  • 1. Data: 2009-01-11 08:42:59
    Temat: Policjanci wkroczyli do sklepów z "dopalaczami"
    Od: "Rudolf" <r...@w...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1892526,11,item.html

    "O godzinie 14 służby skarbowe i celnicy wkroczyli do wszystkich
    sklepów, które w Polsce oferują tzw. dopalacze, czyli legalne
    zamienniki narkotyków....

    Jak przyznają funkcjonariusze, celem akcji jest uniemożliwienie
    funkcjonowania tego typu sklepów do czasu wejścia w życie
    nowelizacji ustawy o narkomanii, delegalizującej sprzedawany
    tam towar."

    Chciałem z ciekawości zapytać, czy po takim stwierdzeniu właściciele
    tych sklepów będą mieli szansę dochodzić jakiegoś odszkodowania
    od Państwa? Wszak o ile podstawa prawna na wejście policji do tych
    sklepów zapewne się znajdzie, o tyle takie stwierdzenie jak:

    "celem akcji jest uniemożliwienie
    funkcjonowania tego typu sklepów do czasu wejścia w życie
    nowelizacji ustawy"

    trąci już działaniami niezgodnymi z prawem (żeby nie używać
    mocniejszych słów - mnie to osobiście szokuje).

    pzdr
    R.

  • 2. Data: 2009-01-11 09:18:17
    Od: Niepoprawny <n...@n...no>

    Rudolf wrote:
> [...]
    > nowelizacji ustawy"
    >
    > trąci już działaniami niezgodnymi z prawem (żeby nie używać
    > mocniejszych słów - mnie to osobiście szokuje).

    Czy to oznacza ze w tym kraju policja moze nekac legalnie dzialajce sklepy?

  • 3. Data: 2009-01-11 09:22:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Niepoprawny pisze:

    > Czy to oznacza ze w tym kraju policja moze nekac legalnie dzialajce sklepy?

    Najsmutniejsze jest to, że spora część komentarzy na onecie jest z
    aprobatą działań policji...

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-01-11 09:31:08
    Od: Niepoprawny <n...@n...no>

    Liwiusz wrote:

    > Najsmutniejsze jest to, że spora część komentarzy na onecie jest z
    > aprobatą działań policji...

    Komentarze na onecie juz od dawna swiadcza o glupocie spoleczenstwa, na
    szczescie czytnik usenetu trzeba skonfigurowac.

    Pozdr

  • 5. Data: 2009-01-11 10:10:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Najsmutniejsze jest to, że spora część komentarzy na onecie jest z
    > aprobatą działań policji...

    Nie piewszy raz nasze prawo nie nadąża za rzeczywistością, a urzędnicy
    rękami organów ścigania próbują sytuacje doraźnie ratować. Z tym, ze nie
    wyobrażam sobie, by policjanci mogli wejść i uniemożlwiiać jakąś sprzedaż w
    legalnie działającym sklepie. Jest to bardzo niefortunny skrót myślowy. W
    praktyce policjanci, to tam jedynie pilnowali pożądku.

  • 6. Data: 2009-01-11 10:21:00
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Rudolf wrote:

> [...]
    > funkcjonowania tego typu sklepów do czasu wejścia w życie
    > nowelizacji ustawy o narkomanii, delegalizującej sprzedawany

    informacja, że celem akcji jest uniemożliwienie funkcjonowania tego typu
    sklepów do czasu wejścia w życie nowelizacji ustawy o narkomanii,
    delegalizującej sprzedawany tam towar ma tyle samo wspólnego z prawdą,
    co informacja, że za działaniami policji stoi mafia narkotykowa, której
    zaczęły topnieć zyski

    > Chciałem z ciekawości zapytać, czy po takim stwierdzeniu właściciele
    > tych sklepów będą mieli szansę dochodzić jakiegoś odszkodowania
    > od Państwa?

    chyba jedynie przed sądami europejskimi, bo jak widze że raptem
    wszystkie instytucje kontrolujące i partie polityczne połączyły siły w
    walce przeciwko tego typu używką (czyli tak naprawde za pieniądze
    podatnika starają się chronić obywateli przed nimi samymi) to marne
    szanse na ugranie czegokolwiek w tym chorym kraju

> [...]
    > nowelizacji ustawy"
    >
    > trąci już działaniami niezgodnymi z prawem (żeby nie używać
    > mocniejszych słów - mnie to osobiście szokuje)

    namnożyli różnego rodzaju instytucji kontrolnych pokazujac światu, że
    Polska nie jest krajem dobrym do prowadzenia działalności gospodarczej,
    bo w/w instytucje jak tylko będą chciały to są w stanie zniszczyć
    dowolną inicjatywe

  • 7. Data: 2009-01-11 12:17:36
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > (...) pożądku.

    No to tu mnie kolega, jako grupowicz ze stazem i niezla wiedza merytoryczna,
    bardzo niemile zaskoczyl...
    Ale moze to tylko cytat z notatni sluzbowej :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-01-11 12:26:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > wiadomości news:gkcgom$n3t$2@inews.gazeta.pl...
    > No to tu mnie kolega, jako grupowicz ze stazem i niezla wiedza
    > merytoryczna, bardzo niemile zaskoczyl...
    > Ale moze to tylko cytat z notatni sluzbowej :)

    Nie wiem, jak się to wymknęło. Ale poprawie się :-)

  • 9. Data: 2009-01-11 15:25:39
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    No to powinni tez wszystkie spozywczaki pozamykac,
    szalwie mozna w co drugim z nich kupic :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 10. Data: 2009-01-11 15:28:48
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 11 Sty, 16:25, "rezist.com" <r...@s...us> wrote:
    > No to powinni tez wszystkie spozywczaki pozamykac,
    > szalwie mozna w co drugim z nich kupic :D

> [...]

    Szalwie, galke muszkatalowa, papierosy i alkohol.
    W koncu, kiedy alkoholu na pewno zakaza.