  • 61. Data: 2021-08-12 15:10:10
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.08.2021 o 15:00, J.F pisze:
    > No a tu matka albo pamietala 997, albo zadzwonila na 112 ... i jej
    > jakos do psychiatryka nie przekierowali.

    997 nie łączy z policją od dobrych kilku lat. Obecnie trwa przełączanie
    998, o ile się nie skończyło. U nas już przełączyli. Na Policję numer
    daje się znaleźć przeważnie na stronach poszczególnych komend.

    > Jakos powatpiewam, ale moze.

    Jakbyś kiedyś był na miejscu wypadku drogowego, to poobserwuj sobie.
    Czasem na zabezpeiczenie najedzie jakiś okoliczny patrol przypadkowo,
    ale Straż Pożarna i Karetka są szybciej od Policji, bo interwencja
    Policji przeważnie pilna nie jest. i tak trzeba czekać na obrazenia
    ofiar, by wiedzieć, co robić.

    A czytałeś tę ustawę?

    --
    Robert Tomasik

  • 62. Data: 2021-08-12 15:16:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2021 o 14:57, J.F pisze:

    > Film mozesz sam obejrzec
    > https://www.wprost.pl/kraj/10479133/interwencja-poli
    cji-z-lubina-jest-nagranie-z-monitoringu.html

    Dziwna sprawa - wynika że byli po niecałych 5 minutach od "uduszenia" a
    tu przyjeżdza karetka i tylko kierowca wyszedł zobaczył bez szczegółów,
    wrócił do karetki i odjechał. Co do wuja? Policjanci powiedzieli im że
    wszystko w porzo? Karetkę przyjechała i stwierdziła że to nie ich
    zgłoszenie? To w końcu jak on się w tym szpitalu znalazł skoro nie
    karetką? I co to aza akcja, że przyjeżdza karetka i kierowca stwierdza
    że "a chuj, już nie żyje" - tak wiem, że kierowca może być ratownikiem,
    ale dalej jednak - nawet nie obejrzał.

    Bo się jeszcze okaże że rzeczywiście go na miejscu zabili a do
    "szpitala" zawieźli w takim sensie, że tam jest zakład patomorfologi i
    go w czarnym worku przywieźli. A rzecznik profesjonalnie przedstawił, że
    po dwóch godzinach stwierdzono zgon w szpitalu, bo przywieziono czaeny
    worek ze zwłokami do chłodni na sekcję.

    --
    Shrek

  • 63. Data: 2021-08-12 15:16:57
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    cji-z-lubina-jest-nagranie-z-monitoringu.html

    > Na tym nagranie w ogóle nie ma ratowników ani karetki.

    TY DURNY CHUJU.
    Co to jest?

    <https://youtu.be/QtM6H5-pQIQ?t=177>

    > Karetka stanęła by w polu widzenia kamery, najpewniej z tyłu za radiowozem.

    TY IDIOTO FUNKCJONALNY!!!

    --
    'Tom N'

  • 64. Data: 2021-08-12 15:20:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Na tym nagranie w ogóle nie ma ratowników ani karetki. Karetka stanęła
    > by w polu widzenia kamery, najpewniej z tyłu za radiowozem.

    hmmm... Karetka stanęłaby w polu widzenia kamery, najpewniej z tyłu za
    radiowozem... możesz mieć rację...

  • 65. Data: 2021-08-12 15:27:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2021 13:53:09 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Czego konkretnie w powyższym wywodzie nie zrozumiałeś? Mają dla Ciebie
    > osobną ustawę zrobić?

    A czego konkretnie nie zrozumiales?
    Po stwierdzeniu zgonu karte wystawia lekarz rodzinny, ale kto
    stwierdza zgon?

    Karetke wezwalem, ale pacjent nie doczekal, lub zmarl mimo wysilkow
    ratownikow ... mam wiec ratownikow lub nawet lekarza z karetki na
    miejscu, i oni mowia "prosze wezwac lekarza rodzinnego" ?

    Dla utrudnienia jest piatek godz 17:30.

    > Od kiedy to pseudo-dziennikarze prowadzą jakiekolwiek śledztwo.

    Ale prokurator prowadzi.

    > Im
    > przede wszystkim ne należy mówić prawdy, bo i tak jej nie napiszą, a
    > jedynie będą modyfikowali swoje pseudo-sensacyjne wersje modyfikować i
    > robić tym zamieszanie.

    I to jest zalecenie dla rzecznika? :-)

    > Wykluczasz?

    Tak na 95% wykluczam.
    Ile miales przypadkow smiertelnego przedawkowania na rewirze?

    Ba, Tusk z takim hukiem wprowadzal ustawe antydopalaczową,
    a zdaje wtedy nikt jeszcze nie umarl z powodu dopalaczy.

    > A, to nie wiem. Nie chce mi się analizować wszystkich mniejszych, czy
    > większych bzdur w sieci. Poczekam, jak to ktoś wyjaśni.

    Rzecznik policji najlepiej wyjasni.
    Albo prokurator zamiecie pod dywan, jak sie to zapowiadalo we
    Wroclawiu, na szczescie TVN stanal na wysokosci zadania
    dziennikarskiego.

    Na razie lokalna prokuratura poprosila o przeniesienie sledztwa, aby
    uniknac posądzenia o stronniczosc.

    J.

  • 66. Data: 2021-08-12 15:28:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2021 13:52:18 +0200, Shrek wrote:

    > Za późno - do internetów wyciekło.

    Jeden, a moze byc ich jeszcze kilka ...

    J.

  • 67. Data: 2021-08-12 15:31:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2021 13:50:34 +0200, Shrek wrote:

    > Rzecznik jest od tego żeby wiedzieć i mając najlepszą wiedzę jak
    > najlepiej kłamać. Od tego one są te rzeczniki, od tego są one:P

    Od zgrabnego klamania one sa, ale niekoniecznie wszystko wiedzą :-)

    > Pewnie mu siłą leki podadzą a jak się dalej bredzie rzucał to chyba
    > właśnie tak.

    A jak bedzie silniejszy od sanitariuszy? :-)

    Poza tym kajdanki zalozyli, to kto i kiedy je zdejmie?

    J.

  • 68. Data: 2021-08-12 15:34:50
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Shrek w

    > hmmm... Karetka stanęłaby w polu widzenia kamery, najpewniej z tyłu za
    > radiowozem... możesz mieć rację...

    > https://youtu.be/QtM6H5-pQIQ?t=177

    Hehe, robercik psikuta(s)...

    Ten w białym kangurku tez dobry, najpierw przylazł, potem na filmie się o
    4:57:50 zebrał, ale wrócił o 4:59:49 (pewnie poszedł na szybkiego klocka za
    róg...) i ponownie spierdolił o 5:00:50przed przyjazdem drugiej załogi i
    karetki

    --
    'Tom N'

  • 69. Data: 2021-08-12 15:39:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2021 o 15:27, J.F pisze:

> [...]
    > ratownikow ... mam wiec ratownikow lub nawet lekarza z karetki na
    > miejscu, i oni mowia "prosze wezwac lekarza rodzinnego" ?

    Witamy w polsce...

    > Rzecznik policji najlepiej wyjasni.
    > Albo prokurator zamiecie pod dywan, jak sie to zapowiadalo we
    > Wroclawiu, na szczescie TVN stanal na wysokosci zadania
    > dziennikarskiego.

    Tak zostawiłem wycinek tego jak policjanci nie lubią dziennikarzy - i
    dlaczego:P

    --
    Shrek

  • 70. Data: 2021-08-12 15:41:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2021 13:46:11 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > U nas szpital ma ochronę przykładowo.

    Pewnie jakiegos renciste za najmniejsze pieniadze z przetargu :-)

    > A został zatrzymany?

    Nie chcesz chyba powiedziec, ze policjanci stosuja SPB tak bez
    uzasadnienia?

    > Umarł i nie żyje, jak ktoś stwierdzi zgon. Z miejscem i czasem śmierci
    > faktycznej może to mieć z rożnych powodów w ogólnym ujęciu niewiele
    > wspólnego.

    > Bez wątpienia masz rację. Tylko co to ma do omawianego przez nas tematu?
    > Skoro tam jacyś sekciarze się kręcili i maja wiedzę, to podeślij dane.

    Co tam jakis sekciarzy szukac - niech rzecznik policji oficjalnie
    objasni ... pod grozba linczu medialnego w razie wpadki, a moze nawet
    pod grozba odpowiedzialnosci za podawanie falszywych informacji :-)

    > Wiem, ale nie powiem :-)

    Jakby to pierwszy raz w dziejach milicji.

    > Nie wiem. Może serce biło i gość oddychał? Ale to tylko
    > przypuszczenie, a nie wiedza.

    Byloby to zgrabne przypuszczenie, tylko czemu na filmie nie widac,
    jak go laduja do karetki ?

    Ale ... jak widac nawet z tym ustaleniem w jakim stanie dotarl do
    szpitala moglyby byc klopoty - bo jesli np zdaniem lekarzy sie
    awanturowal, to niewatpliwie zywy, ale jak wyniesli z karetki z
    zatrzymanym sercem ... to juz niezywy, czy jeszcze moze sie nadawac do
    wskrzeszenia ?

    J.