  • 31. Data: 2004-08-23 08:44:17
    Temat: Re: Policja i Straz Miejska moga mi nagwizdac ? - ponownie
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    >No to nie wiesz. Za znak "zakaz ruchu" mogą wjechać na przykąłd inwalidzi,
    >albo osoby posiadające szczególe zezwolenie.
    Rzeczywiście Robert tego nie wiedziałem ;-)
    Do dziś wydawało mi się, że do znaku B-1 moga się nie stosować nie jak
    napisałeś posiadający zezwolenia (gdzie to wyczytałeś ?) lub inwalidzi
    (bo to wielkie uproszczenie, nawet nieprawda w przypadku kierowcy
    podwożącego osobę/y niepełnoisprawne), a jedynie osoby posiadające
    tzw. karty parkingowe.

    >Ano dla tego, że znaki te mają inne znaczenie.
    I właśnie cały czas tego dowodzę - ze najpierw trzeba określić wzor
    znaku, a potem jego znaczenie, czyli nie ma dowolności w 'malowaniu
    dowolnego znaku z grupy 'B' na białej tablicy i udowadniania, że to
    nowy znak.

    >po prostu znak B-43 może odwołać tylko B-44,
    >zaś B-33 również jakiekolwiek skrzyżowanie.
    I dokładnie taka zasada by obowiązywała w przypadku ustalenia nowych
    znaków typu 'strefa...', co dalej potwierdza, to co udowadniam, iż
    znaki obowiązuje wyłącznie te, które znajdują się w wykazie do rozp.

    Artur Golański

  • 32. Data: 2004-08-23 20:12:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    Artur! Nie ma sensu tego ciągnąć. Tomek to wyjaśnił już. Do żadnego
    ciekawego wniosku nie dojdziemy w tym wypadku.

    Możemy co najwyżej porozważać, czy obowiązujący jest prawidłowo wyglądający
    znak, ale naniesiony na płaszczyznę innego kształtu. Czyli na przykład zakaz
    ruchu wymalowany na bramie - dużej prostokątnej załóżmy koloru różowego.

  • 33. Data: 2004-08-23 22:18:11
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    > Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Artur! Nie ma sensu tego ciągnąć. Tomek to wyjaśnił już. Do żadnego
    > ciekawego wniosku nie dojdziemy w tym wypadku.

    fajna teoria teorii:)
    tylko teraz nie kumam po co tyle wzorow znakow skoro wszystkie mozna
    namalowac na prostokatnej blaszce i bedzie ok ?
    a moze latwiej malowac je na murku, drzewku czy najprosciej bezposrednio na
    drodze/chodniku ?
    pozdro:)

  • 34. Data: 2004-08-24 17:28:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "R6" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > namalowac na prostokatnej blaszce i bedzie ok ?
    > a moze latwiej malowac je na murku, drzewku czy najprosciej bezposrednio

    Artur! Ty czytasz czasem, na co odpowiadasz?