  • 211. Data: 2024-09-22 15:53:24
    Temat: Re: Policja pomocna;)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 15:49, Shrek pisze:
    > Trzeci raz - brawo!

    Dobra. A co to ma wspólnego z omawianym tu problemem? Bo przypominam, ze
    problemem był sens wezwań za wycieraczkami, a nie to, czy bus jechał,
    czy nie. po prostu wrzuciłeś fotkę, którą być może źle zinterpretowałem.
    Ale teraz napisz, co to ma do rzeczy?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 212. Data: 2024-09-22 15:56:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No tych kilka zdjęć nadal nie wyklucza, że gdzieś indziej było gorzej.

    Nie wyklucza te że nie jest lepiej, że ktoś przechodzi w miejscu
    niedozwolonym, że wylądowało tam ufo w koncu że nie odbywa się tam
    libacja na skwerku. Dlatego się tym specjalnie nie interesujemy.

    > Ale to akurat ma mało do rzeczy w tej sytuacji. Przedstawiłeś dwuznaczne
    > zdjęcie jako argument i się dziwisz, że ja się dziwię.

    A jego zduznaczność polegała na?

    > Tam jest 8 zdjęć,
    > a jako argument wybrałeś takie, które akurat było dwuznaczne. W swym
    > rozsądku nawet nie potrafisz tego pojąć. Rysujesz jakieś kreski
    > niepowiązane z logiką, a zdjęcie dalej w tej samej masz fotkę, z której
    > wynika, że przynajmniej ten dostawczak w czasie pobytu fotografa
    > odjechał.

    Przecież ci wszyscy na wszystkie sposoby od początku tłumaczą że tak
    właśnie było.

    > Czy stał, czy jechał, to trudno powiedzieć.

    A jednak dalej wątpisz...

    > Faktem jest, ze na
    > innej fotce go nie ma.

    To niewątpliwe oznacza że stał - dlatego raz jest, raz go nie ma,
    elementarne drogi łotso^H^H^H^Hkulsonie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 213. Data: 2024-09-22 15:58:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 15:51, PD pisze:

    > Ale który? Ten pierwotny? Przecież napisałem w poście który zawierał
    > link do filmiku, co on ma obrazować.
    >
    > Może zacytuj co mam Ci wyjaśnić?

    do gapiów, którzy przyjechali pooglądać powódź. No i tu już mandat się należy.
    Pouczenie, to ewentualnie dla tych, co przyjechali pomagać przy workach i nie
    ogarnęli, że klomb nei jest najszczęśliwszym miejscem do zaparkowania.
    > Moja ulubiona scena z pewnego filmu:
    > https://youtu.be/qw8RD-DCGSw
    > Zapewne podobnie by wyglądało rozróżnianie gapiów od ewakuujących auta.

    No nie rozumiem, co różnice w wyznaniach i rysowaniu buziek ma wspólnego
    ze sprawdzeniem, czy kierujący jest choćby w stanie wskazać, skąd
    samochód ewakuował.

    Albo widzisz złego w obejściu konieczności przeprowadzenia kilkuset
    postępowań (kretyńskich) i zastąpieniu ich zadaniem prostego pytania
    "sprawcy" i zakończeniem w notatniku wpisem, że interwencja jest
    bezzasadna, bo zaszedł stan wyższej konieczności. Na jakiej podstawie -
    innej - chcesz uznać, że wszystkie te pojazdy są ewakuowane z terenu
    zagrożonego zalaniem? Bo stoją na pasie zieleni i nikt normalnie by tam
    nie zaparkował?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 214. Data: 2024-09-22 16:00:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 15:51, Shrek pisze:
    >>> Ta... Uratowali wkładając kartki za wycieraczki, potem spisując
    >
    > Pouczyli nie zostawiajac żadnych śladów na papierze?

    Wpis w notatniku. jedno zdanie. Zamiast kilkudziesięciu kartek skazanego
    i tak na umorzenie postępowania w sprawie o wykroczenie. Kolejny raz:
    to, ze czegoś nie rozumiesz nie oznacza, że to nie ma sensu. Czasem po
    prostu go nie znasz.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 215. Data: 2024-09-22 16:00:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Albo linia zbyt mało dokładną, by dostrzec, ze nie są.

    Kiedy właśnie są...

    > Ja? Gdzie ja o wielkości pojazdu niby pisałem?

    No skoro jakby jechał to by zawadził a jak stał to by się zmieścił, to
    wychodzi na to że jadący jest mniejszy. Ale to dopiero przy prędkościach
    relatywistycznych:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 216. Data: 2024-09-22 16:01:04
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 15:56, Shrek pisze:

    > To niewątpliwe oznacza że stał - dlatego raz jest, raz go nie ma,
    > elementarne drogi łotso^H^H^H^Hkulsonie:P

    Nie możemy wykluczyć, że w międzyczasie wpadli Egipcjanie z długimi
    kijami i wynieśli go jako lektykę :P

    PD

  • 217. Data: 2024-09-22 16:02:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 16:00, Shrek pisze:

    > No skoro jakby jechał to by zawadził a jak stał to by się zmieścił, to
    > wychodzi na to że jadący jest mniejszy. Ale to dopiero przy prędkościach
    > relatywistycznych:P

    Wróć - większy, więc nawet fizyka relatywistyczna nie pomoże.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 218. Data: 2024-09-22 16:04:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > niedozwolonym, że wylądowało tam ufo w koncu że nie odbywa się tam
    > libacja na skwerku. Dlatego się tym specjalnie nie interesujemy.

    Na widocznym BUSie który, jeśli tam parkował, to już naprawdę bezsensownie.

    > Przecież ci wszyscy na wszystkie sposoby od początku tłumaczą że tak
    > właśnie było.

    Tylko, że Ty piszesz takie brednie, że dokąd nie znajdę dowodu na to, ze
    akurat masz racje, to domyślnie zakładam, że jak zwykle dostrzegasz
    wszędzie kulsonów i idiotów i jedynie Ty jesteś tą ostoją mądrości.

    > A jednak dalej wątpisz...

    A jakei to ma znaczenie w praktyce? Wezwania wstawiliw szystkim, jak
    wynika z innych fotek.

    > To niewątpliwe oznacza że stał - dlatego raz jest, raz go nie ma,
    > elementarne drogi łotso^H^H^H^Hkulsonie:P

    To dokąłdnie nic nie oznacza.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 219. Data: 2024-09-22 16:04:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dobra. A co to ma wspólnego z omawianym tu problemem?

    Że twierdzileś że on powodowal zagrożenie stojąc przed przejściem na jezdni?

    > Ale teraz napisz, co to ma do rzeczy?

    Generalnie niewiele - mundurowi dali dupy, a jedną z twoich karkołomnych
    prób ich wytłumaczenia było przypisanie stanu spoczynku białemu vanowi.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 220. Data: 2024-09-22 16:06:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > No skoro jakby jechał to by zawadził a jak stał to by się zmieścił, to
    > wychodzi na to że jadący jest mniejszy. Ale to dopiero przy prędkościach
    > relatywistycznych:P

    Aaaa! Że tez nie pomyślałem o0 relatywizmie. To ja podsunę inną
    propozycje. Może doszło do zakrzywienia czasoprzestrzeni i on tam stoi
    na fotce, ale w innym czasie. Albo za Kantem - jego ta m nie ma, a jest
    to9 jedynie nasze zobrazowanie tego, co byśmy chcieli.

    --
    (~) Robert Tomasik