  • 251. Data: 2005-01-07 13:21:48
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A, że nudzi mnie rozmowa z chamem a w dodatku niereformowalnym głupcem
    więc
    > lecisz tam gdzie przed tobą lądowali inni popaprańcy jak areczek lub
    > skulwysyn.
    > Plonk
    > Dalej szczekaj na pustyni.

    czyli tam gdzie wszyscy ktorzy choc troche Cie poznaja?
    coz, mimo wzszystko sie spotkamy nie jeden raz i nie przez internet.

    P.

  • 252. Data: 2005-01-07 13:22:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zważ teraz jaki ze mnie humanista.
    > Twój idol, A.Hitler, chorych umysłowo utylizował.
    >
    > :))))))))))

    smieszy Cie to? coz, warto wiedziec.

    P.

  • 253. Data: 2005-01-07 16:08:48
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsj78dk1xmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Ty o szacunek nie zabiegasz, doktorku. Ty się go domagasz.

    Nie zależy mi na szacunku psa gdy na mnie szczeka, tym bardziej nie zależy
    mi na szacunku ze strony kogoś, kto twierdzi uparcie, że komunizm był lepszy
    od demokracji.

    Tu ma pan artykuł o kolejnej ofierze komuny, o której dowiedzieliśmy się
    niedawno.

    > Jakie 20 deko, doktorku? Nie pamiętasz juz ile było na kartce?
    > Inteligenci i dzieci - 0,7 kg. wołowiny z kością

    smakowała panu kość?

    > + 1,8 kg innego mięsa, w tym wędlin.
    > robotnicy - 1 kg wołowiny z kością + 3 kg innego mięsa, w tym wędlin.

    Pana rodzice - podobno 'naukowcy' z 'nic nie wartym papierem' mieli mniej
    zatem niż robotnicy?

    > Miałeś zatem prawo zezreć miesięcznie 2,5 kg mięsa i wyrobów mięsnych.

    Prawo zeżreć?
    Do kogo pan pisze? do swojego owczarka niemieckiego, z którym wychodzi pan
    na spacery w swoim czarnym skórzanym płaszczu i w czarnym skórzanym
    kapeluszu.

    > Jakie podwyżki? To nie komuna doktorku. O twojej pensji decydyje tylko
    > pracodawca. Więc to do niego uderzaj o podwyżkę. Może chciałbyś, aby
    > uchwalono ustwę o tym, ze ludzie z doktoratem zarabiają 10.000 zł
    > miesięcznie? To nie komuna doktorku, to właśnie wolny rynek.

    Uchwala się minimalne pensje. Gdyby uchwalono 3000 zł minimalną pensję, bo
    tyle potrzeba żeby przeżyć z rodziną, to być może miałbym 10000 na miesiąc.
    Pensje na uczelniach określają głównie pensje na uczelniach państwowych, a
    one są ustalane przez rząd.

    [...]
    ciach bzdury prawnika Falkensteina

  • 254. Data: 2005-01-07 19:11:40
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 7 Jan 2005 17:08:48 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsj78dk1xmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Nie zale?y mi na szacunku psa gdy na mnie szczeka, tym bardziej nie
    > zale?y mi na szacunku ze strony kogo?, kto twierdzi uparcie, ?e komunizm
    > by? lepszy od demokracji.

    Z punktu widzenia przeciętnego człowieka tzw "komunizm" bo z komunizmem
    ten ustrój nie miał wiele wspólnego, był lepszy. Idź na dworzec i zapytaj
    bezdomnych, albo idź do górników w biedaszybach i zapytaj ich czy lepiej
    im było za komuny czy lepiej im się żyje teraz.

    > Tu ma pan artyku? o kolejnej ofierze komuny, o której dowiedzieli?my si?
    > niedawno.

    Gdzie mam ten artyjuł? Nie widzę.

    > smakowa?a panu ko???

    Doktorku, może mama cie tego nie nauczyła, ale na kościach gotuje się zupę.

    > Pana rodzice - podobno 'naukowcy' z 'nic nie wartym papierem' mieli mniej
    > zatem ni? robotnicy?

    Doktorku, to twój papier jest nic nie warty, skoro rynek pracy wycenia go
    tak nisko, że pomimo posiadania rzeczonego nie jesteś w stanie utzrymać
    rodziny. Nie przekręcaj moich słów, bo to nieładnie.

    A za komuny robotnicy otrzymywali więcej mięsa niż inteligenci, ponieważ
    wykonywali cięższą pracę. Norma zywieniowa dla prcowników fizycznych jest
    wyższa niż dla pracowników umysłowych, to chyba logiczne.

    A przy okazji chciałem przypomnieć, że ty doktorku nie tak dawno
    trwierdziłeś, że przydział mięsa wynosił 20 deko miesięcznie. Odszczekasz
    teraz to kłamstwo czy nadal będziesz udawał, że tego nie napisałeś?

    > Prawo ze?re??
    > Do kogo pan pisze? do swojego owczarka niemieckiego, z którym wychodzi
    > pan na spacery w swoim czarnym skórzanym p?aszczu i w czarnym skórzanym
    > kapeluszu.

    Nie mam owczarka niemieckiego, ale mam skórzany płaszcz. Mam też mundur
    wehrmachtu i czasami go wkładam i biegam po lesie. Mam na scianie Żelazny
    Krzyż I klasy po pradziadku.
    Ale co z całym szacunkiem ma to wspólnego z tym, że napisałeś nieprawdę
    piszac że przydział mięsa za komuny wynosił 20 deko miesięcznie? Przyznasz
    się do błędu, niewiedzy i ewentuialnie do tego, że urodziłeś się sporo po
    stanie wojennym, a doktorat to może obronisz w przyszłości, dzieciaku?

    > Uchwala si? minimalne pensje.Gdyby uchwalono 3000 z? minimaln? pensj?,
    > bo tyle potrzeba ?eby prze?y? z rodzin?, to
    > by? mo?e mia?bym 10000 na miesi?c.

    Czy ty sobie kpisz dzieciaku? Czy takie pojęcie jak "inflacja" oraz "siła
    nabywcza pieniądza" są ci znane? Jak sądzisz co stałoby się z cenami,
    gdyby minimalne pensje wzrosły czterokrotnie na mocy rozporządzenia RM? A
    może chciałbyś zamrozić ceny, co? Żeby było jak za komuny? Zdecyduj się,
    czy chcesz wolnego rynku czy gospodarki sterowanej.

    > Pensje na uczelniach okre?laj? g?ównie pensje na uczelniach pa?stwowych,
    > a one s? ustalane przez rz?d.

    Nie. Pensje na uczelniach prywatnych ustalają owe uczelnie. I rząd nie ma
    tu nic do
    rzeczy.

    > [...]
    > ciach bzdury prawnika Falkensteina

    Owszem. Jak dzieciak nie ma argumentów to zawsze może kłopotliwe
    twierdzenia uciąć twierdząc, że to bzdury. Ale nie uciekniesz dzieciaku.
    Odpowiedz, a nie uciekasz z podkulonym ogonem.

    > Ju? nas zgubi? spisek SLD, a jeszcze z KGB spiskowali, ?eby nas Ruskim
    > opchn?? i ?eby Ruscy dyktowali ceny benzyny jak dyktator Hussein chcia?
    > dyktowa?. A tak bez Ruskich i po potrz??ni?ciu za szelki mafi? z Orlenu,
    > cena benzyny w > listopadzie 3,95 z? a dzisiaj kupowa?em 3,34 z?/litr

    Doktorku, czy ty sobie kpisz? Tego nawet nie warto komentować!
    Ruscy na polecenie Husseina ustalali wysokie ceny benzyny w Polsce? ROTFL!
    Wiesz dlaczego benzyna jest tańsza? Surową ropę kupujemy od ruskich za
    dolary. Dolar w listopadzie kosztował 3,30 zł, a dzisiaj kosztuje 3 zł.
    Spadła cena surowca to musiała spaść i cena benzyny. Teraz jasne? A poza
    tym w wielu krajach europejskich benzyna jest znacznie droższa niż w
    Polsce. Tam też działa ruska mafia?

    > S?uszna uwaga "dla znajomych prezesa" z jego wsi.

    Jak wyjrzę przez okno widzę 7 bloków. Kazdy z nich ma 60 mieszkań, w
    których mieszkają średnio po 2 osoby. Daje to ponad 800 znajomych prezesa
    tylko w blokach, które widzę. Czy teraz widzisz absurd swego twierdzenia
    doktorku?

    > Ja w ogóle nie mog?em wtedy dosta? paszportu ot tak.
    > Dopiero w 1990 kiedy Wa??sa zosta? prezydentem dali wszystkim
    > paszporty.Te warchlatekomuchy trzyma?y nas jak w celi. komu pan chce
    > oczy mydli??

    W 1 klasie szkoły podstawowej byłem z rodzicami w RFN, Holandii, Belgii i
    Francji. Na zaproszenie znajomych. Mój ojcec objechał prawie cały świat.
    Ja byłem na obozach i koloniach na Krymie, w NRD i w Bułgarii. Jakoś
    kiepsko popiera to tezę o więzieniu.

    A poza tym doktorku... pojedź do jakiejś popegeerowskiej wsi, albo pójdź
    do górników co kopią w biedaszybach, i powiedz im, że teraz mają lepiej
    niż mieli za komuny, bo mogą dostać paszport i nikt ich nie trzyma w kraju
    jak w celi. Ciekawy jestem czy dasz radę wrócić.

    > ma pan skleroz? jak Miler przed komisj? ?ledcz?.

    Proszę więc podać przypadki, kiedy ZOMO uniemożliwiło ci jeżdżenie.
    Konkretnie.
    Zastrzegam, ?e nie mówimy o pierwszej zimie stanu wojennego, gdy
    ograniczenia by?y surowsze, lecz o ca?ym trzyletnim okresie.

    > 3 miesi?ce dla m?odego cz?owieka to wieczno??.

    Oj biedactwo. Trzy zimowe miesiące bez możliwości wyjazdu za miasto,
    straszne. Wystąp biedaku o odszkodowanie, to o tobie w gazecie napiszą. W
    rubryce "Humor sądowy".

    > ?Prosz? sobie wyobrazi?, ?e nawet nie mog?em odwiedza? w innym mie?cie
    > mojej obecnej
    > ?ony, a wtedy sympatii.

    Biedactwo. Ale mówią, że miłość przetrwa wszystko.
    A poza tym nie tak dawno pisałeś, że przez trzy lata nie mogłes się ruszyć
    z miasta. Trzy lata nie widziałes sympatii, biedaku? Czy to skleroza jak u
    Millera przed komisją śledczą, czy zjechałeś do bardziej prawdopodobnej
    wersji po wytknięciu nieścisłosci?

    > By? czas ?e nie by?o dost?pne, a 20 litrów na kartki to gdzie mo?na by?o
    > jecha??

    nie 20 litrów tylko 3 tankowania. Razem 30 litrów do malucha albo 45 do
    poloneza/dużego fiata. Znowu nieścisłość doktorku. Coś kiepskie masz
    wiadomości. Popytaj rodziców jak wtedy było jeśli sam nie pamiętasz.

    > Za miasto dwa razy na miesi?c? W ogóle na samochód nas nie by?o sta?
    > wtedy.

    Ale wielu ludzi było stać. Kupili samochody za śmieszne pieniądze na
    przedłpłaty, asygnaty, kupony. A poza tym to zdecyduj się czy można było
    jeździć czy ZOMO to uniemożliwiało.

    > Oszu?cie i k?amco przesta? bredzi? i wybiela? t? band? Jaruzelskiego.
    > Byli ludzie, którzy nie mieli jedzenia, którzy niedojadali, g?odowali.

    Kto na przykład?

    > Nie by?o owoców, witamin, co m?odym szczególnie jest potrzebne do
    > prawid?owego rozwoju.Przesta? pan na si?? k?ama? bezczelnie.

    Kłamiesz, doktorku. Owszem nie było cytrusów - nie było cytryn,
    pomarańczy, mandarynek. Ale były jabłka, były gruszki, śliwki i wiśnie.
    Jak nie w sklepie to na targu. A w zimie były kompoty. Jak ktoś nie zrobił
    to jego strata.

    > To nie jest prawo, tylko regu?y re?imu, których przestrzeganie re?im
    > wymuszana wielu z nas.

    To jest prawo, bo zostało uchwalone. A prawo jest prawem, niezaleznie od
    tego, co sobie o tym myslisz. Ustrój w którym przestrzega się tylko tych
    reguł, które nam się podobają nazywa się anarchią.

    > To staram si? od dawna powiedzie? w tej grupie innymi s?owami.
    > "Prawem jest to, co uwa?am za s?uszne"

    A to już brzmi jak cytat z jakiego wodza narodu stojącego na czele państwa
    totalitarnego. Bo co się stanie, gdy inni uznają za słuszne co innego?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 255. Data: 2005-01-07 19:59:12
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsj8x9qpfmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34308,2481636.html

  • 256. Data: 2005-01-07 20:49:54
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsj78dk1xmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Dostawy do sklepów odpowiadały zamówionej ilości towaru, wynikającej z
    > rozdzielnika. Przywożono tylko tyle, by wszyscy mogi wykupić kartki.
    > Towaru nie było w nadmiarze dlatego nie leżał.

    Bzdury i komunistyczne kłamstwa.

    > I dlatego nie pamiętasz, ze zakazy podróżowania obowiązywały 3 miesiące a
    > nie 3 lata, a przydział mięsa wynosił 2 kg a nie 0,2 kg?

    Dla mnie w wieku 18 lat 3 miesiące to było tak jak dla zgrzybiałego starca
    jakim pan jest 3 lata, a 2 kg kości to w rzeczywistości 0,2 kg prawdziwego
    mięsa.

    > Konkretnie ilu wymordowali.

    około 5000000 ofiar tak szacuję pi razy drzwi - zamordowanych i tych bitych,
    których komunie nie udało się zamordować od roku 1945 w Polsce i innych
    krajach komunistycznych.
    mam rację?

    > zamieszki były najczęściej dlatego, że kotlet zdrożał.

    Panu tak mówili w UB? Trzeba w coś wierzyć proszę pana. Jedni wierzą w boga,
    a tacy jak pan w słowa UB i rzecznika Jerzego Urbana.

    > Jakie wybory? Coś z wiedzą o realiach u ciebie kiepsko doktorku.

    Jaruzelski sam się wybrał - zgoda. Pierwszy samo wybrany dyktator w Polsce,
    któremu chcieli tacy jak pan dać Mercedesa rządowego z kierowcą do końca
    życia, bo się sam wybrał ze swoją kliką prezydentem.
    Potem były wybory i wygrał Wałęsa potem znów wybory i wygrał Janukowycz.

    > No pewnie. Dzisiaj jest lepiej. Wcale nie musisz czekać. Wystarczy 100-150
    > tysięcy złotych na stół i mieszkanie twoje.

    Pęczak chyba za tyle siedzi, może za więcej.
    Może chciał kupić sobie mieszkanie szybciej. Wcale nie jest lepiej. Jest tak
    samo i będzie tak samo dopóki będzie rządzić SLD, a może być jeszcze gorzej,
    gdy zacznie rządzić jakieś ekstreamalnie nacjonalistyczne ugrupowanie. To
    nie Naród rządzi w Polsce, jak mówi konstytucja, tylko ruscy i ich kacapska
    polityka. Nie wiem jakim cudem nie udało im sie kupić polskiego przemysłu
    paliwowego i polskiej energetyki.

    > Ale za komuny można było owo mieszkanie dostać bez wykładania tak dużych
    > pieniedzy.

    To były duze pieniądze na owe czasy.

    > Były pożyczki bezzwrotne zakąłdów pracy, umorzenia, zapomogi.

    Muszę napisać podanie o umożenie pożyczek. Może zacznę żyć.

    > Ale dyskusja była o tym, że po 5 latach od wpłacenia wkładu jeszcze nie
    > dostałeś mieszkania, a ja napisałem, że moi rodzice czekali 20 lat.

    A ja czekam ponad 20 lat i się nie doczekam.

    > Doktorku, czy ty sobie kpisz? Tego nawet nie warto komentować!
    > Ruscy na polecenie Husseina ustalali wycokie ceny benzyny w Polsce? ROTFL!

    A kto ustalił tak wysokie ceny ? 3,98 za litr już płaciliśmy, a Amerykanie
    płacą nie całe 2 zł za litr i mają 10 razy wyższe pensje.

    > A poza tym w wielu krajach europejskich benzyna jest znacznie droższa niż
    > w Polsce. Tam też działa ruska mafia?

    A nie?

> [...]
    > tylko w blokach, które widzę. Czy teraz widzisz absurd swego twierdzenia

    Sam jest pan absurdalny. Nie wie pan ile znajomych może mieć prezes i jego
    znajomi.

    > O głód. Bezrobocie, bezdomność. Brak prespektyw dla milionów ludzi. O
    > galopującą inflację.

    dolara ? :)))

    > O to, że nie dostałeś mieszkania.

    komuna jest winna. mecenas Roman Giertych - człowiek roku powiedział:
    "Chochoły z SLD powinny odejść"

    > Moi rodzice także nie należeli do PZPR. A mimo to ja wyjeżdżałem.

    Dziwne.

    > Dziwne. Bo ja dostałem.

    Dziwne

    > W 1 klasie szkoły podstawowej byłem z rodzicami w RFN, Holandii, Belgii i
    > Francji. Mój ojcec objechał prawie cały świat. Ja byłem na obozach i
    > koloniach na Krymie, w NRD i w Bułgarii. Jkaoś kiepsko popiera to tezę o
    > więzieniu.

    to za to kocha pan komunę.
    Był pan faktycznie wyjątkowy. Prawie jak Kwaśniewski.

    > Za co to odszkodowanie? Jakie więzienie? Za co siedziałeś?

    Miasta na poczatku stanu wojennego zamienili w wiezienie. Kazdy prawie wtedy
    siedzial i nie mogl wyjechac, oprocz kacapskich UBeków, gestapowskich
    komunistycznych policjantów, ZOMOwców, pracowników hunty Jaruzelskiego i
    takich gnid jak pan.

    > Oj biedactwo. Trzy zimowe miesiące bez możliwości wyjazdu za miato,
    > straszne. Wystąp biedaku o odszkodwanie, to o tobie w gazecie napiszą.

    To jest polskie prawo.

    > Twoje prawo. Ale pamiętaj, że pewien Żyd zwany Chrystusem kazał miłować
    > nieprzyjacół swoich, przebaczać i nie nosić w sercu urazy.

    To niech pan go slucha. Moze posmierci bedzie pan w niebie.
    Zapewne pan mysli, ze pana kolega policjant Piotrowski tez dolaczy do pana.

    > nie 20 litrów tylko 3 tankowania. Razem 30 litrów do malucha albo 45 do
    > poloneza/dużego fiata. Znowu nieścisłość doktorku. Coś kiepskie masz
    > wiadomości.

    Nie mialem wtedy samochodu. Tylko dobrzy komunisci mogli miec. No i
    prywaciarze.

    > Ale wielu ludzi było stać. Kupili samochody za śmieszne pieniądze na
    > przedłpłaty, asygnaty, kupony.

    A reszta na to robila. Wystarczylo dobre poparcie w partii PZPR.

    > Kłamiesz, doktorku. Owszem nie było cytrusów - nie było cytryn,
    > pomarańczy, mandarynek.

    Za to byl portret Stalina i Hitlera u kazdego takiego smiecia jak pan.

    > A w zimie były kompoty. Jak ktoś nie zrobił to jego strata.

    :)))

    Patrz Artykul 54 konstytucji.

    > Nauczysz się wreszcie doktorku, że zgodnie z konstytucją prawa i wolności
    > obywatelskie podlegają ograniczeniom określonym w ustawach?

    kumunistycznych ustawach?

    > Nie. Bo jeżeli zgóry zakładasz, że jakiejś pracy nie podejmiesz, bo to
    > uchybia twojej godności, to znaczy, że za krótko byłes bez pracy.

    Rozumiem ze pan nie mialby problemow z podjeciem pracy jako homoseksualna
    prostytutka.
    To tez praca.

    > To jest prawo, bo zostało uchwalone. A prawo jest prawem, niezaleznie od
    > tego, co sobie o tym myslisz. Ustrój w którym przestrzega się tylko tych
    > reguł, które nam się podobają nazywa się anarchią.

    On sie nazywa sprawiedliwosc w krajach rezimu jak ten.

    > A to już brzmi jak cytat z jakiego wodza narodu stojącego na czele państwa
    > totalitarnego. Bo co się stanie, gdy inni uznają za słuszne co innego?

    Bedzie inne panstwo totalitarne.

    W panstwie policyjnego rezimu nie jest anarchia uwazac za prawo to co uwaza
    sie za sluszne.
    Gdyby Polska byla faktycznie krajem demokratycznym to bylaby anarchia, ale
    jest nim tylko z nazwy i z konstytucji. Jedynie na pokaz. W rzeczywistosci w
    rzadzie korupcja i prywata wlasnych interesów. niektórzy policjanci
    naduzywaja agresji i wladzy wbrew konstytucji. To nie jest demokracja. W
    kraju demokratycznym jak mówi konstytucja rzadzi Naród. W Polsce odszedł
    premier, odszedł marszałek sejmu, a Naród nie miał prawa wybrać nowych.
    Wybrali swoich "sami swoi".

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 257. Data: 2005-01-07 21:10:40
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    > Z punktu widzenia przeciętnego człowieka tzw "komunizm" bo z komunizmem
    > ten ustrój nie miał wiele wspólnego, był lepszy.

    Dla czlonków mafii, która rzadzila Polska od pewnego czasu.

    > Gdzie mam ten artyjuł? Nie widzę.

    http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34308,2481636.html

    69.html

    > A za komuny robotnicy otrzymywali więcej mięsa niż inteligenci, ponieważ
    > wykonywali cięższą pracę.

    No wszystko jasne praca robotnika jest cięższa od pracy naukowca, bo
    robotnik montuje łopatę w fabryce a inny nią kopie, a trzeci zasypuje to co
    drugi wykopie i w ten sposób wszyscy mają pracę. Natomiast pracownik naukowy
    na siedząco pracuje nad nowymi technologiami, które przynoszą Japonii,
    Ameryce i Europie zachodniej miliardowe zyski. np. komputery, CD ROM-y, DVD,
    telewizja satelitarna, monitory LCD, aparaty cyfrowe........

    Rozumie pan juz dlaczego komunizm jest do niczego?
    Wkrótce gdyby komuniści dłużej rządzili bylibyśmy dla Amerykanów jak ludzie
    pierwotni.

    > Norma zywieniowa dla prcowników fizycznych jest wyższa niż dla
    > pracowników umysłowych, to chyba logiczne.

    Niby czemu ma to być logiczne? Dlatego, że pracownik naukowy jednym
    eksperymentem może dać pracę milionom ludzi na świecie i pomnozyc zyski
    tysiecy firm o miliardy dolarów, jeżeli powstanie coś nowego godnego
    wdrożenia do produkcji, jak np. tranzystory -> uklady scalone -> komputery
    osobiste? i zwykle jest 'underpaid' - zbyt malo mu placa, wedlug komuny i
    panskiej glupiej glowy musi mniej jesc niz robotnik i żeruje na nim 100
    'zydów'.

    > Nie mam owczarka niemieckiego, ale mam skórzany płaszcz. Mam też mundur
    > wehrmachtu i czasami go wkładam i biegam po lesie. Mam na scianie Żelazny
    > Krzyż I klasy po pradziadku.

    Tak myslalem.

    > Nie. Pensje na uczelniach prywatnych ustalają owe uczelnie. I rząd nie ma
    > tu nic do
    > rzeczy.

    Do rzeczy to ten rzad nie jest, bo gdyby byl mialbym pewnie wiecej
    publikacji.
    Póki co wlasciciele i rektorzy prywatnych uczelni stoja na stanowisku, ze
    jezeli beda placic troche wiecej niz na uczelniach panstwowych, to bedzie to
    i tak atrakcyjna oferta dla 'doktorków'.
    Gdyby rzad podniosl pensje na panstwowych uczelniach do poziomu Unii,
    poniewaz spodziewaja sie od nas porównywalnych rezultatów pracy naukowej,
    ktorej wyniki powinny byc publikowane na zachodzie, z których bedzie
    korzystal caly Swiat, to gdyby rektor prywatnej uczelni utrzymywal wciaz
    niskie place, wszyscy by odeszli i zostalby sam na sam z budynkiem i
    personelem technicznym.

    Pan to rozumie, czy jest pan zbyt glupi, zeby to zrozumiec?

    > Owszem. Jak dzieciak nie ma argumentów to zawsze może kłopotliwe
    > twierdzenia uciąć twierdząc, że to bzdury. Ale nie uciekniesz dzieciaku.

    Nie jestem dzieciakiem.

    > Odpowiedz, a nie uciekasz z podkulonym ogonem.

    Nigdzie nie uciekam.

    > A poza tym w wielu krajach europejskich benzyna jest znacznie droższa niż
    > w Polsce. Tam też działa ruska mafia?

    A kto?

  • 258. Data: 2005-01-08 08:25:54
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > byles dziecko molestowany w dziecinstwie?
    > Stad takie durnowate wypowiedzi?
    > Najpierw mowisz o dupczeniu w pierdlu, pozniej
    > znow jakis komentarz w tych klimatach wrzuciles
    > a teraz piszesz o skakaniu z jajka na jajko wlasnego ojca?

    Tak sie objawia homofobia Leszka. Mial zapewne traumatyczne przezycia
    homoseksualne w dziecinstwie, które mu sie spodobaly ale stara sie sie
    wyprzec z pamieci. Stad homofobia która ukrywa prawdziwe homoseksualne
    potrzeby erotyczne.
    Co gorsza bierze niewlasciwe leki - na schizofrenie zamiast na obnizenie
    popedu.
    W sumie biedny facet wymagajacy dlugotrwalego i zapewne zamknietego leczenia
    szpitalnego, tylko po co sie produkuje na tej grupie osmieszajac? Nie
    wiadomo.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 259. Data: 2005-01-08 11:02:37
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 7 Jan 2005 20:59:12 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsj8x9qpfmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34308,2481636.html

    Raczej ofiara Solidarności. Gdyby nie ogłoszono publicznie jego nazwiska
    nic by mu się nie stało.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 260. Data: 2005-01-08 11:20:43
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 7 Jan 2005 22:10:40 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsj8x9qpfmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Dla czlonków mafii, która rzadzila Polska od pewnego czasu.

    Jeszcze raz powtórzę. Idź do górników do biedaszybów i powiedz im, że za
    komuny było im gorzej. Możesz też wpaść na jakas popegeerowską wieś.
    Ciekawy jestem czy dasz radę wrócić o własnych siłach.

    > http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34308,2481636.html
    69.html

    Rumun był przśladowany bo paru durniów z Solidarności podało do wiadomości
    publicznej jego nazwisko. A co to ma wspólnego ze stanem wojennym w Polsce?

    > No wszystko jasne praca robotnika jest ci??sza od pracy naukowca, bo
    > robotnik montuje ?opat? w fabryce a inny ni? kopie, a trzeci zasypuje to
    > co drugi wykopie i w ten sposób wszyscy maj? prac?. Natomiast pracownik
    > naukowy na siedz?co pracuje nad nowymi technologiami, które przynosz?
    > Japonii,
    > Ameryce i Europie zachodniej miliardowe zyski. np. komputery, CD ROM-y,
    > DVD, telewizja satelitarna, monitory LCD, aparaty cyfrowe........
    >
    > Rozumie pan juz dlaczego komunizm jest do niczego?
    > Wkrótce gdyby komuni?ci d?u?ej rz?dzili byliby?my dla Amerykanów jak
> [...]

    Czyli "Sanacja nie dała ludowi telewizji, a Polska Ludowa nawet kolorową"
    O to ci chodziło?

    > Niby czemu ma to by? logiczne? Dlatego, ?e pracownik naukowy jednym
    > eksperymentem mo?e da? prac? milionom ludzi na ?wiecie i pomnozyc zyski
    > tysiecy firm o miliardy dolarów, je?eli powstanie co? nowego godnego
    > wdro?enia do produkcji, jak np. tranzystory -> uklady scalone ->
    > komputery osobiste? i zwykle jest 'underpaid' - zbyt malo mu placa,
    > wedlug komuny i
    > panskiej glupiej glowy musi mniej jesc niz robotnik i ?eruje na nim 100
    > 'zydów'.

    Czy takie pojecia jak "wydatek energetyczny" i "zapotrzebowanie na
    energię" są ci znane doktorku? Na całym świecie, także w USA różnicuje się
    normy wyzywienia dla osób wykonujących pracę fizyczną i normy dla osób
    wykonujących pracę umysłową. Machający łopatą zuzywa więcej energii więc
    musi jeść więcej. Nie ma to żadnego podtekstu politycznego. A co do onych
    Żydów to chyba się zagalopowałeś.

    > Tak myslalem.

    Mój pradziadek poległ na polu chwały. Jestem z niego dumny. Masz coś
    przeciwko temu?

    > Do rzeczy to ten rzad nie jest, bo gdyby byl mialbym pewnie wiecej
    > publikacji.

    Aha, czyli rząd jest winien temu, że masz mało publikacji. Genialne. Za co
    jeszcze odpowiada rząd? Za to, że nie ma zimy tego roku?

    > Póki co wlasciciele i rektorzy prywatnych uczelni stoja na stanowisku, ze
    > jezeli beda placic troche wiecej niz na uczelniach panstwowych, to
    > bedzie to i tak atrakcyjna oferta dla 'doktorków'.

    To jest właśnie wolny rynek doktorku. O to walczyłeś. Rynek ustalił twoją
    wartość i dostajesz tylko tyle ile jesteś wart. może w USA byłbyś wart
    więcej. ale tutaj jesteś wart tylko tyle.

> [...]
    > personelem technicznym.
    >
    > Pan to rozumie, czy jest pan zbyt glupi, zeby to zrozumiec?

    A gdyby rząd ustalił minimalne pensje na poziomie 1 miliona złotych to
    wszyscy byliby milonerami? A gdyby rzad ustalił, że dolar kosztuje
    złotówkę? Odczep się od rzadu doktorku, twoim pracodawcą jest prywaciarz i
    tylko do niego miej pretensje. Albo wyjedź z tego kraju jak ci tu tak
    niedobrze. Polecam www.jobcentreplus.gov.uk

    > Nie jestem dzieciakiem.

    Niestety, nie widac. A mizerna wiedza na temat realiów okresu komuny tylko
    tą tezę popiera.

    > Nigdzie nie uciekam.

    Wywołany do tablicy raczej nie ma szansy uciec.

    > A kto?

    Czyli ceny paliwa w Anglii i Niemczech ustala ruska mafia? To chciałeś
    powiedzieć dzieciaku-doktorku?

    --
    Falkenstein
    skazania.