  • 41. Data: 2011-02-25 08:10:22
    Temat: Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    >Zachowuje się agresywnie i jest nieobliczalny. Już kiedyś miałam na klatce
    >przeprawę z narkomanem (pewnie dilerem).

    Pewnie pil heroine i wachal hasz. Kobieto, piszesz o jakims
    wariacie-narkomanie, a nie o palaczu marihuany.

    Dysiek

  • 42. Data: 2011-02-25 08:10:26
    Temat: Re: Policja robi z obywateli idiot
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Dysiek" napisał w wiadomości grup
    > Wiki jest zrodlem w miare wiarygodnym, dobrym na poczatek poszukiwan.

    Akurat wiki nie jest żadnym wiarygodnym źródłem.

  • 43. Data: 2011-02-25 08:13:05
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > dalej sobie w swojej nieswiadomosc i tkwic bedziesz poki faktycznie sie
    > nie przekonasz o sposobie dzialania tego narkotyku.
    > marihuana JEST narkotykiem czy tego chcesz czy nie.

    Tak samo jak wódka i papierosy. Ludzie cpaja je codziennie i jakos nie
    dostaja za to wyrokow. A skutki palenia tytoniu i picia alkoholu sa
    nieporownywalnie gorsze niz palenia trawy, chyba nie zaprzeczysz?

    > Coz, kolejny mlodzieniaszek ktory chcialby cpac sobie legalnie.

    Mlodzieniaszek, ktory nie chce byc prowadzony za reke przez panstwo i jako
    dorosly obywatel, ma prawo decydowac o sobie. Chce cpac, niech cpa. Chce
    jezdzic bez pasow w aucie, niech jezdzi, etc. tak dlugo jak nie szkodzi
    innym.

    Dysiek

  • 44. Data: 2011-02-25 08:38:19
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Akurat wiki nie jest żadnym wiarygodnym źródłem.

    W pracy magisterskiej pewnie nie uzyjesz Wiki, ale w zyciu codziennym sie
    sprawdza niezle.

    Dysiek

  • 45. Data: 2011-02-25 10:31:31
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 09:08:36 +0100, qwerty napisał(a):

    > Czyli według tej definicji zaliczają się także alkohol, papierosy (ze swoimi
    > substancjami smolistymi), a także tabletki (np. przeciwbólowe).

    Po pierwsze mają za sobą tysiące lat tradycji w przypadku alkoholu i setki
    tytoniu więc nie da się zakazać. Marihuanę da się łatwiej bo mniej osób
    pali, nie jest wpisana w tradycję - więc trzeba zabraniać póki nie jest za
    późno.
    Po drugie dzieci i młodzież się przed tym chroni. Palenie i picie ogranicza
    w miejscach publicznych. Kierowców pod wpływem alkoholu wyłapuje jak się
    tylko da i karze.
    Tabletki przeciwbólowe są potrzebne, więc muszą być i można robić tylko
    akcje społeczne przeciw ich nadużywaniu.

    Henry

  • 46. Data: 2011-02-25 10:39:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Henry(k)" napisał w wiadomości grup
    net...
> [...]
    > pali, nie jest wpisana w tradycję - więc trzeba zabraniać póki nie jest za

    Zaczekaj. Sugerujesz, że skoro ludzie używali wiele lat to już nie można
    zakazać? Przecież kiedyś palenie marihuany było legalne i całe tłumy to robiły.
    Niestety lobby przyczyniło się do zdelegalizowania.

    > Po drugie dzieci i młodzież się przed tym chroni. Palenie i picie ogranicza
    > w miejscach publicznych.

    Chroni się młodzież? No faktycznie, nie widać 15-latków zawalonych w 3 dupy. Sam
    nie mając 18 lat bez problemu kupowałem alkohol (tylko nie w takich ilościach
    jak obecna młodzież).

    > Kierowców pod wpływem alkoholu wyłapuje jak się tylko da i karze.

    Kara w zawiasach. Jak już zabiorą PJ to sobie nic z tego nie robią. Ile to razy
    było słychać, że zabrali PJ za jazdę po spożyciu i znowu go złapali na tym samym
    czynie?

  • 47. Data: 2011-02-25 11:07:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 11:39:35 +0100, qwerty napisał(a):

    > Zaczekaj. Sugerujesz, że skoro ludzie używali wiele lat to już nie można
    > zakazać? Przecież kiedyś palenie marihuany było legalne i całe tłumy to
    > robiły. Niestety lobby przyczyniło się do zdelegalizowania.

    Podobnie zresztą jak heroina. Jakby na to nie patrzeć bajerowska aspiryna
    w pierwotnej formule ją zawierała.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 48. Data: 2011-02-25 11:42:04
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.02.2011 01:49, animka pisze:

    > Papieros też zioło a uzależnia.

    Cykuta też zioło, a zabija.

    Myśl choć trochę!

    A, przepraszam... To animka...

  • 49. Data: 2011-02-25 11:43:58
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.02.2011 08:08, Misiek pisze:

    > Bzdura.
    > Alkohol jest towarem dozwolonym w handlu. I co? Nie ma bimbrowni?
    > Nielegalnej dystrybucji alkoholu?

    Tylko wskutek horrendalnej akcyzy. Plus jest to zjawisko niebyt
    intensywne - poza kompletnymi menelami większość ludzi stać nawet na
    alkohol obciążony akcyzą.

    Swoją szosą dla siebie można pędzić.

  • 50. Data: 2011-02-25 11:46:23
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.02.2011 08:21, Misiek pisze:

    > Tak sie sklada ze ten temat akurat znam dosc dobrze :P

    Kłamiesz.

    > czego juz o tobie powiedziec nie mozna
    > (fakt, mialo byc "marihuana").
    > Wikipedia dla ciebie jest super zrodlem wiedzy? Hmm. Coz, radze

    Super? Nie. Ale ten artykuł jest akurat w miarę kompetentnie napisany -
    w odróżnieniu od twoich wypocin.