  • 131. Data: 2008-07-10 22:05:05
    Temat: Re: Policja a TrueCrypt
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Yyy pisze:

    > tylko, ze cywilizacja dazy do postepu
    > moze dlatego nie mamy juz walk gladiatorow ani niewolnictwa

    ale mamy bigbrodery i inne realityszoły nie uwazasz ze to bardzo podobne
    rozrywki?

    nie mamy niewolnictwa ohryly? a chrl to co? moze wolny kraj?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 132. Data: 2008-07-10 22:11:38
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    GrzegorzP pisze:

> [...]
    > danego programu bierze cenę podobnych, dostępnych na rynku programów.
    > Cytuję:
    > "Jeżeli program znajdujący się na płycie nie był wprowadzony na polski rynek
    > lub znalezienie go w aktualnej krajowej ofercie handlowej było niemożliwe
    > ceny ustalono na podstwawie wyceny szacunkowej. W tych przypadkach cenę
    > podano przyjmując za wartość średnią cenę oprogramowania tej klasy. Cenę
    > średnią uzyskano sumując wartość pozycji programowych dla danej klasy
    > oprogramowania, uzyskane z cenników firm handlowych i dzieląc je przez

    fajnie;) czyli jak mi wpadna do domu i dopadna mi z 10 plyt z roznymi
    masciami linuxami to taki "biegly" moze mi to policzyc jako os serwerowy
    i przyrownac to np do win_serv_2k3_ent...

    polska stoi PrawemISprawiedliwoscia qwa mac.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 133. Data: 2008-07-10 22:17:48
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Thu, 10 Jul 2008 14:41:59 +0200,
    > gargamel <s...@d...lina> screamed:

    > Żeby zrozumieć, co chce przekazać autor piszący w języku A lub B muszę
    > znać odpowiednio A lub B.

    > Znaczy forsowana na siłę 'dyslekcja'.

    sarkazm

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 134. Data: 2008-07-11 05:55:55
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    SlawcioD napisał(a) :
    > fajnie;) czyli jak mi wpadna do domu i dopadna mi z 10 plyt z roznymi
    > masciami linuxami to taki "biegly" moze mi to policzyc jako os serwerowy
    > i przyrownac to np do win_serv_2k3_ent...

    Jeszcze masz jakieś wątpliwości?
    http://images4.fotosik.pl/44/43080e83ef84afebmed.jpg
    Nie Policjant to pisał, tylko rzeczoznawca. Ups... p.o. rzeczoznawcy.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 135. Data: 2008-07-11 10:51:04
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości
    > Żeby zrozumieć, co chce przekazać autor piszący w języku A lub B muszę
    > znać odpowiednio A lub B.

    no widzisz, a jednak twoja teoria jest błędna:O)

    niby polski język znasz, w moim poście masz jasno wszystko napisane (bez
    ukrytych treści, metafor, prosto a nie tak namotane jak w panu tadeuszu:O),
    a mimo wszystko ni w ząb ni kumasz:O(

    czyżby wynikało z tego że polskiego nie znasz?

  • 136. Data: 2008-07-11 11:05:26
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 10.07.2008 gargamel <s...@d...lina> napisał/a:
    > nie przyglądałem się TruCryptowi, ale czy to naprawdę jest tak prosty i
    > prymitywny programik że jesteś w stanie zrozumieć działanie kodu źródłowego?

    A czy sadzisz, ze np. system operacyjny, jest na tyle prosty i prymitywny,
    ze moge w nim znalezc bledy? :)

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 137. Data: 2008-07-11 12:03:14
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 11 Jul 2008 12:51:04 +0200,
    gargamel <s...@d...lina> screamed:

> [...]
    > ukrytych treści, metafor, prosto a nie tak namotane jak w panu tadeuszu:O),

    A z użyciem jakichkolwiek argumentów to jakby powyższe zdanie wyglądało?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 14:02:16 user up 11765 days, 1:57, 1 user, load average: 0.43, 0.95, 0.45 ]

    The best way to accelerate a PC is at 9.8m / sec^2

  • 138. Data: 2008-07-11 14:31:43
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    Użytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@f...lublin.pl> napisał
    w wiadomości
    > A czy sadzisz, ze np. system operacyjny, jest na tyle prosty i prymitywny,
    > ze moge w nim znalezc bledy? :)

    akurat znajdowanie błędów jest tym prostsze im bardziej skomplikowany
    program (bo rośnie prawdopodobieństwo ich wystąpienia), na windowsie czy
    linuxie wcale nie musisz się znać, wystarczy że nagle się wykrzyczy i już
    wiesz ze to błąd:O)

  • 139. Data: 2008-07-11 20:27:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 11 Jul 2008, gargamel wrote:

> [...]
    > wcale nie musisz się znać, wystarczy że nagle się wykrzyczy i już wiesz ze to

    Optymista :>
    Najpierw nam wyłóż po czym poznajesz że błąd nie ma przyczyny sprzętowej.
    Komputery na których WSZYSTKIE magistrale mają ECC a system operacyjny
    sprzężony z "odpowiednikiem BIOSa" mechanizm zapisu errorloga (z informacją
    gdzie ew. błąd ECC znaleziono i niekoniecznie na dysk) owszem, istnieją.
    Nie wiem tylko czy pisząc do statystycznego grupowicza masz cóś w tym
    stylu na myśli :|

    A poniżej tego zabezpieczenia to "wykrzyczenia" ;) zbyt często mają
    przyczynę wcale nie w błędach OS...

    pzdr, Gotfryd

  • 140. Data: 2008-07-11 20:43:27
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 7 Lip, 09:41, "GrzegorzP" <l...@w...pl> wrote:

    > Ale w mojej konkretnej sytuacji biegły już nie podał jakich programów użył
    > do wyceny tego przestarzałego oprogramowania. Praktycznie, mógł wziąć kilka
    > najdroższych z półki i zrobione. Sam potem szukałem w sieci i można kupić to
    > przykładowe delphi na rynku wtórnym za ok. 2 tys. Różnica w stosunku do
    > wyceny jest dość duża. Nie wiem, ale gdyby chcieli mi w razie czego wytoczyć
    > jeszcze sprawę z powództwa cywilnego to będę podważał taką wycenę.

    A nie warto bylo sprobowac na tej podstawie podwazyc opinie bieglego w
    procesie karnym?

    Pozdrawiam
    Rafal