  • 21. Data: 2011-02-24 11:51:16
    Temat: Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.02.2011 12:33, Misiek pisze:

    > Widzales "uczciwego" polityka?
    >
    > Niestety, wladza uderza do glowy. zawsze tak bylo, jest i bedzie -
    > obojetnie czy u steru wladzy bedzie PIS, PO, SLD, PSL czy jakakolwiek
    > inna nacja polityczna. Zawsze bedziemy narzekac ze jest zle, a "moglo
    > byc inaczej". Zawsze, w kazdym programie partii znajdziemy cos co nam
    > nie pasuje.

    No a o czym ja piszę? Wszyscy są przeżarci taką czy inną korupcją - bo
    nawet jeśli ktoś z początku chciał dobrze, to żeby dostać się na
    szczyty, musi się nieźle zbrukać.

    > I powinni likwidowac. Legalizacja narkotykow do niczego dobrego nie
    > doprowadzi.

    Czyżby groziło to twoim zyskom? ;->

    Na prohibicji nikt nie zyskuje tak, jak mafie - popatrz na przykład USA
    sprzed niemalże wieku, kiedy zdelegalizowano tam pewien popularny płynny
    narkotyk.

    > A "czarna strefa" po legalizacji - myslisz ze nie bedzie istniec? hehehe
    > naiwne myslenie.

    A dlaczego miałaby istnieć? Nie byłoby obiektywnej potrzeby na czarny
    rynek. Najwyżej na normalne przekręty podatkowe, jak z _każdym_ towarem.

  • 22. Data: 2011-02-24 12:06:36
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.02.2011 12:30, Misiek pisze:

    > Oj to malo wiesz o "trawie" :-)
    > czy wiesz ze wypalenie jednego skreta trawki powoduje zatrucie organizmu
    > takie, ze z np. mózgu szkodliwe substancje sa wydalane przez... tydzien?
    > Tak tak, siedem dni.

    ROTFL

    Wiesz, że coś dzwoni, ale nie wiesz w którym kościele ani nawet, czy to
    na pewno dzwony kościelne ;)

    > Marichuana - czy tego chcesz czy nie - jest narkotykiem, a jako takowy

    Ach, piszesz o jakiejś "marichuanie"... Może to faktycznie tak działa,
    ale tutaj mowa była o marihuanie ;)

    Generalnie pokręciłeś i to dość ostro - zapoznaj się łaskawie z opisem z
    wikipedii, tam jest to znacznie bardziej merytorycznie ujęte
    (przynajmniej w angielskojęzycznej, do polskiej jakoś nie zajrzałem).

  • 23. Data: 2011-02-24 14:20:43
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 24.02.2011 12:33, Misiek wrote:

    > I powinni likwidowac. Legalizacja narkotykow do niczego dobrego nie
    > doprowadzi.
    > A "czarna strefa" po legalizacji - myslisz ze nie bedzie istniec? hehehe
    > naiwne myslenie.

    Fakt, co roku prasa donosi o kilku przypadkach zatrucia alkoholem z
    niewiadomego pochodzenia - wnioskuje, ze legalizacja alkoholu do niczego
    dobrego nie doprowadzila, skoro "czarna strefa" istnieje nadal?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 24. Data: 2011-02-24 14:31:03
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.02.2011 15:20, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Fakt, co roku prasa donosi o kilku przypadkach zatrucia alkoholem z
    > niewiadomego pochodzenia - wnioskuje, ze legalizacja alkoholu do niczego
    > dobrego nie doprowadzila, skoro "czarna strefa" istnieje nadal?

    Przy takiej akcyzie ludzie kombinują ;)

    Ale z drugiej strony to samo się dzieje w przypadku innych towarów -
    choćby żywności (np. przypadki zatrucia mięsem niewiadomego pochodzenia).

    Wiem! Zdelegalizować mięso! :D

  • 25. Data: 2011-02-24 17:09:21
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > I powinni likwidowac. Legalizacja narkotykow do niczego dobrego nie
    > doprowadzi.
    > A "czarna strefa" po legalizacji - myslisz ze nie bedzie istniec? hehehe
    > naiwne myslenie.

    Oczywiscie, ze miekkie narkotyki powinni zalegalozowac chocby ze wzgledu na
    ich znikoma szkodliwosc (mniejsza od tytoniu i alkoholu). Poza tym teraz
    sytuacja wyglada tak, ze idziesz do dilera zeby kupic trawe a on mowi
    "dzisiaj nie mam, ale mam piguly, chcesz?". W takim momencie trzeba wiecej
    samodyscypliny (ktorej u nastolatkow brak) zeby sie nie wkopac w duze gowno.
    W momencie legalizacji problem znika - nikt nie bedzie cie namawial do
    twardych, z ktorych jest lepszy zysk a i klient staly (w przypadku ziela NIE
    istnieje uzaleznienie fizyczne).

    Dysiek

  • 26. Data: 2011-02-24 17:13:47
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Oj to malo wiesz o "trawie" :-)
    > czy wiesz ze wypalenie jednego skreta trawki powoduje zatrucie organizmu
    > takie, ze z np. mózgu szkodliwe substancje sa wydalane przez... tydzien?
    > Tak tak, siedem dni.

    Raczej ty udowadnisz swoja ignoracje - nawet nie potrafisz poprawnie napisac
    slowa marihuana :-) Po drugie kumulacja THC w organizmie nie jest toksyczna,
    wiec nie widze problemu w tym, ze resztki THC organizm usuwa w 7 dni.

    > Marichuana - czy tego chcesz czy nie - jest narkotykiem, a jako takowy
    > jest zabroniona w Polsce. Zarowno jej posiadanie, dystrybucja.

    Niestety funkcjonuje idiotyczne prawo, ktore daje zawiasy osobie, ktora
    wypalila skreta i osobie, ktora ciezko kogos pobila. Nie widzisz tutaj
    absurdu?

    > Jestes aktualnie pobudzony i agresywny? Zwiazki zawarte w marysce
    > spoteguja i ten stan, wiec nie mow mi ze po marichuanie nikt nie zachowuje
    > sie agresywnie. Najwyrazniej na prawde malo wiesz o tym narkotyku.

    :D Maruhuana w przeciwienstwie do alko nie wywoluje agresji. I naprawde znam
    mnostwo osob palacych ziele i nie widzialem, zeby zachowywali sie po nim
    agresywnie. Zreszta rzuc okiem na raport WHO, a potem wypowiadaj sie o
    dzialaniu i skutkach palenia.

    Dysiek

  • 27. Data: 2011-02-25 00:46:41
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-24 09:31, Dysiek pisze:

> [...]
    > ktore (patrz raport WHO) jest mniej szkodliwe niz alkohol, nikt po nim nie
    > zachowuje sie agresywnie i do tego nie mozna go przedawkowac.

    Zachowuje się agresywnie i jest nieobliczalny. Już kiedyś miałam na
    klatce przeprawę z narkomanem (pewnie dilerem). Leciał już do mnie z
    łapami, ale zdążyłam uciec za oszklone, zamykane drzwi mojego korytarza.
    Potem policja robiła codziennie obchód po piętrach i narkomaństwo się ze
    schodów wyniosło, tzn nie przychodziło do naszego bloku handlować i ćpać.
    Ostatnio wynajął mieszkanie obok inny narkoman z dziewuchą, Oj, co tam
    sie działo, Tak trzaskali drzwiami, że mało co moje drzwi z futryny mi
    nie wypadły. Latał po korytarzu w skarpetkach, lubił dzwonić ciągle
    dzwonkiem do mojego mieszkania, żebym wyszła słuchać jego bełkotów.
    Pluciem to nie dosięgnął, bo mam zaporę-kratę, ale drzwi mi opluł. W
    rezultacie zapłacił dzielnicowemu mandacik (podobno 200 zł), że mieszka
    bez meldunku (wynajmuje), więc i za wodę nie płacił. Sprawa potem była w
    sądzie, ale sędzia to być może jakiś kolega tego co to mieszkanie
    podnajmuje. A ten co podnajmuje to pracuje w jakiejś knajpie, prowadził
    też (może jeszcze prowadzi) delikatnie mówiąc agencje towarzyską na
    telefon w tym mieszkaniu (obok mojego) a do knajp i burdelów sędziowie
    po znajomości pewnie też chodzą.

    --
    animka

  • 28. Data: 2011-02-25 00:49:32
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-24 18:09, Dysiek pisze:

> [...]
    > twardych, z ktorych jest lepszy zysk a i klient staly (w przypadku ziela NIE

    Papieros też zioło a uzależnia.

    --
    animka

  • 29. Data: 2011-02-25 01:45:35
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 24 Lut, 12:30, "Misiek" <p...@o...pl> wrote:

> [...]
    > Tak tak, siedem dni.
    > Marichuana - czy tego chcesz czy nie - jest narkotykiem, a jako takowy jest
    > zabroniona w Polsce. Zarowno jej posiadanie, dystrybucja. zachowanie po
    > marichuanie jest takie jak aktualnie Twoj stan emocjonalny. Jestes wesoly
    > palac trawke?  Ona spoteguje twoja wesolosc. Jestes przygnebiony? Ona i to
    > spoteguje. Jestes aktualnie pobudzony i agresywny? Zwiazki zawarte w marysce
    > spoteguja i ten stan, wiec nie mow mi ze po marichuanie nikt nie zachowuje
    > sie agresywnie. Najwyrazniej na prawde malo wiesz o tym narkotyku.

    Hahaha ekspercie, znawco, skad czerpiesz swa wiedze? Z policyjnych
    podrecznikow?

  • 30. Data: 2011-02-25 01:51:09
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 25 Lut, 01:46, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Zachowuje się agresywnie i jest nieobliczalny. Już kiedyś miałam na
    > klatce przeprawę z narkomanem (pewnie dilerem). Leciał już do mnie z
    > łapami, ale zdążyłam uciec za oszklone,

    Kolejna ekspertka... W temacie piszemy o szkodliwosci marihuany, nikt
    kto ma jakas wiedze w tym temacie nie uwierzy Ci ze ktos po marihuanie
    byl agresywny. Co najwyzej mogl byc pod zbyt slabym jej wplywem i po
    prostu zachowywal sie normalnie (w sensie ze dla niego normalnie - tak
    jakby nie byl pod czegos wplywem). Wrzucanie do jednego worka
    marihuany i chocby amfetaminy (tu juz uwierze w agresje) to wymysl
    policyjnych pogadanek dla szkol podstawowych. Sam mialem okazje byc na
    takiej - po latach czlowiek sie smieje, ale niestety nie wszyscy maja
    dosc rozsadku zeby poczytac rzetelne opracowania na dany temat i
    powielaja bzdury.