  • 61. Data: 2005-01-03 14:24:50
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia 3 Jan 2005 14:05:04 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał:

    > Użytkownik Rodrig Falkenstein r...@g...pl ...

    > ? To zwyczaj z tej grupy czy jakies ogólne netykietowe prawo?

    Zajrzyj na inne grupy i poparz czy tam sobie ludzie "panują" czy się
    "tykają".

    > Rzeczywiscie rzadko uzywa sie tego zwrotu ale zeby był on od razu
    > obraźliwy?

    W usenecie wszyscy są na "ty". Mówienie komuś "pan" stanowi delikatną
    aluzję do tego, ze kogoś się go nie lubi, ze on tu nie pasuje.

    > A jezeli nawet przyjeło sie ze taki zwrot to delikatne ublizenie to w
    > jaki sposób p. Kruk ma sie dostosowac do obyczajów? Przestac "delikatnie"
    > ublizac?

    Tak. Mógłby.
    Mógłby też zrezygnować z puszenia się, pozy obrażonej godności i
    niezrozumianego geniusza, co widoczne jest np w obnoszeniu się ze swoim
    tytułem naukowym. Wyglada to mniej więcej tak śmiesznie jak pisanie
    "magister" przed nazwiskiem właściciela pewnego lubelskiego biura
    nieruchomości.
    Podejrzewam, że magistrów, inżynierów, doktorów, sierżantów, poruczników i
    innych utytułowanych w usenecie jest sporo, ale jakoś się z tym, nie
    obnoszą. Mógłby też zrezygnowac ze swej pozy obrażonej godności, i raz na
    zawsze zrozumieć, że to jest grupa poświęcona dyskusjom o prawie a nie
    wylewaniu żalów na swój cięzki los, rządy SLD, brutalność Policji,
    niekorzystny wyrok sądu, którego jego żona nie zaskarżyła itp.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 62. Data: 2005-01-03 14:27:40
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Ok. W takim przypadku Policja podejmuje rutynowe dzialania majace na
    > celu ustalenie powyzszego faktu. Zaczynaja od zatrzymania przedmiotu
    > (czyli np twardego dysku) celem przeprowadzenia ekspertyzy.

    Chyba gdy im odda dobrowolnie taki dysk do ekspertyzy, czyli w praktyce
    zapewne do zniszczenia. Już nie raz słyszeliśmy jak Smoleń z Laskowikiem
    opowiadali jak to policjanci przełuchiwali pałką taśmy magnetofonowe, a co
    dopiero dysk ;)
    Bo gdyby tak na podstawie pomówień chcieli siłą to dostają w łeb z kałacha
    raz i drugi raz od jeszcze kogoś, potem trzeci i czwarty w obronie własnej
    za bezprawne wtargnięcie i czynną napaść na dom i rodzinę i w końcu
    nabierają szacunku do nowej konstytucji RP. Tak się to ma skończyć wreszcie?
    Po to głupoty wypisujecie, żeby policjantów podjudzać, usprawiedliwiać ich
    zabójstwa, wyłudzenia, nielegalne przywłaszczenie mienia i utwierdzać ich w
    przekonaniu że są Allahami dla tego biednego narodu, że mogą zrobić z
    człowiekiem co im się podoba, bo on wielki policjant jeden z drugim?

  • 63. Data: 2005-01-03 14:31:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Pajączek napisał(a):

    [...]

    > Tak bez nakazu?

    Tak. Po Twoim oswiadczeniu maja juz podstawy do uzyskania nakazu, ktory
    moga Ci dostarczyc do (tu sie moga troszke pomylic) tygodnia po fakcie.

    j.

  • 64. Data: 2005-01-03 14:33:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    RAV napisał(a):

    [...]

    > Znalazłem na śmietniku to se wgrałem..

    Nie uwierza wiec podejma rutynowe dzialania majace na celu
    ustalic fakty... :P

    j.

  • 65. Data: 2005-01-03 14:35:32
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    Tako Rzecze januszek:
> [...]
    > :
    > : Skoro go uzywasz to w jaki sposob stales sie jego posiadaczem?

    GG: 4750296...TLEN: ravsite... WWW: http://kropeczek.tk
    PRP: http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=521
    ZBIERAM 1-szy MILION: 77 1140 2004 0000 3102 2877 0324

  • 66. Data: 2005-01-03 14:37:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):

    [...]

    > Chyba gdy im odda dobrowolnie taki dysk do ekspertyzy, czyli w praktyce
    > zapewne do zniszczenia.

    Podstawe prawna tej dobrowolnosci podasz?

    j.

  • 67. Data: 2005-01-03 14:39:16
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w przekonaniu że są Allahami dla tego biednego narodu, że mogą zrobić z
    > człowiekiem co im się podoba, bo on wielki policjant jeden z drugim?

    A niektóry tu prawnik, no to co to on w Polsce nie jest już mu się wydaje,
    że jest ponad Allahem z policji.
    Waszym meliniarskim językiem wyżej s*a niż d**ę ma. Ja to taki osobnik tylko
    dla nich.

    Siem wam nadętość nie podoba, ale jak jakiś policjant nadęty wchodzi do
    kogoś i myśli, że jest nietykalny, że mu wszystko wolno, że i tak go prawnik
    uniewinni gdy o dysk pozabija całą rodzinę, bo co to on nie jest. To jest
    OKie Dokie. Nadęty sędzia i prokurator, a bo co i kto mu co zrobi...
    ważniaki od siedmiu boleści.

  • 68. Data: 2005-01-03 14:42:11
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Podstawe prawna tej dobrowolnosci podasz?

    konstytucja RP.

  • 69. Data: 2005-01-03 14:45:50
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2005 15:42:11 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > konstytucja RP.

    a konkretny artykuł?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 70. Data: 2005-01-03 14:48:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):

    [...]

    > konstytucja RP.

    Hmm... W takim przypadku powinienes zwrocic sie do Sadu Najwyzszego a nie
    marudzic na tej grupie. Calkiem powaznie mowie. Moze dzieki Tobie
    "z bedy" zlodzieje uzyskaja specjalny status w III RP ;)

    Swoja droga to w jakis sposob zatrzymanie do wyjasnienie dysku twardego
    narusza, Twoim zdaniem art. 31 Konstytucji? Podkreslam - zatrzymano
    dysk a nie uzytkownika...

    j.