  • 251. Data: 2024-09-22 17:02:50
    Temat: Re: Policja pomocna;)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 16:40, Shrek pisze:
    > Bo to byla druga iteracja, po tym jak okazalo się że to nie jest żadna
    > rabatka i zaparkowany van zagrażał bezpieczeństwu ruchu lądowego:P Teraz
    > van odjechał, do trzech razy sztuka;)

    A okazało się, że nie będzie naprawy z OC? Pytam, bo nie widziałem
    takiej informacji.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 252. Data: 2024-09-22 17:07:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 16:30, Shrek pisze:

    > Przecież było takie zdjęcie w galerii.

    Tylko nie byłeś uprzejmy linku do galerii podać. Rozmawialiśmy o tej
    fotce, a nie galerii. Nie jest to na tyle ważna sprawa, bym szukał
    wszystkich zdjęć.

    > Nie widzę żadnego szczególnie głupio zaparkowanego, zważając na
    > okoliczności.

    No widzisz. Ty też.

    > Z tego co pamiętam uzasadniałeś działania policji sposobem zaparkowania
    > między innymi białego wana. Który tam nie parkował.

    Między innymi. Pozostałe też stoją w miejscach, gdzie to niedozwolone.
    Ale może któryś tam stoi z tego powodu, że poszli na spacer, a nei że
    ewakuowali go z niższego terenu. Ja tego nie wiem. ty tego nie wiesz.
    nie wiedzieli policjanci. BUS, jeśli stał, to nie na trawniku.

    > Na twoim miejscu bym tematu nie wywoływał:P

    Bo Ty nadal nie rozumiesz swojej głupoty? To doskonały temat do
    wykazywania Twoich krętactw. Za kilka lat będziesz psiał, że chciałem
    ukarać kierowcę jadącego BUSa za parkowanie. To nic, że dyskusja była o
    parkowaniu na trawie, a BUS ewentualnie parkował - albo nie - na jezdni.

    > Dasz radę. Jak nie to poczytaj co mądrzejsi ci napisali.

    Kto?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 253. Data: 2024-09-22 17:08:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 16:36, Shrek pisze:
    > Wpis w notatniku to jest jakby się tylko do wpisu ograniczyli. Jak
    > wezwali to raczej coś musieli po tym napisać - tym bardziej że przecież
    > nie słucha go co da zasady gość od tego notatnika.

    Znowu wziąłeś się za komentowanie rzeczy, o której nie masz "bladego
    pojęcia". A który notatnik jest właściwy?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 254. Data: 2024-09-22 17:11:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 16:43, Shrek pisze:

    > Właśnie - to że nie widać biedronki świadczy dobitnie o tym że policja
    > słusznie wezwała tych ludzi!

    Dokładnie.

    > Więc twoim zdaniem policja powinna wystawić wezwania wszystkim widocznym
    > na zdjęciach. Najwyżej wyjaśnią że wcale nie parkowali i się ich pouczy:P

    Jeśli nie parkowali, to nie można nich pouczyć. Można ukarać za
    parkowanie (bo widać, ze parkują) albo uznać, że zachodzą opisane w rat.
    16 kw okoliczności. Ty nawet nie umiesz składnie zażartować. Poruszasz
    się całkowicie Ci obcym obszarze. Nie rozumiesz instytucji pouczenia.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 255. Data: 2024-09-22 18:25:03
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Może nic ne mówić. Są tacy idioci. Przypiętrzy problem, to bedzie
    > ewentualnie się w sądzie bronił. Tylko w sądzie tez będzie musiał
    > udowodnić (a nie uprawdopodobnić), ze miały miejsce okoliczności o
    > których mowa w art. 16 kw. I sędzia zapyta, czemu policjantowi po prostu
    > o tym nie powiedział.

    Oczywiście. I sądowi poda/udowodni te okoliczności, a wam nic nie musi.
    Zmyślasz sobie obowiązki obywateli względem policji. A na ew. pytanie
    sądu, dlaczego policjantowi o tym nie powiedział, odpowie zgodnie z
    prawdą, że prawo nie nakłada na niego takiego obowiązku. Mogę się
    założyć, że jeszcze wspomni o waszym nieprawidłowym umundurowaniu, nie
    przedstawieniu się, nie podaniu przyczyny legitymowania itd.;)

    PD

  • 256. Data: 2024-09-22 19:40:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Twierdzę, że nie wiesz

    Wiem. Potrafię przedłużyć krawędź jedni oraz porównać kilka zdjęć. To
    się nazywa metoda dedukcji i jako oficer powinieneś coś na ten temat
    wiedzieć - przynajmniej w teorii

    Ty natomiast nie wiesz, a twierdziłeś że stał. Mylić się jest rzeczą
    ludzką.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 257. Data: 2024-09-22 19:43:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Co oczywiście odczytałeś z tej fotki.

    Nie - po prostu użyłem części ciała, którą najwyraźniej ty używasz tylko
    do jedzenia.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 258. Data: 2024-09-22 19:53:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kolejny raz mylisz nieodpowiadanie z kłamstwem.

    Przecież właśnie nie mylę...

    > Po za tym nie wiem na
    > ile zeznanie, ze uciekał przed powodzią naraża go na odpowiedzialność
    > karną.

    I tak ma pozostać - masz niewiedzieć. Właśnie temu służy prawo do odmowy
    odpowiedzi, która narażałaby odpowiadającego na odpowiedzialność.

    > Jest jakiś przepis, że ten, kto ucieka przed powodzią, to
    > popełnia przestępstwo? Bo przypominam, ze w art. 183 kpk mowa o
    > odpowiedzialności za przestępstwa.

    Ale wiedziałeś o tym że analogiczne zaspisy są KPA, KPC i KPW?
    Wiedziałeś, prawda? Niemożliwe żeby policjant nie wiedział że w KPC jest
    to art. 37 par.3 tym nie wiedział. Więc wiedziałeś tylko manipulowałeś -
    prawda?

    > Chłopaki. Naprawdę trochę nudzi mi
    > się wyjaśnianie oczywistych rzeczy.

    Gorzej jak "chłopaki" muszą wyjaśniać policjantowi podstawy prowadzenia
    spraw z kodeksu o wykroczeniach... Wstyd, wstyd i groza...

    KPW:

    Art. 37.
    § 3.
    Świadek może odmówić udzielenia odpowiedzi na pytania, jeżeli odpowiedź
    mogłaby narazić jego samego lub osobę mu najbliższą na odpowiedzialność
    za przestępstwo lub _wykroczenie_.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 259. Data: 2024-09-22 20:06:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tylko w sądzie tez będzie musiał
    > udowodnić (a nie uprawdopodobnić), ze miały miejsce okoliczności o
    > których mowa w art. 16 kw.

    Co do zasady istnieje jeszcze przynajmniej w teorii domniemanie
    niewinności i to winę należy udowodnić.

    W praktyce to równie bywa, ale tu nie chciałbym być w skórze sędziego,
    który takiej sprawy by nie umorzył z powodu braku czynu zabronionego.
    Pismaki by miały ucztę...

    > I sędzia zapyta, czemu policjantowi po prostu
    > o tym nie powiedział.

    - I tak by wysoki sąd nie uwierzył, mowiłem że powódź... ale ten
    policjant mówił że mandat się mi należy bo biały van przejezał obok i
    jak on przejeżdzał, to na zdjęciu stał. I on twierdził że ten parkujący
    van co przejezdzał stwarzał zagrożenie, bo jadąc stał i ktoś mógłby na
    niego jadąc wpaść i dlatego ja dostałem wezwanie!

    - to obwiniony stał czy jechal tym białym vanem?

    - wysoki sądzie ja nic z tym vanem nie mam wspólnego - ja zaparkowałem
    na pasie zieleni bo bałem się że mi powódź samochód zaleje!

    - to dlaczego policjant twierdzi że pan parkował białym vanem na jezdni?

    - bo ten van jechał a na zdjęciu stał, tylko rozumie wysoki sąd
    policjant tego nie ogarnia. A co ten van ma wspólnego ze mną to ja
    wysoki sądzie nie wiem.

    - kurwa_co_za_pojebana_akcja.jpg! Umarzam!

    ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 260. Data: 2024-09-22 20:08:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak Ci motor ukradli, to policjanci mogli uznać, że ktoś złom posprzątał
    > z chodnika, bo nikt normalny cennego motocykla na chodniku nie zostawia
    > i po co go szukać? Po prostu złomiarz zastosował konstrukcję opisaną w
    > art. 180~181 kc. Po co oni szukali?

    Dać ci namiary na panią prokurator żebyś jej wytlumaczył że się myli?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!