  • 81. Data: 2011-02-25 17:24:43
    Temat: Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Blad w toku rozumowania. Fizyczne uzaleznienie od marihuany rowniez
    > istnieje.

    Podaj dowod.

    > Moze na zasadzie mniejszej szkodliwosci.
    > UWAGA : Od kobiety tez mozna sie uzaleznic ;P

    Ale jaka jest spoleczna szkodliwosc uzaleznienia sie od marihuany? moim
    zdaniem porownywalnie szkodliwa jak uzaleznienie od internetu - ewentualna
    krzywde robisz tylko sobie.

    Dysiek

  • 82. Data: 2011-02-25 17:27:38
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Po drugie dzieci i młodzież się przed tym chroni. Palenie i picie
    > ogranicza
    > w miejscach publicznych.

    Diler sprzeda kazdemu, niezaleznie od wieku. Kontrola panstwa (legalizacja)
    spowoduje, ze szanse na sprzedaz nieletniemu znacznie zmaleja.

    Dysiek

  • 83. Data: 2011-02-25 17:29:07
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > chce sie zabic - niech sie zabije (byle szybciej.. pliss..)

    A dlaczego nie? Co mi do tego czy ktos chce zyc czy nie? Byle tylko skoczyl
    z okna a nie wpadl pod moj samochod ;-)

    Dysiek

  • 84. Data: 2011-02-25 17:30:43
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Takich "profesorkow" nalezalo by wyslac... najlepiej jaknajdalej od
    > ludzkosci.
    > "Coz, jesli nie potrafimy z czyms walczyc - trzeba znalezc inne
    > rozwiazanie" (w podtekscie - zalegalizowac).
    > Z mordercami tez nie potrafimy skutecznie walczyc - zalegalizujmy wiec to
    > :-)
    > Takoz samo z pedofilia, z gwaltami itd.

    Morderstwo jakbys nie zauwazyl szkodzi odrobine ofiarze. Palenie trawy ma
    ewentualne konsekwencje jedynie dla palacza i nikogo wiecej.

    Dysiek

  • 85. Data: 2011-02-25 17:40:23
    Od: "Papu5murf" <d...@b...pl>

    Órzytkownik "Andrzej Ława" napisał:

    > Tylko wskutek horrendalnej akcyzy. Plus jest to zjawisko niebyt
    > intensywne - poza kompletnymi menelami większość ludzi stać
    > nawet na alkohol obciążony akcyzą.

    alkohol jest tak samo dozwolony w handlu jak narkotyki, czyli po opłaceniu
    sowitego haraczu w postaci akcyzy możesz produkować i spszedawać!:O(
    więc "państfo" to zwykła mafia i kupa bandytuf!:O(

    alkohol można produkować nie tylko do picia ale jako paliwo do aut oraz na
    opał, problem w tym że po zapłąceniu haraczu nie opłaca się go produkować,
    tylko banda ma monopol, podobnie z prądem!:O(

  • 86. Data: 2011-02-25 21:14:12
    Temat: Odp: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Nie musialem. czytuje (jak jusz pisalem) lekarskie pubklikacje. Fachowe.

    mariCHuana, juSZ... czytywac to moze bedziesz, jak skonczysz gimnazjum

  • 87. Data: 2011-02-25 21:38:54
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:diwosv0j2b1t$.vebj8rtt6hq4$.dlg@40tude.
    net...
    > Po pierwsze mają za sobą tysiące lat tradycji w przypadku alkoholu i setki
    > tytoniu więc nie da się zakazać.

    a prohibicja w stanach?

    > Marihuanę da się łatwiej bo mniej osób
    > pali, nie jest wpisana w tradycję - więc trzeba zabraniać póki nie jest za
    > późno.

    i cos dobrego z tego wynika?

    sa narkotyki ktore mozna porownac do skoku z 10 pietra - uzalezniaja blyskawicznie
    i zabijaja uzywajacego w ciagu miesiecy czy lat

    i te owszem panstwo powinno kontrolowac

    nastepna grupa sa tyton i alkohol - uzywane z umiarem daja nieco przyjemnosci a
    mimo ich szkodliwych efektow mozna zyc latami, uzaleznienie jest tez bardzo silne
    ale dajace sie pokonac

    a rozmawiamy tu o marihuanie - medycznie mniej szkodliwej niz tyton, nie
    powodujacej
    uzaleznienia fizycznego (w przeciwienstwie do tytoniu)

    penalizowanie jej to skrajna glupota powodujaca ze w rezultacie ktos kto po nia
    siega
    pali jakies gowno szprycowane chemia w strasznych ilosciach ktore faktycznie moze
    powodowac reakcje zupelnie niepodobne do tych ktore daja zwykle konopie indyjskie

    penalizacja ma tez dodatkowy efekt - przy cenie polowy grama (jedno wieksze
    palenie)
    w okolicach 20 (?) pln pompuje niesamowite ilosci brudnych pieniedzy BEZPOSREDNIO
    w rece przestepcow gotowych na wieloletnie wyroki co gorsza - zrownuje ich z
    ludzmi
    hodujacymi sobie w doniczce jedna sztuke na wlasne potrzeby

    marihuana NIE uzaleznia, NIE powoduje agresji, NIE szkodzi bardziej niz tyton

    jest uznawana za narkotyk i zakazana z przyzwyczajenia

    jak dowodza przyklady portugalii czy czech - NIE ma zadnych logicznych powodow
    aby jej zabraniac, dekryminalizacja (narkotykow wogole) powoduje ZMNIEJSZENIE
    ilosci zgonow, zarazen HIV

    ale u nas dalej wiekszosci spoleczenstwa kojarzy sie to z jakimis agresywnymi
    brudasami z ktorych wystaja powbijne igly, to, oraz dziwna mentalnosc - ja nie
    pale wiec nikt nie powinien moc - sprawiaja ze ludziom z kilkoma listkami rosliny
    w kieszeni proponuje sie conajmniej 3 letnie zawiasy

  • 88. Data: 2011-02-25 21:40:04
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > chce sie zabic - niech sie zabije (byle szybciej.. pliss..)
    > Rece opadaja. "Dorosly obywatel" hehehe dobre sobie.

    "chuj ci do tego, panie kolego", swiat nie konczy sie na tym jak ty go widzisz

  • 89. Data: 2011-02-25 22:01:13
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 25.02.2011 13:24, Misiek wrote:

    > Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > A przez kogo jest tworzona Wikipedia?
    > Ile bzdurnych definicji tam jest?

    > Nie musialem. czytuje (jak jusz pisalem) lekarskie pubklikacje. Fachowe.

    Moglbys przytoczyc kilka tytulow fachowych lekarskich publikacji, ktore
    czytales?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 90. Data: 2011-02-26 11:39:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A dlaczego nie? Co mi do tego czy ktos chce zyc czy nie? Byle tylko
    > skoczyl z okna a nie wpadl pod moj samochod ;-)

    Przyjęło się, że osoba chcąca popełnić samobójstwo jest chora psychicznie.
    Takie założenie w naturalnej konsekwencji powoduje, że chcemy zapobiec
    skutkom takiego czynu, czyli zapobiec samobójstwu i leczyć psychiatrycznie
    takie osoby. Osobiście uważam, że nie jest to do końca uprawniony pogląd i
    w pewnych warunkach samobójstwo mo że być wynikiem całkiem poprawnej
    logicznie i sensownej kalkulacji. Ale to chyba nie miejsce akurat na taką
    dyskusję, bowiem silnie zdryfowałaby w moim wydaniu o temat eutanazji.