  • 31. Data: 2024-09-20 21:58:28
    Temat: Re: Policja pomocna;)
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > przeciwpowodziowy. Określone służby (Straż Miejska, Policja, czy kto tam
    > jest wyznaczony) uruchamiają parkingi. To nie są jakieś kosmiczne
    > technologie. Można przepatrzeć miasto i poznajdować takie w miarę
    > bezpieczne miejsca "na wszelki wypadek". Pewnie jakieś parkingi pod
    > centrami handlowymi, może i nawet właśnie jakieś trawniczki. Wówczas za
    > ewentualne szkody chyba płaci Wojewoda. No ale można również w takiej
    > sytuacji jakoś przygotować taki trawnik pod przyjęcie pojazdów. Są różne
    > sposoby - jakieś plastikowe kratki przykładowo.

    No i właśnie dlatego, że te niedojdy zawsze zajmują się biletowaniem,
    takich rozwiązań nie ma.

  • 32. Data: 2024-09-20 22:02:51
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Ktoś będzie musiał trawnik odbudować i może to zrobić z OC pojazdów,
    > które go rozjechały. Z punktu widzenia właściciela klombu jest to bardzo
    > pożyteczne działanie.

    No to niech sam się tym zajmie.

  • 33. Data: 2024-09-20 22:05:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.09.2024 o 21:54, _Master_ pisze:

    > Posłuchaj sobie jak pracuje policja i dlaczego w łikend nie zatrzymuje
    > pijanych kierowców
    > https://www.youtube.com/watch?v=baUePE7i3GM

    Mam poświecić 23 minuty, by się domyślić, co Tobie może chodzić?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 34. Data: 2024-09-20 22:05:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.09.2024 o 22:02, io pisze:
    > No to niech sam się tym zajmie.

    Zajął. Wezwał Policję.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 35. Data: 2024-09-20 22:09:30
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Właściciel trawniku, to też obywatel. Też należy jego prawa uszanować.

    A według mnie kogoś trzeba je...ć!

  • 36. Data: 2024-09-20 23:01:22
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Mam poświecić 23 minuty, by się domyślić, co Tobie może chodzić?

    Po co? Twoje życie jest proste. Po co to zmieniać? ;-)

  • 37. Data: 2024-09-20 23:01:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Albo faktycznie komuś bezmyślnym działaniem
    > chodnik rozwalili, bo mogli stanąć na jezdni.

    I zatarasować drogę służbom.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 38. Data: 2024-09-20 23:06:58
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > do tych rewelacji podejść krytycznie.

    Zamykaniem drzwi zasłanianiem kamery czy wypychaniem przez ochroniarzy?

    Może gdyby przekazywali Tuskowi wiadomość od wójta że jest WIELKI to by
    ich wpuszczał.

    Zdajesz sobie sprawę jakie to jest MAŁE? ;-)

    Stetryczały Kaczyński nie ma takich problemów.
    Gasi Oracz do poziomu swojego taboretu ;-)

  • 39. Data: 2024-09-21 00:42:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-09-19, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Wyższa konieczność by była, jakby nie było tam innych miejsc
    > parkingowych. Wiemy, że nie było? Czy jeden postawił i reszta za nim
    > bezmyślnie, bo nie chciało się kawałek dalej przejechać?

    "Bezpieczne miejsca na piętrowych parkingach we Wrocławiu szybko się
    wyczerpały. W krótkim czasie zabrakło miejsc na udostępnionym przez
    miasto wielopoziomowym parkingu przy stadionie. To samo tyczy się
    pozostałych parkingów, także tych przy galeriach handlowych."
    https://www.rp.pl/prawo-dla-ciebie/art41155741-chron
    ili-swoje-samochody-przed-powodzia-policja-wzywa-ich
    -na-komende-beda-mandaty

    --
    Marcin

  • 40. Data: 2024-09-21 00:55:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-09-20, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Właściciel trawniku, to też obywatel. Też należy jego prawa uszanować.

    Jeśli mu zniszczyli i mu z tym tak cięzko, to przecież może ich
    wszystkich pozwać. Zresztą sam mógł te samochody tam nastawiać żeby
    potem domagać się odszkodowania. Tak dla porządku, nabijam się odrobinę
    z pewnego stylu argumentacji.

    Jeśli policja ich wezwała tylko, żeby pouczyć, to MZ ok. Tak samo
    powinni poinformować właściciela trawnika o przysługujących mu prawach i
    tym zakończyć zamieszanie.

    --
    Marcin