  • 331. Data: 2024-09-22 23:28:12
    Temat: Re: Policja pomocna;)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 23:24, Shrek pisze:
    > Dobra - nie mam pojęcia o jakim notatniku piszesz, wiec pytam.

    To Ty piszesz o niewłaściwym, więc pytam, o czym piszesz.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 332. Data: 2024-09-22 23:29:11
    Od: PD <p...@g...pl>

    > A zachodzą? Czy z faktu, że w okolicy jest powódź wynika, ze wszyscy
    > mogą sobie w przypadkowych miejscach na zakazach parkować?

    No to czemu tylko pouczacie? Dajcie nauczkę tym łobuzom !! :P

    PD

  • 333. Data: 2024-09-22 23:29:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 23:25, PD pisze:

    > Och nie. Powoła się na opinię policjanta Roberta, że zdjęcia są
    > przerobione.

    Ależ nie - wyrażnie widać zaparkowane na jezdni samochody. Jak się
    przyjrzysz to dostrzeżesz że na fotce się nie poruszają:P

    Tu masz zaparkowanego busa - konkretnie airbusa:P
    Wyrażnie widać że się nie porusza na zdjęciu.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Airbus_A380#/media/Pli
    k:A6-EDY_A380_Emirates_31_jan_2013_jfk_(8442269364)_
    (cropped).jpg

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 334. Data: 2024-09-22 23:31:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kluczowym tu słowem jest "mogli". Ale ne uznali, tylko ścigali sprawców.

    Czyli pierdolisz, żeby pierdolić.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 335. Data: 2024-09-22 23:34:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie w mojej ocenie jest na tyle blisko, że stoi. Mogłem się pomylić.

    I się pomyliłeś. Normalnie byłby koniec tematu, ale ty nie jesteś z tych
    co odpuszczają:P

    > Co
    > to wnosi do meritum, że gdyby tam stal, to już byłoby to przegięcie?

    To że nie stał i nie było tam również przedszkola w przyszłości a matka
    nie siedziała z tyłu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 336. Data: 2024-09-22 23:34:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To Ty piszesz o niewłaściwym, więc pytam, o czym piszesz.

    Ale to ty dzwonisz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 337. Data: 2024-09-22 23:36:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 23:29, Shrek pisze:
    > Ależ nie - wyrażnie widać zaparkowane na jezdni samochody. Jak się
    > przyjrzysz to dostrzeżesz że na fotce się nie poruszają:P

    Widać te na pasie zieleni, a tam parkować nie wolno. Natomiast nie
    widać, czy przyjechały z terenu zalewowego. A dałoby się zrobić, żeby
    było widać.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 338. Data: 2024-09-22 23:37:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 23:31, Shrek pisze:
    > Czyli pierdolisz, żeby pierdolić.

    Bardziej liczyłem na jakieś przemyślenia z Twojej strony. Spostrzeżenia.
    Cóż - niepowodzenie dydaktyczne.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 339. Data: 2024-09-22 23:38:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 23:34, Shrek pisze:

    > Ale to ty dzwonisz.

    Ja nie pisałem o niewłaściwy7m, tylko Ty. To zakładam, ze masz na myśli
    jakieś dwa. Jeden właściwy, a drugi nie. No i chcę się dowiedzieć, który
    jest który i dlaczego.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 340. Data: 2024-09-22 23:40:01
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Zakładam, że uzna, że to są wymysły, bo jakby faktycznie uciekał przede
    > powodzią. to by policjantom powiedział. A na"za milczenie". wet, jeśli
    > uzna, ze to prawda, to go obciąży kosztami postępowania

    Niestety dla was, korzystanie przez obywatela ze swoich praw nie może
    być dla niego okolicznością obciążającą przed sądem. Wyobraź sobie
    pozwanego o alimenty, który wykazuje przed sądem, że zarabia zero, a
    dokładniej robi to w jego imieniu najdroższy adwokat w mieście. Sąd nie
    może wziąć pod uwagę faktu zatrudnienia najdroższego adwokata. Tak samo
    nie może brać pod uwagę faktu, że obywatel nie chce się zniżać do rozmów
    z psiarnią bez trybu. Bo to jego prawo. Wiem, wiem. Nie widzisz związku
    i pewnie chcesz się publicznie zastanowić, nad tym jaki związek ma
    rozprawa o alimenty z nieprawidłowym parkowaniem.

    PD