  • 11. Data: 2010-11-27 16:23:02
    Temat: Re: Policja i karty manualne
    Od: "Condor" <C...@i...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:icr8tu$14i$1@mx1.internetia.pl...
    > streszczając, zwieźli akta z całego województwa do jednej jednostki i

    Raczej odpowiednia grupa do tej dyskusji będzie tutaj
    http://www.ifp.pl/PNphpBB2.phtml

  • 12. Data: 2010-11-29 14:43:29
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Raczej odpowiednia grupa do tej dyskusji będzie tutaj
    > http://www.ifp.pl/PNphpBB2.phtml

    tutaj później, może tu też coś? czy takie polecenie jest zgodne z prawem?
    czy można zażądać polecenia na piśmie? no i ogólnie jak się z tego wykręcić?
    bo moim prywatnym zdaniem to korupcja PO przez duże K...

  • 13. Data: 2010-12-05 18:42:29
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    można się było spodziewać, sami kumple... usuneli mój post...