  • 91. Data: 2011-02-26 16:27:04
    Temat: Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 18:27:38 +0100, Dysiek napisał(a):

    > Diler sprzeda kazdemu, niezaleznie od wieku. Kontrola panstwa (legalizacja)
    > spowoduje, ze szanse na sprzedaz nieletniemu znacznie zmaleja.

    Tylko gdyby legalizacja oznaczała brak akcyzy. Mam znajomych którzy
    papierosy i wódkę kupują tylko od "ruskich" (a oni sprzedają każdemu).

    Henry

  • 92. Data: 2011-02-26 17:01:00
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Tylko gdyby legalizacja oznaczała brak akcyzy. Mam znajomych którzy
    > papierosy i wódkę kupują tylko od "ruskich" (a oni sprzedają każdemu).

    Mimo wszystko szara strefa jezeli chodzi o sprzedaz alkoholu nie przekracza
    kilku % (wliczajac wszytskie akohole, nie tylko wodke). Jezeli popatrzymy na
    sama wodke to siega ona mniej jak 10% i sciana wschodnia znacznie zawyza ta
    statystyke.

    Dysiek

  • 93. Data: 2011-02-27 01:15:12
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-25 13:19, Misiek pisze:

    > A jakze - uzalezniaja i psychicznie i fizycznie (papierosy w mniejszym duzo
    > stopniu, ale jednak).
    > Malo tego - kawa rowniez uzaleznia jesli nie wiecie. Takoz i mocna herbata.

    Kawę piję rano na czczo ostatnio. Jako lekarstwo. A herbata to bez
    przerwy nowa stoi na stole w szklance.

    --
    animka

  • 94. Data: 2011-02-27 01:23:41
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-25 08:08, Misiek pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Ława"<a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:ik5gnl$3nj$1@inews.gazeta.pl...

    > Bzdura.
    > Alkohol jest towarem dozwolonym w handlu. I co? Nie ma bimbrowni?
    > Nielegalnej dystrybucji alkoholu?

    U mnie skup z bimbrowni jest pod sklepem spożywczym i przychodnią
    lekarską-osiedlową na Sadybie. Chłop udaje, że sprzedaje jakieś kwiatki
    po złotówce, a tak naprawdę to sprzedaje jakąś wódkę i może jeszcze coś.
    Trzyma ją pod tobołkami w dostawczym, ale dosyć eleganckim samochodzie.
    Widziałam jak sprzedawał takiemu jednemu pijakowi z mojego bloku. Po
    jakimś czasie pstryknęłam fotkę tego samochodziku i jego tablice
    rejestracyjne. Na komisariat to mie ma co tego zgłaszać, bo przecież ten
    chłop ma obstawę i przyzwolenie z komisariatu.
    A pod sklepem spożywczym pełno śmierdzących mend.

    --
    animka

  • 95. Data: 2011-02-27 01:27:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-25 08:26, Misiek pisze:

    > Użytkownik "Łukasz Jamroz"<l...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > dosc rozsadku zeby poczytac rzetelne opracowania na dany temat i
    > powielaja bzdury.
    >
    > dalej sobie w swojej nieswiadomosc i tkwic bedziesz poki faktycznie sie nie
    > przekonasz o sposobie dzialania tego narkotyku.
    > marihuana JEST narkotykiem czy tego chcesz czy nie. I MOZE powodowac rowniez
    > agresje.
    > Tyle.
    > Nie chce mi sie wiecej udowadniac ze "nie jestem wielbladem".
    > Coz, kolejny mlodzieniaszek ktory chcialby cpac sobie legalnie. Wyjedz
    > lepiej do Amsterdamu, tam wolno. Nam to takich nie trzeba :P

    No i w Amsterdamie minimalna krajowa jest 3 razy większa od naszej. A
    największa to w Luxemburgu. 7 tysięcy z czymś.

    --
    animka

  • 96. Data: 2011-02-27 01:29:10
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-25 09:06, Dysiek pisze:

    > Fiziczne uzaleznienie od mariHuany nie istnieje. Nie wazne jak dluzo
    > zazywasz. Co do metod - w zasadzie palenie lub jedzenie, z czego blisko 100%
    > zapewne pali.

    > Uzaleznienie psychiczne od marihuany jest jak najbardziej mozliwe. Z tym, ze
    > tak samo mzoesz sie uzaleznic od internetu czy tv. Dlaczego nikt nie
    > zakazuje internetu?

    Juz zaczyna wkraczać Minister Rostkowski (chyba) z zakazami.

    --
    animka

  • 97. Data: 2011-02-27 01:30:53
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-25 09:07, Dysiek pisze:

    > Jak to spiewal Kazik: "Czy wóda i papierosy nie uzalezniaja? Czy nie widac,
    > ze jest to jedno i to samo dranstwo? Nie, na wóde monopol ma panstwo. I
    > dobrze zarabia i sie nie przejmuje,

    Bo wódka i prostytutki są najważniejsze dla panów Państwa.
    --
    animka

  • 98. Data: 2011-02-27 01:32:00
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-25 09:10, Dysiek pisze:

    > Pewnie pil heroine i wachal hasz. Kobieto, piszesz o jakims
    > wariacie-narkomanie, a nie o palaczu marihuany.

    Ty chyba nie wiesz jak się Jimi Hendrix wykończył.

    --
    animka

  • 99. Data: 2011-02-27 08:35:07
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    >Ty chyba nie wiesz jak się Jimi Hendrix wykończył.

    Zapewne pil heroine.

    Dysiek

  • 100. Data: 2011-02-27 15:34:23
    Temat: Re: Policja robi z obywateli idiot
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl>

    > :D Maruhuana w przeciwienstwie do alko nie wywoluje agresji.

    To alkohol wywołuje ???