  • 291. Data: 2024-09-22 22:41:06
    Temat: Re: Policja pomocna;)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A Sąd co na to?

    Zobaczymy. Na razie zajmijmy się osobą pani prokurator. Czemu twierdzisz
    że się myli?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 292. Data: 2024-09-22 22:41:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale omawialiśmy konkretne zdjęcie.

    My? Znalazleś już linka? Zgadza się?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 293. Data: 2024-09-22 22:42:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tobie się wydaje masę rzeczy. Napisałeś "tym bardziej że przecież nie
    > słucha go co da zasady gość od tego notatnika.", to przed odpowiedzią
    > pytam, o którym notatniku piszesz.

    "Wpis w notatniku. jedno zdanie. Zamiast kilkudziesięciu kartek
    skazanego i tak na umorzenie postępowania w sprawie o wykroczenie.
    Kolejny raz: to, ze czegoś nie rozumiesz nie oznacza, że to nie ma
    sensu. Czasem po prostu go nie znasz. "

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 294. Data: 2024-09-22 22:43:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo ponieważ dziennikarzom się tak wydaje? Czy mamy jakieś inne
    > racjonalne przesłanki?

    Hint - powódź.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 295. Data: 2024-09-22 22:44:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    m-ktorzy-chcieli-

    > Tylko ja podpowiadam pod innym postem.

    "Pierwszy link" czego nie rozumiesz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 296. Data: 2024-09-22 22:45:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 22:10, io pisze:

    > Masz nas za idiotów?

    Wydaje mi się że to akurat jest wtórne. Hint - napoleon:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 297. Data: 2024-09-22 22:47:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czy uważasz, ze zaparkowany BUS - gdyby parkował - byłby poprawnie
    > zaparkowany? Albo czy z tej fotki wynika, ze on jedzie?

    Nie mogę. I ten koleś jest oficerem policji... Ciekawe jakby dostał
    fotkę z fotoradaru - napisane że samochód jedzie 130km/h a przecież na
    fotce wyrażnie widać że jest zaparkowany:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 298. Data: 2024-09-22 22:48:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > ale to Ty twierdzisz, że nie wniósł. Już litościwie pomijam, że może to
    > spokojnie jeszcze zrobić.

    Ale tego _nie_zrobi_ bo jednak żeby zostać wojewodą to trzeba mieć
    generalnie lepiej poukładane pod sufitem niż ty.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 299. Data: 2024-09-22 22:51:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 22:41, Shrek pisze:
    > Zobaczymy. Na razie zajmijmy się osobą pani prokurator. Czemu twierdzisz
    > że się myli?

    Ja twierdzę, ze Ty się mylisz. Mylisz się sądząc, ze sąd będzie się
    domyślał, jakież to kontratypy mogłyby tu zajść. Może błąd co do
    bezkarności?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 300. Data: 2024-09-22 22:52:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 22:42, Shrek pisze:

> [...]
    > skazanego i tak na umorzenie postępowania w sprawie o wykroczenie.
    > Kolejny raz: to, ze czegoś nie rozumiesz nie oznacza, że to nie ma

    No ale to nie jest odpowiedź na moje pytanie. O którym notatniku myślisz?

    --
    (~) Robert Tomasik