02-21 13:49:13
    Od: "sall" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał >
    > Na jakiej podstawie twierdzisz ze urządzenie było niesprawne?
    > Brak legalizacji o tym nie świadczy.

    Jak wolisz się tak pytać to....
    A na jakiej podstawie policjant stwierdził że przekroczyłem prędkość jeśli
    nie miał homologacji która obowiązuje tak samo jak mnie dowód rejestracyjny,
    czy też badanie techniczne.
    A dlaczego policjanci nie sprawdzają prędkości na podstawie np. wiatraczka
    odpustowego na który nie jest wymagana homologacja? ;-)
    Adam

  • 17. Data: 2003-02-21 13:53:38
    Od: "sall" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał >
    > Jaki artykuł mówi że świadectwo legalizacji ma być w radiowozie??

    A jaki artykuł mówi że ja muszę mieć prawo jazdy i dow. rej. przy sobie?
    Adam

  • 18. Data: 2003-02-21 14:00:21
    Od: "sall" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bourn" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > A ile przekroczyłeś dopuszczalną szybkość??

    Wg ich wskazania o 19 km/h
    Ale jak wspomniałem w pierwszym poście to obok mnie sąsiednim pasem ruchu
    jechał (wyprzedzał mnie) pojazd i najprawdopodobniej to był jego pomiar.
    Adam

  • 19. Data: 2003-02-21 14:03:56
    Od: "sall" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w
    > Tutaj wystepuje domniemanie, ze jesli policjant oskarza, to na pewno ma
    > racje ;-))))
    >
    > I to jest niestety smutne, wbrew emotikonom.

    Szkoda tylko że nie korzystają w podobny sposób z broni służbowej. Wtedy by
    się zmniejszyła ludność kraju a więc i bezrobocie ;-)
    Adam

  • 20. Data: 2003-02-21 14:37:14
    Temat: Re: Policjant i bezprawie
    Od: "sall" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sall" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości >
    ......"przegrywając" również odwołanie (został tylko Rzecznik P. O.).
    > Czy to znaczy że legitymacji służbowej też nie musi policjant posiadać?
    > Będę wdzięczny za .....

    Sprawę o nie zapłacenie mandatu prowadził Sąd Grodzki, odwoływałem się (za
    pośrednictwem S.G.) do Sądu Okręgowego.
    Czy Sąd Okręgowy wg prawa jest sądem II instancji?
    Czy już nic mnie nie pozostało tylko Rzecznik P.O.?
    Adam