  • 261. Data: 2005-01-08 11:29:37
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rodrig Falkenstein r...@g...pl ...

    > Raczej ofiara Solidarności. Gdyby nie ogłoszono publicznie jego
    > nazwiska nic by mu się nie stało.

    :-O
    jak przeczytałem ten komentarz to pomyslałem sobie a propos innego watku ze
    to jednak winny jest producent nozy a nie ten co zabija kogos tymze nozem.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 262. Data: 2005-01-08 12:18:08
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 7 Jan 2005 21:49:54 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsj78dk1xmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Bzdury i komunistyczne k?amstwa.

    Potrafisz przedstawić dowody, że to nieprawda?
    Jaki był zatem cel rejestrowania kartek w konkretnej placówce?
    Sięgnąłem do szuflady z pamiątkami z epoki. Prawie wszystkie kartki
    wykupione do cna, pozostały tylko odcinki rezerwowe. Czyli jednak towar
    był.

    > Dla mnie w wieku 18 lat 3 miesi?ce to by?o tak jak dla zgrzybia?ego
    > starca jakim pan jest 3 lata,

    Nie plącz się w zeznaniach, dzieciaku. Pisałeś, że przez 3 lata siedziałeś
    w mie.ście bo nie wolno było wyjezdżać, a gdy wytknąłemm, że ograniczenia
    opbowiązywały tylko przez 3 miesiące zaczynasz robić dobą minę do złej gry
    i wciskać kit o jakimś relatywnym odczuwaniu czsu. Przyznaj się, że się
    myliłeś, zmyślałeś i dorobiłeś martyrologię.

    > a 2 kg ko?ci to w rzeczywisto?ci 0,2 kg prawdziwego mi?sa.

    Nie bredź, dzieciaku. Przyznaj się do błędu. I przeczytaj dokładnie co
    napisałem. Przydział wynosił 0,7 kg mięsa z koscią i 1,8 kg MIĘSA BEZ
    KOŚCI i WĘDLIN. A te 0,2 kg to sobie zmyśliłeś, bo nie wiedziałeś ile
    wynosił przydział.

    > oko?o 5000000 ofiar tak szacuj? pi razy drzwi - zamordowanych i tych
    > bitych, których komunie nie uda?o si? zamordowa? od roku 1945 w Polsce i
    > innych
    > krajach komunistycznych. mam racj??

    Nie o to pytałem. Pisałeś o mordowaniu ludzi w stanie wojennym.

    > Panu tak mówili w UB? Trzeba w co? wierzy? prosz? pana. Jedni wierz? w
    > boga, a tacy jak pan w s?owa UB i rzecznika Jerzego Urbana.

    UB zlikwidowano w końcu lat '50
    Przyczyną wydarzeń grudnia 1970 r była podwyżka cen wędlin. Po raz
    pierwszy od wielu lat.
    Przyczyną wydarzeń w Lublinie w lipcu 1980 r. była podwyżka cen kotletów w
    barku LZNS.

    > Jaruzelski sam si? wybra? - zgoda. Pierwszy samo wybrany dyktator w
    > Polsce, któremu chcieli tacy jak pan da? Mercedesa rz?dowego z kierowc?
    > do ko?ca
    > ?ycia, bo si? sam wybra? ze swoj? klik? prezydentem.
    > Potem by?y wybory i wygra? Wa??sa potem znów wybory i wygra? Janukowycz.

    Nie bardzo rozumiem. Co ma wspólnego Wałęsa z Janukowyczem. A Janukowycz z
    tematem dyskusji?

    > P?czak chyba za tyle siedzi, mo?e za wi?cej.
    > Mo?e chcia? kupi? sobie mieszkanie szybciej.

    A co to ma do rzeczy, dzieciaku?

    > Wcale nie jest lepiej. Jest tak samo i b?dzie tak samo dopóki b?dzie
    > rz?dzi? SLD,a mo?e by? jeszcze gorzej, gdy zacznie rz?dzi? jakie?
    > ekstreamalnie nacjonalistyczne
    > ugrupowanie.

    Takie jak LPR z twoim idolem Giertych na czele?

    > To nie Naród rz?dzi w Polsce, jak mówi konstytucja, tylko ruscy i ich
    > kacapska polityka. Nie wiem jakim cudem nie uda?o im sie kupi? polskiego
    > przemys?u
    > paliwowego i polskiej energetyki.

    Komisja śledcza właśnie sprawdza kto kazał uniemożliwić ruskim zakup
    orlenu.
    A niby na czym miałyby polegać rządy Narodu? Na tym, żeby ci co ci się nie
    podobają nie mieli prawa kandydowania?

    > To by?y duze pieni?dze na owe czasy.

    Porównywalne z wartością odtworzeniową takiego mieszkania czy nie?

    > Musz? napisa? podanie o umo?enie po?yczek. Mo?e zaczn? ?y?.

    Za późno dzieciaku. Umorzenia pożyczek i pożyczki bezzwrotne to było za
    komuny. Tej samej komuny, która głodziłą ludzi i trzymała ich jak w
    więzieniu. Teraz mamy kapitalizm i gospodarkę rynkową. Ale przecież o to
    podobno walczyłeś.

    > A ja czekam ponad 20 lat i si? nie doczekam.

    Bo twoje pieniądze, twój wkład, zdewaluował się w następstwie galopującej
    inflacji, będącej następstwem przemian gospodarczych o które walczyłeś. No
    ale teraz masz paszport i nikt nie trzyma cię jak w więzieniu.

    > A kto ustali? tak wysokie ceny ? 3,98 za litr ju? p?acili?my, a
    > Amerykanie p?ac? nie ca?e 2 z? za litr i maj? 10 razy wy?sze pensje.

    Ceny paliw zależne są od podatków. A te w USA są niższe.
    Podatki w Polsce ustala Sejm, czyli reprezentanci Narodu wybrani w
    demokratycznych wyborach. Jak ci się to nie podoba to wybierz innych
    posłów albo sam kandyduj do sejmu.

    > A nie?

    Jesteś śmieszny, dzieciaku.

    > Sam jest pan absurdalny. Nie wie pan ile znajomych mo?e mie? prezes i
    > jego znajomi.

    Kpisz sobie dzieciaku. a podobno jesteś poważnym człoweiekiem, z
    doktoratem.
    w latach '70 rocznie budowano w Polsce ponad 200.000 mieszkań.
    Czy nadal twierdzsz że mieszkania mogli dostać tylko znajomi prezesów?

    > dolara ? :)))

    Złotówki. Nie kpij dzieciaku. Zacząłeś poważną dyskusję to poważnie ją
    skończ. najlepiej przyznaniem się do błędu i obietnicą poprawy.

    > komuna jest winna. mecenas Roman Giertych - cz?owiek roku powiedzia?:
    > "Chocho?y z SLD powinny odej??"

    Ma rację. Ale czy powiedział, że komuna winna jest temu, ze dzieciak
    podający się na pl.soc.prawo za doktora fizyki nie dostał mieszkania?

    > Dziwne.

    Wcale nie takie dziwne. Normalne.

    > Dziwne

    Po prostu mało wiesz.

    > to za to kocha pan komun?.
    > By? pan faktycznie wyj?tkowy. Prawie jak Kwa?niewski.

    Czy ja napisałem, że kocham komunę? Nie odwracaj kota ogonem, dzieciaku.
    Ty twierdziłeś, że władze trzymały ludzi w kraju jak w więzieniu, ja
    wytknałem, że to nieprawda. Co teraz odpowiesz, dzieciaku z doktoratem?

    > Miasta na poczatku stanu wojennego zamienili w wiezienie. Kazdy prawie
    > wtedy siedzial i nie mogl wyjechac,

    Oho, nauczyłeś się już, że ograniczenia obowiązywały tylko na początku
    stanu wojennego. Jesteśmy na dobrej drodze.

    > oprocz kacapskich UBeków, gestapowskich komunistycznych policjantów,
    > ZOMOwców,pracowników hunty Jaruzelskiego i takich gnid jak pan.

    Mało wiesz, dzieciaku, a nazwanie mnie gnidą, a milicjantów gestapowcami
    odbieram jako osobistą obrazę mnie i mojej rodziny. Jednocześnie odbieram
    to jako kolejny dowód na to, że taki z ciebie doktor Grzegorz Kruk, jak ze
    mnie prezydent George W. Bush, dzieciaku.

    > To jest polskie prawo.

    Tak. Uchwalone demokratycznie przez wybrańców narodu. Jak skończysz 18
    lat, dzieciaku to też będziesz mógł zagłosować.

    > To niech pan go slucha. Moze posmierci bedzie pan w niebie.
    > Zapewne pan mysli, ze pana kolega policjant Piotrowski tez dolaczy do
    > pana.

    Piotrowski był funkcjonariuszem Służby Bezpieczeństwa, a nie policjantem.
    A cała wypowiedź jest nie na miejscu i dowodzi niedojrzałości
    interlokutora.

    > Nie mialem wtedy samochodu. Tylko dobrzy komunisci mogli miec. No i
    > prywaciarze.

    Pewnie, że nie miałeś. Bo mało który dzieciak wtedy miał. A spośród
    nienarodzonych to juz żaden. A żeby mieć samochód wcale nie trzeba było
    być "dobrym komunistą".

    > A reszta na to robila. Wystarczylo dobre poparcie w partii PZPR.

    Masz mizerne pojęcie na temat systemu dystrybucji asygnat i przydziału
    samochodów na podstawie przedpłat. Poczytaj trochę historii, dzieciaku. I
    odrób lekcje, bo jak nie zdasz matury to nigdy nie obronisz wymarzonego
    doktoratu. Ani w Irlandii anie w Polsce.

    > Za to byl portret Stalina i Hitlera u kazdego takiego smiecia jak pan.

    To jest obraźliwe, szczeniaku. Po raz kolejny dowodzi to, że żadej z
    ciebie doktor. Człowiek z wyższym wykształceniem nie zachowuje się jak
    gówniarz i potrafi przyznać się do błędu.

    > kumunistycznych ustawach?

    Ustawach uchwalanych przez Sejm RP. Jak dorośniesz to też będziesz mógł
    głosować.

    > Rozumiem ze pan nie mialby problemow z podjeciem pracy jako homoseksualna
    > prostytutka. To tez praca.

    To nie jest praca.

    > On sie nazywa sprawiedliwosc w krajach rezimu jak ten.

    Czyja sprawiedliwość? Twoja?
    A co wtedy dzieciaku, gdy ktoś uzna,że nie podoba mu się prawo
    zabraniające zabrania ci roweru, bo to niesprawiedliwe, że ty masz rower a
    on nie. I on ci ten rower zabierze. Czy nadal będzie to sprawiedliwość.
    Kali ukraść krowa - to dobrze, Kalemu ukraść krowa - to źle?

    > Bedzie inne panstwo totalitarne.

    Czyli jeżeli ty uznajesz cos za słuszne to to jest dobrze, i wtedy jest
    sprawiedliwość. Ale jak ktoś inny uzna za słuszne coś innego to to jest
    totalitaryzm?

    > W panstwie policyjnego rezimu nie jest anarchia uwazac za prawo to co
    > uwaza sie za sluszne. Gdyby Polska byla faktycznie krajem demokratycznym
    > to bylaby anarchia, ale jest nim tylko z nazwy i z konstytucji. Jedynie
    > na pokaz.

    Czyli na pokaz są wybory do sejmu, głosowanie, proces legslacyjy...

    > W rzeczywistosci w rzadzie korupcja i prywata wlasnych interesów.
    > niektórzy policjanci
    > naduzywaja agresji i wladzy wbrew konstytucji. To nie jest demokracja.

    A teraz dzieciaku zajrzyj do encyklopedii i sprawdź co to jest "demokracja"

    > W kraju demokratycznym jak mówi konstytucja rzadzi Naród. W Polsce
    > odszed?
    > premier, odszed? marsza?ek sejmu, a Naród nie mia? prawa wybra? nowych.
    > Wybrali swoich "sami swoi".

    W kraju demokratycznym rządzi naród, za pośrednictwem wybieranych
    przedstawicieli.
    Czy uważasz, że tego w Polsce nie ma? I kto si naopowiadał bzdór, że w
    demokracji to naród wybiera premiera i marszałka sejmu? Znowu spałeś na
    lekcjach WOS szczeniaku.

    > Grzegorz Kruk, Ph.D.

    Nie podszywaj się pod doktora GK dzieciaku. Prawdziwy doktor z pewnością
    nigdy nie pozwoliłby sobie na takie zachowanie w dyskusji jak ty.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 263. Data: 2005-01-08 12:48:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > Pewnie, że nie miałeś. Bo mało który dzieciak wtedy miał. A spośród
    > nienarodzonych to juz żaden. A żeby mieć samochód wcale nie trzeba
    > było być "dobrym komunistą".

    To prawda - moi rodzice działali w opozycji, a mimo to małego fiacika
    mieli, ale...weź przestań dokarmiać tego trolla... Pojawiające się
    cytowane wypociny tego śmiecia zaczynają mnie irytować.

  • 264. Data: 2005-01-08 12:51:51
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 08 Jan 2005 13:48:00 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    > To prawda - moi rodzice działali w opozycji, a mimo to małego fiacika
    > mieli, ale...weź przestań dokarmiać tego trolla... Pojawiające się
    > cytowane wypociny tego śmiecia zaczynają mnie irytować.

    Ale mnie to bawi. A w dodatku zwierzęta dokarmiane w lesie nie rozłazą się
    na pola w poszukiwaniu pożywienia.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 265. Data: 2005-01-08 13:21:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik januszek j...@p...irc.pl ...

    > Dobra... Ja mowie zielone a Ty sie upierasz ze czerwone. Nie ma sensu
    > tego ciagnac :)

    jak mi udowodnisz ze ja mam jakis zwiazek z inna osoba w mojej sieci i jest
    to wiekszy zwiazek niz mam z jakas babcia która mieszka na tej samej ulicy
    co ja to uznam ze jest zielone :)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 266. Data: 2005-01-08 14:08:54
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opskabcpvzmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Ale mnie to bawi. A w dodatku zwierzęta dokarmiane w lesie nie rozłazą się
    > na pola w poszukiwaniu pożywienia.

    G....o prawda. ten zwierzak żyje tylko dzięki tobie.Pod względem uporu w
    biciu piany i pisaniu andronów jesteście siebie warci.

  • 267. Data: 2005-01-08 14:17:18
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    Przemek R. wrote:
    > kasuj partycje zaloz 2 mniejsze inny system plikow, format kasuk partuycje
    > zaloz inne znow formatuj, i nie wiem czy by odzyskano dane :)

    IMHO w 99.9% (nie procentach a ilości) odzyskają. Formatowanie niczego
    nie niszczy poza tablicą allokacji plików, która do niczego się nie
    przydaje przy odzysku danych (bez niej dane są jak były). Zmiana
    partycji niczego nie niszczy. Dane dalej leżą i czekają. Jedyna metoda
    to zamazanie istniejących danych czymś nowym, np. nagranie na dysk
    jednego wielkiego pliku z zerami. Tyle, że standardowymi narzędziami
    windowsa nie można tego zrobić.

    --
    Sebastian Bialy - h...@p...onet.pl

  • 268. Data: 2005-01-08 15:20:06
    Od: olaf frikiof skiorwensen <i...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 08 Jan 2005 15:17:18 +0100, doszła do
    mnie wiadomość <croq2d$ovl$1@atlantis.news.tpi.pl>, w której czytam:

    /.../
    >jednego wielkiego pliku z zerami. Tyle, że standardowymi narzędziami
    >windowsa nie można tego zrobić.

    W 2k/XP jest cipher.exe, cipher /W.
    --
    TJ.

  • 269. Data: 2005-01-08 15:28:48
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    olaf frikiof skiorwensen wrote:
    > W 2k/XP jest cipher.exe, cipher /W.

    No niestety tylko w tych, a ciągle jest bardzo dużo W98/ME. Czasami
    nawet pomijając piractwo warto by wyczyścić dysk z własnych danych i tam
    się nie da.

    --
    Sebastian Bialy - h...@p...onet.pl

  • 270. Data: 2005-01-08 15:43:55
    Od: olaf frikiof skiorwensen <i...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 08 Jan 2005 16:28:48 +0100, doszła do
    mnie wiadomość <crou8c$bsb$1@atlantis.news.tpi.pl>, w której czytam:

    >No niestety tylko w tych, a ciągle jest bardzo dużo W98/ME. Czasami
    >nawet pomijając piractwo warto by wyczyścić dysk z własnych danych i tam
    >się nie da.

    WinHex, wg. opisu czyści nawet slack area (nie próbowałem).