  • 271. Data: 2005-01-08 15:48:03
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    olaf frikiof skiorwensen wrote:
    > WinHex, wg. opisu czyści nawet slack area (nie próbowałem).

    Ja tam wole
    cat /dev/zero >/dev/hda

    a jak jesteś upierdliwy dla "eksperta policyjnego" to:
    cat /dev/urandom >/dev/hda

    --
    Sebastian Bialy - h...@p...onet.pl

  • 272. Data: 2005-01-08 15:54:47
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 8 Jan 2005 15:08:54 +0100, Leszek <l...@p...fm>
    napisał:

    > G....o prawda. ten zwierzak żyje tylko dzięki tobie.Pod względem uporu w
    > biciu piany i pisaniu andronów jesteście siebie warci.

    Juz raz go trzymałem w pewnym wątku. Naskoczono na mnie to przestałem.
    Efekt był taki że doktorek się rozlazł na inne wątki. Nadal twierdzę, że
    moja metoda jest lepsza. Jak ci się nie podoba to mnie splonkuj.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 273. Data: 2005-01-08 16:02:59
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opskajtlqqmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Efekt był taki że doktorek się rozlazł na inne wątki.

    Nic by nie pisał gdyby mu nie odpowiadano.

    > Jak ci się nie podoba to mnie splonkuj.

    karmienie trolla i rozwlekanie watków nie podoba się nikomu. Jak cię to bawi
    to nie śmieć tutaj tylko pisujcie sobie z kolega na priva.

    Pzdr
    Leszek

  • 274. Data: 2005-01-08 20:51:50
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsj96anm9mg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Raczej ofiara Solidarności. Gdyby nie ogłoszono publicznie jego nazwiska
    > nic by mu się nie stało.
    >
    > --
    > Falkenstein

    idiota

  • 275. Data: 2005-01-08 21:07:09
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsj964tbmmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    69.html

    > Rumun był przśladowany bo paru durniów z Solidarności podało do wiadomości
    > publicznej jego nazwisko. A co to ma wspólnego ze stanem wojennym w
    > Polsce?

    Idiota

    > Czyli "Sanacja nie dała ludowi telewizji, a Polska Ludowa nawet kolorową"
    > O to ci chodziło?

    Analogicznie rewolucja październikowa nie dała ludowi komputerów, bo to nie
    ta epoka idioto.

    > Mój pradziadek poległ na polu chwały. Jestem z niego dumny. Masz coś
    > przeciwko temu?

    Przeciwko temu, że poległ? nie

    > Aha, czyli rząd jest winien temu, że masz mało publikacji.

    Tak, ponieważ zamiast zajmować się pracą naukową i mieć godziwą pensję z
    jednej uczelni, ja jeżdżę po Polsce do trzech uczelni, żeby z ledwością
    wegetować na jako takim poziomie, ponieważ rząd ustala pensje na uczelniach
    państwowych, a uczelnie prywatne biorą z nich przykład.

    > To jest właśnie wolny rynek doktorku. O to walczyłeś.

    Z kim?

    > Rynek ustalił twoją wartość i dostajesz tylko tyle ile jesteś wart.

    idiota

    > może w USA byłbyś wart więcej. ale tutaj jesteś wart tylko tyle.

    idiota

    > Czyli ceny paliwa w Anglii i Niemczech ustala ruska mafia? To chciałeś
    > powiedzieć dzieciaku-doktorku?

    ale czasami geniusz

    ;)

  • 276. Data: 2005-01-08 21:18:54
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    wiadomości news:crokq1$pfn$1@news2.ipartners.pl...

    > To prawda - moi rodzice działali w opozycji, a mimo to małego fiacika
    > mieli, ale...weź przestań dokarmiać tego trolla... Pojawiające się
    > cytowane wypociny tego śmiecia zaczynają mnie irytować.

    To weź sobie Lawa coś na uspokojenie np. Relanium.

    W opozycji do czego byli twoi rodzice? do Solidarności?

    Art. 54 konstytucji.

  • 277. Data: 2005-01-08 21:20:19
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    >
    > karmienie trolla i rozwlekanie watków nie podoba się nikomu. Jak cię to
    > bawi to nie śmieć tutaj tylko pisujcie sobie z kolega na priva.

    Art. 54 konstytucji

  • 278. Data: 2005-01-08 21:40:38
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsj99sil9mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Komisja śledcza właśnie sprawdza kto kazał uniemożliwić ruskim zakup
    > orlenu.

    bzdura.

    > Teraz mamy kapitalizm i gospodarkę rynkową. Ale przecież o to podobno
    > walczyłeś.

    Z kim i czym i kiedy? ty wiesz a ja nie wiem. Jaki stąd wniosek?

    > Bo twoje pieniądze, twój wkład, zdewaluował się w następstwie galopującej
    > inflacji, będącej następstwem przemian gospodarczych o które walczyłeś.

    Czemu nie powiesz: następstwem złodziejstwa i prywaty komuny?, tylko mydlisz
    ludziom oczy.

    > No ale teraz masz paszport i nikt nie trzyma cię jak w więzieniu.

    A ty nie masz? Też masz to wyjedź i zabierz komunę ze sobą.

    > w latach '70 rocznie budowano w Polsce ponad 200.000 mieszkań.
    > Czy nadal twierdzsz że mieszkania mogli dostać tylko znajomi prezesów?

    Nie tylko. Dostawali je poza kolejnością po linii partyjnej członkwie PZPR,
    DOROwcy, górnicy, policjanci i hunciarze. Wielu, którzy przyjechali do pracy
    na Hutę Katowice prawie od razu dostali nowe mieszkania.

    > Złotówki. Nie kpij dzieciaku.

    Jak to złotówki, kiedy dolar spada?

    > Zacząłeś poważną dyskusję to poważnie ją skończ. najlepiej przyznaniem
    > się do błędu i obietnicą poprawy.

    idiota

    > Oho, nauczyłeś się już, że ograniczenia obowiązywały tylko na początku
    > stanu wojennego. Jesteśmy na dobrej drodze.

    Dokąd? Cały stan wojenny bardzo ciężko było wyjechać za granicę.

    > Mało wiesz, dzieciaku, a nazwanie mnie gnidą, a milicjantów gestapowcami
    > odbieram jako osobistą obrazę mnie i mojej rodziny. Jednocześnie odbieram
    > to jako kolejny dowód na to, że taki z ciebie doktor Grzegorz Kruk, jak ze
    > mnie prezydent George W. Bush, dzieciaku.

    Witam pana prezydenta.
    Widziałem pana w filmie The Three Amigos ze Steve Martinem.

    > Tak. Uchwalone demokratycznie przez wybrańców narodu. Jak skończysz 18
    > lat, dzieciaku to też będziesz mógł zagłosować.

    Idioto ja mam ponad 40 lat.

    > To jest obraźliwe, szczeniaku. Po raz kolejny dowodzi to, że żadej z
    > ciebie doktor.

    Tylko taki idiota jak ty ma prawo mnie obrażać zwracając się kpiąco
    'doktorku'?

    > Człowiek z wyższym wykształceniem nie zachowuje się jak gówniarz i
    > potrafi przyznać się do błędu.

    Kiego błędu?
    Patrz Artykul 54 konstytucji.

    > Ustawach uchwalanych przez Sejm RP. Jak dorośniesz to też będziesz mógł
    > głosować.

    Ale ten sejm w większości to SLD, czyli byłe PZPR.

    > To nie jest praca.

    Jest.

    > Czyli jeżeli ty uznajesz cos za słuszne to to jest dobrze, i wtedy jest
    > sprawiedliwość. Ale jak ktoś inny uzna za słuszne coś innego to to jest
    > totalitaryzm?

    Nie ktoś inny, tylko konkretnie przedstawiciele faszyzmu i komunizmu.

    > Nie podszywaj się pod doktora GK dzieciaku. Prawdziwy doktor z pewnością
    > nigdy nie pozwoliłby sobie na takie zachowanie w dyskusji jak ty.

    Dlaczego? bo doktor może mniej zarabiac od ekspedientki i robotnika, ale nie
    może się podobnie zachowywać?
    Doktor też człowiek

  • 279. Data: 2005-01-09 05:39:20
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsj964tbmmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Jeszcze raz powtórzę. Idź do górników do biedaszybów i powiedz im, że za
    > komuny było im gorzej. Możesz też wpaść na jakas popegeerowską wieś.
    > Ciekawy jestem czy dasz radę wrócić o własnych siłach.

    Sam Falkenstein idź pod pomnik zamordowanych przez policję górników przed
    kopalnią Wujek w Katowicach. Trudno go nie zauważyć, bo ma jakieś 25 m
    wysokości. Znajdziesz. Zorganizuj tam wiec, zaproś rodziny poległych,
    znajomych, przyjaciół i powiedz im, że za komuny było im lepiej.

    A co to za górnicy w biedaszybach? Ci co zbierają na tanią wódkę?
    W PGRach wiadomo jak było. Większość nie przynosiła zysków tylko straty.
    Sprzęt był państwowy, ziemia też.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 280. Data: 2005-01-09 09:57:56
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 8 Jan 2005 22:07:09 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsj964tbmmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >>> http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,24834
    69.html

    > Idiota

    A może nieprawdę napisałem? I co to ma wspólnego z dyskusją o stanie
    wojennym.

    > Analogicznie rewolucja pa?dziernikowa nie da?a ludowi komputerów, bo to
    > nie ta epoka idioto.

    Z twojej pierwszej wypowiedzi wynikało, że zarzucasz komunie, że lepiej
    traktowała robotników przez co naukowcy nie mogli wymyslić nowoczesnych
    technologii dających miliony, takich jak DVD. Ale miło, że zauważyłes, że
    jak rozmawiamy o konkretnej epoce to należy się tego trzymać.

    Przy okazji... nie skojarzyłeś dowcipu? za komuny był dość popularny.
    Skleroza?

    > Przeciwko temu, ?e poleg?? nie

    A przeciwko czemu? MOże przeciwko temu, że poległ za ojczyznę? Że ośmielił
    się uważac za ojczyznę inny kraj niż ty uważasz?

    > Tak, poniewa? zamiast zajmowa? si? prac? naukow? i mie? godziw? pensj? z
    > jednej uczelni, ja je?d?? po Polsce do trzech uczelni, ?eby z ledwo?ci?
    > wegetowa? na jako takim poziomie, poniewa? rz?d ustala pensje na
    > uczelniach pa?stwowych, a uczelnie prywatne bior? z nich przyk?ad.

    Doktorku. NIe pracujesz w uczelni państwowej, gdzie płace ustala rząd.
    Pracujesz w uczelni prywatnej, gdzie płace ustala jej właściciel. I do
    niego miej pretensje, a nie do rządu. O to, że zamiast wycenić cię podług
    prawdziwej wartości twojej wybitnej osoby bierze przykład z uczelni
    państwowych.

    > Z kim?

    Z komuną, bo przecież walczyłeś. Nawet cie prześladowano z powodu
    ucieknięcia autobusu i przez trzy lata więziono w jednym mieście bo nikt
    ci nie powiedział że wolno wyjeżdzać.

    > idiota

    Prawda w oczy kole. Prawo podaży i popytu. Kapitalizm, taki jak chciałeś.

    > idiota

    Uważasz, że jesteś wart więcej? To zaządaj podwyżki.

    > ale czasami geniusz

    Czyli ceny paliw w Europie ustala ruska mafia. Tej z Morza Północnego i
    norweskiej też?

    --
    Falkenstein
    skazania.