  • 1. Data: 2009-10-10 19:27:56
    Temat: Policja a kontrola nawigacji
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Znowu informuja o kontrolach legalnosci oprogramowania nawigacji przez
    policje. ..

  • 2. Data: 2009-10-10 20:03:12
    Temat: Re: Policja a kontrola nawigacji
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    op23 wrote:
    > Znowu informuja o kontrolach legalnosci oprogramowania nawigacji przez
    > policje. ..

    ...o których policja przeważnie nic nie wie (czytałem pare razy dementi
    z różnych komend) ;)

    Grubymi nićmi szyte. Zachęcam pozbyć się pirackiej automapy nie dlatego,
    że sprawdzają, ale dlatego, że jest przereklamowana - byle najtańszy
    Garmin czy inne w miare znane marki są lepsze pod wieloma względami.

    P.

  • 3. Data: 2009-10-11 07:45:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@...m.a.i.l.c.om napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > że sprawdzają, ale dlatego, że jest przereklamowana - byle najtańszy
    > Garmin czy inne w miare znane marki są lepsze pod wieloma względami.

    beda mi sprawdzac oprogramowanie w komorce?
    BTW nie mozna jakos ustawic wlaczania potwierdzanego hasłem w tych
    nawigacjach?

    "Wiarą można manipulować. Tylko
    wiedza jest niebezpieczna." Frank Herbert

  • 4. Data: 2009-10-11 11:34:23
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Uzytkownik "op23" <o...@r...pl> napisal w wiadomosci
    > Znowu informuja o kontrolach legalnosci oprogramowania nawigacji przez
    > policje. ..

    to jest bezprawne

    --
    REWELACJA! Rozbudowany system sprzedazy z ksiegowoscia i magazynem za -
    29,99 zl. !

  • 5. Data: 2009-10-11 19:25:29
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    > ...o których policja przeważnie nic nie wie (czytałem pare razy dementi z
    > różnych komend) ;)
    >
    > Grubymi nićmi szyte. Zachęcam pozbyć się pirackiej a...

    Równie dobrze mogą zakwestionować mi program mojego autrostwa ...

  • 6. Data: 2009-10-11 19:26:00
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Uzytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > to jest bezprawne

    Nie tylke bezprawne ile naduzycie

  • 7. Data: 2009-10-12 03:49:51
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    op23 napisał(a):

    > Znowu informuja o kontrolach legalnosci oprogramowania nawigacji przez
    > policje. ..

    Źródło?

    j.

  • 8. Data: 2009-10-12 11:57:48
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Uzytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Nie tylke bezprawne ile naduzycie

    nie, to jest bezprawne.
    Nie mozna tego nawet wytlumaczyc 'czynnoscia niecierpiaca zwloki'

  • 9. Data: 2009-10-12 15:07:04
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 12 Paź, 05:49, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Źródło?