  • 71. Data: 2005-09-25 17:37:45
    Temat: Re: Policja zabrala mi komputer.
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Sun, 25 Sep 2005 14:01:44 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > Użytkownik "Maciej Olędzki" <l...@n...onecie> napisał w wiadomości

    > Wine nalezy udowodnic, a jezlie sie wykaze ze Pan kowalski sciagnal to nie
    > ma o czym dyskutowac.
    > Bo jak najbardziej jest to do zrobienia.

    W jaki sposób? Rozumiem, że nie ma wątpliwości w przypadku jeśli plik
    znaleziony u pana Kowalskiego ma taką samą sumę kontrolną jak egzemplarz
    udostępniony w Internecie. Ale w jaki sposób sąd udowodni nielegalne
    pochodzenie pliku jeśli pan Kowalski przekomresuje sobie cały ten materiał,
    dodatkowo wycinając kilka sekund z filmu? Przecież przekompresowany plik
    video właściwie w ogóle nie jest podobny do oryginału (binarnie).

    Znasz może metody jak można udowodnić pochodzenie takiego pliku?

    Maciej Olędzki

  • 72. Data: 2005-09-25 18:29:55
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > video właściwie w ogóle nie jest podobny do oryginału (binarnie).
    >
    > Znasz może metody jak można udowodnić pochodzenie takiego pliku?

    jezlei udowodnia to skaza jak nie udowodnia to nie, nie pytaj mnie jak , w
    tym klimacie nei siedze, ale jestem pewny
    ze dla osob w tym obeznanych nie sprawiloby wiekszego problemu. A nie kazdy
    zna sie na tyle dobrze na swoim systemie
    i internecie by pozacierac wszystkie slady.

    P.

  • 73. Data: 2005-09-26 11:11:12
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 24.09.2005 JFK <s...@g...com> napisał/a:

    > Rany. Co to za uczelnia?
    > U nas nie dosc ze nikt sie nie upiera przy formacie to nawet przy systemie
    > operacyjnym na jakim ma to dzialac (jesli piszemy programy).
    > Ponad pol grupy oddaje dzialajace pod linuxem reszta pod windows
    > i nie gra roli bo na kazdym stanowisku na uczelni jest i jedno i drugie.
    > Dotychczas wydawalo mi sie to norma, ale widze ze tylko mi sie wydawalo.
    > Pozdrawiam

    Ja na szczęście nie mam tego problemu ;)
    Politechnika Poznańska.

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 74. Data: 2005-09-26 11:58:35
    Od: e...@o...pl

    > Bert <dgv1hv$46g$1@atlantis.news.tpi.pl> Thursday 22 of September 2005 21:43

    > [...]
    > [...]
    >
    > A można było zainstalować Linuxa.

    A można było jeździć rowerem zamiast samochodem.

  • 75. Data: 2005-09-26 12:52:19
    Od: gaza <l...@m...com>

    Otto von Falkenstein wrote:

> [...]
    .pl> napisał w

    > Jezeli nagrywasz sama, to jest to dozwolone. Ale kopiujac czyjeś
    > nagranie powielasz je, a to nie jest dozwolone - wykracza poza dozwolony
    > uzytek.

    O komu decydowac co ja powielam w swojej sypialni? Pewnie tobie lubeska
    kurwo w todze na uslugach oszustow korporacyjnych?

  • 76. Data: 2005-09-26 13:11:04
    Od: gaza <l...@m...com>

    e...@o...pl wrote:

    > A można było jeździć rowerem zamiast samochodem.

    Gdzie? W Warszawie? Daleko nie zajedziesz.

  • 77. Data: 2005-09-26 13:19:32
    Od: e...@o...pl

    > Gdzie? W Warszawie? Daleko nie zajedziesz.

    A może jednak?....

    http://www.masa.waw.pl
    http://www.masa.waw.pl/noc
    http://www.nocnyrower.com

  • 78. Data: 2005-09-26 13:29:51
    Od: gaza <l...@m...com>

    e...@o...pl wrote:

    > A może jednak?....
    >
    > http://www.masa.waw.pl
    > http://www.masa.waw.pl/noc
    > http://www.nocnyrower.com

    To Twoje porownanie jest bardzo dobre, bo ukazuje ze jednak rowerzysta
    mimo wszystko nie ma szans wobec merca w bardzo konkurencyjnym miejscu.
    Czyli jezdzic sobie moze tu i tam, ale co z tego?

  • 79. Data: 2005-09-26 13:49:24
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Raf256 <s...@r...com.invalid> napisali:

    > Zapisać jako serię obrazków czy .html.

    Ta, albo ASCII-art...

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .

  • 80. Data: 2005-09-26 14:11:25
    Od: e...@o...pl

    > To Twoje porownanie jest bardzo dobre, bo ukazuje ze jednak rowerzysta
    > mimo wszystko nie ma szans wobec merca w bardzo konkurencyjnym miejscu.
    > Czyli jezdzic sobie moze tu i tam, ale co z tego?

    Tak jak Linuks wobec Windowsa...