  • 151. Data: 2008-07-17 10:28:32
    Temat: Re: Policja a TrueCrypt
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Rafal M wrote:

    > Potwierdzam :)
    >
    > Od wersji 6.0 TrueCrypt wspiera wielordzeniowe procki :)
    > Wiec na dwurdzeniowcu jest 2 razy szybciej, na czterordzeniowcu 4 razy
    > szybciej :)
    >
    > Na moim C2D E6300 (1.86Ghz) wzrost wydajnosci przy AES z 57MB/s na
    > 112MB/s :)

    O raju, to moj lapciak dostanie speeda :)

    Mam dwa rdzenie w koncu hehe :)

    To wystarczy sciagnac i zainstalowac? Czy jakies fiku miku w miedzyczasie?

  • 152. Data: 2008-07-17 10:33:39
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 17 Lip, 12:28, Marian <m...@a...pl> wrote:

    > O raju, to moj lapciak dostanie speeda :)
    >
    > Mam dwa rdzenie w koncu hehe :)
    >
    > To wystarczy sciagnac i zainstalowac? Czy jakies fiku miku w miedzyczasie?

    Sciagnij nowa wersje 6.0a i zainstaluj - bez odinstalowania
    wczesniejszej wersji 5.1a - to zachowa ustawienia (po za jezykowymi,
    bo nie ma jeszcze PL tlumaczenia do wersji 6.0).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 153. Data: 2008-07-17 10:48:44
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Rafal M wrote:

    > Sciagnij nowa wersje 6.0a i zainstaluj - bez odinstalowania
    > wczesniejszej wersji 5.1a - to zachowa ustawienia (po za jezykowymi,
    > bo nie ma jeszcze PL tlumaczenia do wersji 6.0).

    Nieszkodzi i tak uzywam po ENG, ale wykop niezly jest i przyspieszenie,
    faktycznie 2 razy wydajniej podaje benczmark :)

  • 154. Data: 2008-07-17 11:25:01
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 17 Lip, 12:48, Marian <m...@a...pl> wrote:

    > Nieszkodzi i tak uzywam po ENG, ale wykop niezly jest i przyspieszenie,
    > faktycznie 2 razy wydajniej podaje benczmark :)

    Hehe to teraz tylko czekac az ceny dobrych prockow 4-rdzeniowych
    spadna do rozsadnego poziomu.

    Tak jak ten Core 2 Quad Q9450 (2.66Ghz) z wydajnoscia 390MB/s w TC.
    Niech bedzie po te 600-700 zl i juz kazdy bedzie sobie szyfrowal caly
    HDD - bo i tak nie bedzie widac zadnej roznicy (czy jest szyfrowanie
    czy go nie ma) przy korzystaniu z PCeta. Zawsze na plus wyjdzie na tym
    bezpieczenstwo.

    Warunkiem sa tylko czeste backupy waznych danych.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 155. Data: 2008-07-17 12:19:00
    Od: "Marek K" <m...@W...pl>

    Marian wrote:
    > Nieszkodzi i tak uzywam po ENG, ale wykop niezly jest i
    > przyspieszenie, faktycznie 2 razy wydajniej podaje benczmark :)

    Polska nakladka juz jest

    M.

  • 156. Data: 2008-07-17 12:24:20
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    Użytkownik "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL> napisał
    > Aktualnie cale dyski mam zaszyfrowane TrueCrypt 6a,

    wszystko ładnie wygląda, ale miałeś już sytuację uszkodzenia takiego
    zaszyfrowenego dysku? (chociaż by w wyniku zwykłago zurzycia nośnika), da
    sią jakoś dozyskać przynajmniej tą część nieuszkodzonych danych?

    > a plyt zadnych nie mam w domu.

    czyli nie robisz kopii zapasowych?

    > Radze wszystkim szyfrowac dyski bo powoli Polska robi sie policyjnym
    > panstwem.

    oj, polska od najazdu sowetuf jest państwem policyjnym więc nie rozumiem
    skąd to stwierdzenie że się staje?

  • 157. Data: 2008-07-17 12:56:12
    Od: "Maksiu" <m...@w...pl>

    > Polska nakladka juz jest

    Jest, ale niekompletna

  • 158. Data: 2008-07-17 13:21:31
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Rafal M wrote:

    > Warunkiem sa tylko czeste backupy waznych danych.

    trzeba pamietac, zeby backup byl szyfrowany :)

  • 159. Data: 2008-07-17 13:23:15
    Od: Marian <m...@a...pl>

    gargamel wrote:

    > czyli nie robisz kopii zapasowych?

    dlaczego?

    sa zdalne serwery backupowe z szyfrowana transmisja i mozliwoscia
    przechowywania zaszyfrowanych kontenerow, sa dyski przenosne. Nosniki
    optyczne sa malo wydajne, malo pojemne.

  • 160. Data: 2008-07-17 13:33:28
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 17 Jul 2008 11:44:20 +0200,
    Camis <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL> screamed:

    > IMHO duzo, obsluguje w koncu wszystkie rdzenie procesora. U mnie na x2,
    > wzrost szybkosci szyfrowania/deszyfrowania 2-krotny.
    >
    > W benchu AES mialem na 5 wynik 91MB, a teraz na 6 mam okolo 180MB

    Ile przy tych wielkościach wychodzi Ci Serpent?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
    [ 15:33:09 user up 11771 days, 3:28, 1 user, load average: 0.01, 0.81, 0.02 ]

    It's so long since I've had sex I've orgotten who ties up who. -- Joan Rivers