  • 21. Data: 2009-11-19 13:04:09
    Temat: Re: Policja i kontrola IMEI telefonow Nokia.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > A to są takie telefony, gdzie po wyjęciu na chwilę baterii kasują się
    > jakieś ważne dane? Pozostaje tylko współczuć, nawet SIMa nie wymienisz :)

    U mnie kasuje sie zegarek i kalendarz ;P Moze mam tani i wysluzony model
    ale to nie jest powod do krytyki. W koncu nie bede wymienial dobrego
    aparatu na nowszy tlko dlatego, zeby Policji wygodniej sie lamalo prawo
    ;)

    j.

  • 22. Data: 2009-11-19 13:05:27
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > A to są takie telefony, gdzie po wyjęciu na chwilę baterii kasują się
    > jakieś ważne dane? Pozostaje tylko współczuć, nawet SIMa nie wymienisz :)

    nokia zapomina ustawiona date i godzine jezeli wyjmujesz baterie na dłuzej
    niz ulamek sekundy

    --
    REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za -
    29,99 zł. !

  • 23. Data: 2009-11-19 14:08:39
    Od: gr <j...@w...pl>

    wiadomościnews:he36jt$tsm$1@news.onet.pl...

    > Nie mam nic przeciwko. Wiesz, jednak wolałbym żyć w państwie, gdzie
    > wymaganie skuteczności od organu nie musi być równoznaczne z przyzwalaniem
    > mu na łamanie prawa, w państwie, gdzie by zrobić dobry biznes nie trzeba
    > dokonać przekrętu itd... Nie winię policjantów, ale niech się ich przełożeni
    > zastanowią czasem. Przytakiwanie przy łamaniu prawa prędzej czy późnej
    > obróci się przeciw nam, jak nie nam to naszym dzieciom. To już lepiej zmieć
    > zapis przepsiu, niż udawać, że działamy legalnie.

    A gdzie jset prawo łamane w przypadku jak policjant cię poprosi o
    podanie nr imei telefonu?

  • 24. Data: 2009-11-19 14:11:25
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 19 Lis, 14:05, "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    wrote:
    wiadomościnews:he3df3$i26$1@news.onet.pl...

    > nokia zapomina ustawiona date i godzine jezeli wyjmujesz baterie na dłuzej
    > niz ulamek sekundy
    >
    > --
    Moja nie.

  • 25. Data: 2009-11-19 14:12:33
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Nex@pl napisał(a) :
> [...]
    rawdzi-Twoj-telefon-na-ulicy,wid,11697847,wiadomosc.
    html

    > A chłopaki radzą sobie z telefonami bez klawiatury? ;)

    Nie wymagasz za dużo umiejętności? Nie radzą sobie nawet z obsługą
    joystika od monitoringu. W każdym razie ci z Sopotu:
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019379,title,Policjanci
    -nie-umieja-korzystac-ze-swojego-sprzetu,wid,1169722
    4,wiadomosc_prasa.html

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 26. Data: 2009-11-19 14:13:25
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "gr" <j...@w...pl> napisał
    >A gdzie jset prawo łamane w przypadku jak policjant cię poprosi o
    >podanie nr imei telefonu?

    Czytaj uważnie: "Tłumaczenie, że to tylko prośba jest
    ułomne. Po pierwsze organ państwowy może działać _tylko_i_ wyłącznie_w _
    zakresie_ustawy. Po drugie jak obywatel odmówi, to co? Zacznie się
    "kombinowanie" jak go przymusić."

  • 27. Data: 2009-11-19 14:13:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 06:08:39 -0800, gr napisał(a):

    > A gdzie jset prawo łamane w przypadku jak policjant cię poprosi o
    > podanie nr imei telefonu?

    Nie jest.
    Ale w tekście jest "żądać" a nie "prosić".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 28. Data: 2009-11-19 14:15:29
    Od: spp <s...@o...pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:

    > nokia zapomina ustawiona date i godzine jezeli wyjmujesz baterie na
    > dłuzej niz ulamek sekundy

    Niektóre, bardzo nieliczne modele.

    --
    spp

  • 29. Data: 2009-11-19 14:18:36
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    gr <j...@w...pl> pisze:
    wiadomościnews:he36jt$tsm$1@news.onet.pl...

    > A gdzie jset prawo łamane w przypadku jak policjant cię poprosi o
    > podanie nr imei telefonu?

    Niby prawo nie jest łamana bo to jest niby prośba *ALE* osoby
    "niezbyt chętne do współpracy z policjantem" wystawiają się na poważne
    ryzyko legalnych szykan np. ależ jest pan podobny do poszukiwanego X,
    bardzo starannie to sprawdzimy.

    Wiec jeśli policja nie chce zapracowywać sobie sama na opinie
    "wymuszaczy" i "niechętne" podejście obywateli do siebie to powinna
    *sama* starać się ograniczać rozsądnie (ale nie bez przesady) do tego
    co takiego wrażenia raczej nie stworzy.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Ależ skąd?! Przecież mój brat, Jarek, pracuje u was w "Wyborczej"!

  • 30. Data: 2009-11-19 14:34:55
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    d.googlegroups.com...
    wrote:
    > wiadomościnews:he3df3$i26$1@news.onet.pl...

    > nokia zapomina ustawiona date i godzine jezeli wyjmujesz baterie na dłuzej
    > niz ulamek sekundy

    w tych nowszych zauwazylem ze faktycznie nie