  • 141. Data: 2021-08-13 09:59:43
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2021 21:51:32 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie, z tym, co jest jednostką wojskową. Czasem chłopaki na linach
    > zjeżdżają na podwórko, bo na dachu jest lądowisko dla śmigłowców, a
    > winda nie działa.

    t=10

    > https://grom.wp.mil.pl/pl/

    Ale tego NS powinienes znac :-P

    > Czego analiza?

    Analiza prawna strzelania do kibicow ...

    > Oczywiście. Czasem, to nawet pisemnie powiadamia na 7 dni wcześniej, ze
    > przyjdzie. Tylko co to ma do omawianego tu przez nas tematu?

    Nie powiadomil, nie przedstawil sie, nie podal powodu, a strzela ...
    czy tam obala na ziemie i kajdanki zaklada ...

    > Nie, bo tym idiotom właśnie o to chodzi. Oni specjalnie publikują
    > bzdury, żeby sprowokować kogoś, kto wie, żeby napisał. Zauważa, że ja
    > nigdy nie wypowiadam się na temat jakichkolwiek zdarzeń, o których w
    > najmniejszym stopniu mam wiedzę merytoryczną. Właśnie z tego powodu, bym
    > choćby niechcący czegoś nie napisał.

    No ale przeciez kulsony sa krysztalowo czysci, wiec co zlego w tym, ze
    ktos prawde napisze ? :-P

    > Skąd mam to wiedzieć, jeśli Ty interesując się tym nie wiesz?

    Czyli koledzy kulsoni ukrywaja ...

    > Politycy zawsze kręcą. Widziałeś polityka, który nie kręci?

    I wychodzi na to ze policjant to tez polityk :-)

    J.

  • 142. Data: 2021-08-13 10:03:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 12 Aug 2021 21:18:31 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Tego nikt nie wie, zwłaszcza, ze oni są jak Yeti - nikt ich nie widział,
    > kilku o nich tu pisze.

    Bez jaj. Istnieje dokumentacja fotograficzna:
    https://www.infosecurity24.pl/cache/img/550_800_crop
    __p0sipx_82d783c461b215c6274f1d83882fa080.jpeg
    https://www.wprost.pl/_thumb/ff/46/ce66xx01ebfc41b38
    b709da8a136.jpeg

    Jeden Kulson nawet został pokazany w Oddziale Prewencji Policji w
    Warszawie, czego o Yeti nie można powiedzieć:
    https://www.wprost.pl/kraj/10086336/najpopularniejsz
    y-policjant-w-polsce-pokazal-twarz-poznajcie-kulsona
    .html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 143. Data: 2021-08-13 10:05:19
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 13.08.2021 o 09:41, Robert Tomasik napisał:

    > Zastanów się, kto w ogóle w Lubinie by się sprawą zainteresował, gdyby
    > jakiś oszołom nie napisał, że ofiarę zabili policjanci? I nie chodzi mi
    > o to, czy zabili, czy nie (bo nie wiem tego), tylko o napisanie tego na
    > etapie, jak nikt tego nie wie - piszący również. I o to mi chodzi.

    Uhm, a jak piszą, że w Zamościu podpalili punkt szczepień
    antyszczepionkowi terroryści (choć nic się nie klei), to jest wszystko w
    porządku...

    > Na chwilę obecną nawet nie wiemy, czy przyczyna śmierci ma jakikolwiek
    > związek z interwencją policjantów. Bo dopiero, gdyby się okazało, że ma,
    > to dopiero można rozważać, czy policjanci dopuścili się przekroczenia
    > uprawnień do ŚPB i tym spowodowali jego śmierć. Bo przecież też nie
    > można było dopuścić do tego, by oszołom biegał po ulicy stanowiąc
    > zagrożenie dla przechodniów.

    Tak, a osobę nagrywającą i relacjonującą (czepiłeś się, to wiedz, że
    jeśli idzie transmisja na żywo, to również się nagrywa na serwer
    przynajmniej, czasami i na inny nośnik - zależy od używanego
    rozwiązania) zatrzymuje się w dziwny co najmniej sposób i aresztuje na 2
    miesiące.

    Kali zabrać krowa: dobrze, kalemu zabrać krowa: źle

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 144. Data: 2021-08-13 10:05:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.08.2021 o 09:48, J.F pisze:
    > I bedzie musial zaplacic za dwie sekcje.

    Jeszcze nie ma w ogóle opinii "po pierwszej sekcji", a już się pisze, ze
    jest nieważna :-) Weź patrz i analizuj, a nie powielaj tych bzdur.
    Oczywiście, jeśli złożyli wniosek dowodowy, to trzeba go rozpatrzyć.
    Oczywiście można dokonać drugiej sekcji zwłok, choć upływ czasu oraz
    poprzednia sekcja może utrudnić działanie. Natomiast wyniki obydwu będą
    w aktach.

    Ciekawe, co za zdjęcia pan mecenas pokazał dziennikarzom, ale mam
    nadzieję, ze nie te dokonane w trakcie oględzin, bo jeśli tak, to nie
    tylko może przestać być mecenasem, ale złapać się na zarzuty
    udostępnienia materiału dowodowego.

    --
    Robert Tomasik

  • 145. Data: 2021-08-13 10:12:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.08.2021 o 09:52, J.F pisze:

    > W szpitalu trzeba odwiazac.

    W szpitalu już mają pewnie kaftan i można go przed odwiązaniem nałożyć.
    Piętrzysz na siłę problemy tam, gdzie już mądrzy ludzie je rozwiązali
    setki lat temu i nawet nikomu mądremu nie przyjdzie, ze można tam je
    napotkać.

    > konwoj czy asysta - dwoch policjantow pojechalo za karetka do
    > szpitala. No chyba, ze ktos tu klamie ...

    No ale konwój wskazywałby formalne zatrzymanie, a asysta nie. My tu
    rozważaliśmy, czy został zatrzymany, a nie, czy jechali za nim.

    --
    Robert Tomasik

  • 146. Data: 2021-08-13 10:13:49
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > uprawnień do ŚPB i tym spowodowali jego śmierć. Bo przecież też nie
    > można było dopuścić do tego, by oszołom biegał po ulicy stanowiąc

    Czy policja której zachowanie może dawać do zrozumienia że *możliwości*
    "nieprawidłowości" nie bierze na *bardzo* poważnie po uwagę aż do
    starannego sprawdzenia (które musi zająć trochę czasu) zasługuje na
    zaufanie? IMHO NIE, zdaniem obywatela Tomasika jak najbardziej.

    Zaufanie zdobyć trudno, łatwiej utrzymać ale najłatwiej stracić.
    Policja z Lubina. województwa i kraju *zachowaniem już PO* podbudowała
    zaufanie obywateli do Policji? Moim zdaniem ni złamanego wuja.
    Takie gówno musi się czasem trafić nawet (bardzo) porządnej policji
    bez jej (znaczącej) winy, a jak się trafia policji "za często
    uniewinnianej" zdaniem wystarczającej liczby obywateli to jest jak jest.

    --
    A. Filip

  • 147. Data: 2021-08-13 10:16:29
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 12 Aug 2021 21:51:32 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Czasem chłopaki na linach
    > zjeżdżają na podwórko, bo na dachu jest lądowisko dla śmigłowców, a
    > winda nie działa.

    Tam jest jakieś oszczędne budownictwo bez schodów?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 148. Data: 2021-08-13 10:17:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.08.2021 o 09:59, J.F pisze:

    > Analiza prawna strzelania do kibicow ...

    Po co? Co ma do omawianego przez nas tematu?

    > Nie powiadomil, nie przedstawil sie, nie podal powodu, a strzela ...
    > czy tam obala na ziemie i kajdanki zaklada ...

    No i? Czyli taki głuchy, to w ogóle może wszystko, bo nie da się go
    pouczyć? Czy Policjant ma nosić takie płachty z pouczeniami. Po za tym
    skąd wiesz, że nie przedstawili się, nie pouczali itd.? Tego nawet ci
    pseudodziennikarze jeszcze nie wymyślili.

    > No ale przeciez kulsony sa krysztalowo czysci, wiec co zlego w tym, ze
    > ktos prawde napisze ? :-P

    Trudno mi się odnosić do Twoich wizji. Umówmy się, że specjalistą od
    kulsonów jesteś Ty.

    > Czyli koledzy kulsoni ukrywaja ...

    Każdy ma takich kolegów, na jakich zasługuje. Kulsoni, to Twój problem.
    Ja żadnego nie znam nawet, a co dopiero nie widzę powodu, by się
    zastanawiać, co przed Tobą ukrywają.

    > I wychodzi na to ze policjant to tez polityk :-)

    A ziemia jest płaska.

    --
    Robert Tomasik

  • 149. Data: 2021-08-13 10:20:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.08.2021 o 10:03, Olin pisze:

> [...]
    > https://www.wprost.pl/kraj/10086336/najpopularniejsz
    y-policjant-w-polsce-pokazal-twarz-poznajcie-kulsona

    Ja tam żadnego nie widzę. Jeśli masz z drugim kolegą wizje, to we
    własnym zakresie przeanalizujcie sobie je.

    --
    Robert Tomasik

  • 150. Data: 2021-08-13 10:26:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Uhm, a jak piszą, że w Zamościu podpalili punkt szczepień
    > antyszczepionkowi terroryści (choć nic się nie klei), to jest wszystko w
    > porządku...
    Nie mam zielonego pojęcia. W ustawie (art. 115§20 kk) jest definicja
    terroryzmu. Nie znam szczegółów, ale na pierwszy rzut oka postawienie
    sprawcy zarzutu uszkodzenia mienia w związku z terroryzmem nie wydaje
    się szczególnie niedorzeczne.

> [...]
    > przynajmniej, czasami i na inny nośnik - zależy od używanego
    > rozwiązania) zatrzymuje się w dziwny co najmniej sposób i aresztuje na 2

    Co dziwnego w tym zatrzymaniu widzisz? To, że się nagrywa, to dobrze.
    Bedzie można przed sądem obiektywnie to przeanalizować. Może
    bezwarunkowa odsiadka - a tu się na to szykuje, skoro ją aresztowano
    tymczasowo - podziała otrzeźwiająco na innych oszołomów. Czy potrzeba,
    by jeszcze ktoś zginął?

    --
    Robert Tomasik