  • 131. Data: 2008-02-15 22:04:56
    Temat: Re: Policjanci o świcie weszli siłowo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:gd9h85-g1b.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ty teraz piszesz o tym, jak *powinno* być.

    Nie, o tym jak to w ogóle można zrobić. przecież nikt nikogo nie uciska do
    ściany, bo tu nie o ocieractwo chodzi. I gościa stawiasz twarzą do ściany,
    więc nie wiem jak byś musiał go uciskać, by uszkodzić kręgosłup.

  • 132. Data: 2008-02-15 22:07:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:em9h85-g1b.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Twierdzisz, że u Niemców i Anglików nie ma rutynowych patroli???

    Tylko w pewnych specyficznych rejonach. Jak mieli zagrożenie
    terrorystyczne, to aż w telewizji powiedzieli, że będą patrolować lotniska.
    Patrolują różnego rodzaju "getta". Ale normalnie w większości to są załogi
    interwencyjne.

  • 133. Data: 2008-02-16 07:35:25
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > I nie zarzucaj mi, że próbuję bronić policjantów. Nie próbuję, bo nie
    > mam zielonego pojęcia, co się tam wydarzyło. Nakłaniam jedynie gorąco do
    > odłożenia na bok emocji i podejścia do tego rzeczowo.

    Zadziwiasz mnie. Wpadłeś już w koleiny myślowe, gdzie za wszelką cenę
    starasz się dowodzić, że jest w porządku a przynajmniej nie można lepiej.

    Niczym przed laty dwudziestu kobieta w okienku pocztowym ignorująca
    klientów i mająca pretensje do nich czego oni od niej w ogóle chcą, bo
    ona się stara a teraz musi zjeść posiłek albo wypić kawkę.

    Jeśli popełniono błąd (a policja popełniła co najmniej jeden błąd w
    zakresie rozpoznania) to jest to wina policji. W takim kontekście
    twierdzenie poszkodowanego nabiera wiarygodności i jest to wina policji.

    Jeśli owy niebezpieczny groźny informatyk nie wykona należycie zlecenia
    to popełnił błąd i nikogo nie obchodzi czemu - czy jest niekompetentny
    czy zrobił małe przeoczenie - tak policja popełniła błąd brakiem
    należytego rozpoznania, prokurator automatycznie bzdurę przyklepał,
    potem policja naszła przypadkowego obywatela, poturbowała go i...
    jeszcze śmie twierdzić, że wszystko w porządku.

    Jeśli będziesz starał się dowodzić, że wykonano to należycie to w
    pewnych przypadkach możesz mieć rację. Po prostu używasz aparatu
    logicznego błędnego w założeniach, który ma legalizować i
    usprawiedliwiać takie działania. Cóż, nie takie metody uważano za
    legalne i usprawiedliwione...

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 134. Data: 2008-02-16 12:48:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rzecznik Prokuratury Krajowej" <r...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:fp63ns$sm6$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > Zadziwiasz mnie. Wpadłeś już w koleiny myślowe, gdzie za wszelką cenę
    > starasz się dowodzić, że jest w porządku a przynajmniej nie można lepiej.

    W którym miejscu? Ja tylko piszę, że na podstawie artykułu nie można nic
    konstruktywnego napisać, bo możliwości jest mnóstwo, a tylko niektóre z
    nich są ewentualnie przejawem braku profesjonalizmu.

    > Jeśli popełniono błąd (a policja popełniła co najmniej jeden błąd w
    > zakresie rozpoznania) to jest to wina policji. W takim kontekście
    > twierdzenie poszkodowanego nabiera wiarygodności i jest to wina policji.

    Tylko czemu Policja? Postanowienie o przeszukaniu wydaje prokurator.
    Policjant może dysponować nie wiem jak wiarygodnymi informacjami, że jest
    inaczej, a polecenie prokuratora wykonać musi. Moim zdaniem, to niestety Ty
    się zaprogramowałeś na to, że jest źle i nie chcesz dopuścić nawet do
    siebie myśli, że może być inaczej.

> [...]
    > policja naszła przypadkowego obywatela, poturbowała go i... jeszcze śmie

    A wiesz skąd wynikała informacja o pobycie przestępcy pod tym adresem? Bo
    ja nie. Jak zatem oceniać, czy popełniono błąd. Przecież równie dobrze
    jakiś świadek mógł zeznać, że tam przebywa ten przestępca i nie wychodzi
    nigdzie. Ukrywa się w szafie. Masz pomysł na rozpoznanie, czy u Ciebie w
    szafie nie ukrywa się człowiek w taki sposób, byś Ty sam się o tym nie
    zorientował?

> [...]
    > błędnego w założeniach, który ma legalizować i usprawiedliwiać takie
    > działania. Cóż, nie takie metody uważano za legalne i usprawiedliwione...

    Problem pomiędzy nami polega na tym, że ja nic nie zakładam, a jedynie
    staram się analizować dostępne dane. Ty zaś z góry zakładasz, że Policja
    popełniła błąd i starasz się wszystkie dostępne fakty do tego naginać.

  • 135. Data: 2008-02-16 14:03:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Nie, o tym jak to w ogóle można zrobić. przecież nikt nikogo nie uciska
    > do ściany, bo tu nie o ocieractwo chodzi. I gościa stawiasz twarzą do
    > ściany, więc nie wiem jak byś musiał go uciskać, by uszkodzić kręgosłup.

    Ponownie - tak jest przy prawidłowym obezwładnianiu.

    Zauważ, że początkowo facet musiał stać przodem do nich, więc jak był
    jakiś tam nabuzowany pseudo-funkcjonariusz i (bez obracania) walnął nim
    o ścianę to mógł kręgosłupem trafić np. na klamkę lub klucz szafy.

  • 136. Data: 2008-02-16 14:05:01
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Podobno policjanci mają zwyczaj w takich sprawach mataczyć.

    Podobno w Erewaniu samochody dają za darmo.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 137. Data: 2008-02-16 14:06:51
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > U mnie był kiedyś policjant, który się pomylił. Mimo że policjant
    > był w cywilu, zwykłym samochodem i bez broni, to samo telefoniczne
    > zawiadomienie o tym, że przyjedzie policja żeby mnie o coś wypytać
    > stanowił dla mnie dla i mojej rodziny prawdziwą traumę.

    Zapisz się wraz z rodziną do lekarza specjalisty. Dla normalnego i uczciwego
    człowieka wizyta policjanta nie jest powodem "traumy".

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 138. Data: 2008-02-16 14:12:39
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rzecznik Prokurwatury Krajowej" <r...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:fp2lbi$aje$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > Wpadłeś może już, że tak tłumaczy się pierwszak w przedszkolu "a bo pse
    > pani oni też go biją"?

    Więc po co plujesz na własny kraj wiedząc, że i gdzie indziej jest podobnie
    ? Po co podkreślasz " w tym kraju" ??

    Jesteś żydem?? Bo to by wiele tłumaczyło.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 139. Data: 2008-02-16 14:16:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:us6j85-3kd.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    Andrzeju! Ja Cię proszę, weź i spróbuj najpierw. Jak odepchniesz gościa na
    ścianę, to może w nią uderzyć głową, albo d... (pośladkami). Chyba, ze
    informatyk był garbaty, ale nie pisali nic o jego inwalidztwie. Ale choćby
    nawet, to gdyby sam sie cofnął i stanął pod tą ścianą, to nie ma silnych,
    by leciał do niej kilka metrów. Ja proponuję zaprzestać wymyślania
    możliwości, bo jak puszczę wodze fantazji, to wymyślę z tuzin. Poczekajmy
    na jakiś oficjalny komunikat.

  • 140. Data: 2008-02-16 14:50:07
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Nostradamus pisze:
    > Więc po co plujesz na własny kraj wiedząc, że i gdzie indziej jest
    > podobnie ? Po co podkreślasz " w tym kraju" ??

    Ponieważ problem dotyczy _tego kraju_ a nie innego?

    > Jesteś żydem?? Bo to by wiele tłumaczyło.

    A jeśli jestem to co? Co by tłumaczyło?