  • 21. Data: 2004-12-10 06:55:14
    Temat: Re: Polica ze swoim wideo
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KOMTUR" <k...@m...jest.obok.pl> napisał w
    wiadomości news:cp9gbb$5rf$1@news.onet.pl...

    > I nic sie nie dzieje. Hmmmmm
    > Ale co ja tam wiem.

    ale co ty mu bedziesz tlumaczyl, on ma przeciez 200 KM pod maska :)
    on wie piepiej ze jak ma sie 200 KM pod maska i jak sie przy 120 km/h
    zdejmie noge z gazu to samochod deba staje :)

  • 22. Data: 2004-12-10 06:57:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    > hamujesz silnikiem ;)

    no i?
    wlasnie o to chodzi, zaczynasz powoli zwalniac, na tyle powoli ze nawet jak
    ktos jedzie za toba to sie zorientuje

    nawet jak masz duzy silnik to bedzie sie to dzialo POWOLI

  • 23. Data: 2004-12-10 07:03:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Tak - durne przepisy :>

    przepisy jakie sa kazdy widzi, nie musisz sie z nimi zgadzac ale lamiesz je
    na wlasne ryzyko i odpowiedzialnosc

    > A takie zachowanie policjantów - powinno być karalne.

    karalna powinna byc glupota kierowcow

    > Zamiast zapobiegać
    > niebezpieczeństwu, sami je prowokują. Takim "geniuszom" życzę żeby przed
    > auto które aktualnie "robią" wybiegł kot i zmusił je do ostrego hamowania.
    > Chyba tylko coś takiego by ich nauczyło rozumu...

    takim gieniusiom co wala 120 w zabudowanym i sa slepi ze ktos im siedzi na
    ogonie, powinno sie wlepiac podwojne mandaty, trzeba byc losiem zeby nie
    zauwayc ze nagle ktos sie za toba ciagnie, zawsze jak jade, szczegolnie jak
    jade szybko czesto patrze w tylne lusterko, i jesli widze ze kos sie mnie
    trzyma (szczegolnie jak siedza w tym samochodzie 2 osoby) to go grzecznie
    puszczam przed siebie, albo zwalniam jak nie mam takiej mozliwosci

    oprocz deptania gazy u patrzenia przed siebie powinno sie patrzec co jest za
    toba

    > Jasne, lepiej go nie wpuścić i spowodować czołowe zderzenie. Nie wszyscy
    > mają tak "genialne" pomysły jak suszarkowcy...

    zawsze mozna pozniej zwolnic, nie trzeba gnac na leb na szyje

    > Jasne, jak zobaczą pijanego kierowcę to niech go śledzą aż kogoś zabije bo
    > wtedy można mu większy mandat wlepić...

    czytac panie kolego czytac, napisalem wczesniej o stopniu zagrozenia

  • 24. Data: 2004-12-10 10:40:11
    Od: CREED <e.box@@poczta.fm>

    Dnia Thu, 9 Dec 2004 22:36:39 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "CREED" <e.box@@poczta.fm> napisał w wiadomości
    >
    > Nie spotkałem się z unormowaniem prawnym ograniczającym czas obserwacji (w
    > tym i utrwalania tego) innej osoby przez Policję.

    I o to chodziło DZIEKI
    Szerszeń tylko bzyczy a odpowiedzi nie udzielił za to jexdzi najlepiej
    i widzi WSZYSTKO co dzieje sie z tyłu ;-)
    CZOŁEM!!!
    CREED

  • 25. Data: 2004-12-10 14:16:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Szerszeń tylko bzyczy a odpowiedzi nie udzielił za to jexdzi najlepiej
    > i widzi WSZYSTKO co dzieje sie z tyłu ;-)

    przynajmniej niemyle moralnosci z przestrzeganiem i egzekwowaniem prawa :)

  • 26. Data: 2004-12-10 14:54:04
    Od: CREED <e.box@@poczta.fm>

    Dnia Fri, 10 Dec 2004 15:16:56 +0100, szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "CREED" <e.box@@poczta.fm> napisał w wiadomości

    > przynajmniej niemyle moralnosci z przestrzeganiem i egzekwowaniem prawa :)

    JAAAAsne :-) Trzymaj się
    CREED

  • 27. Data: 2004-12-10 18:08:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:
    > wlasnie o to chodzi, zaczynasz powoli zwalniac, na tyle powoli ze nawet jak
    > ktos jedzie za toba to sie zorientuje
    >
    > nawet jak masz duzy silnik to bedzie sie to dzialo POWOLI

    Wiesz, niektórzy to już tak mają - potrafią tylko cisnąc do dechy. Albo
    jeden pedał, albo drugi.

    ;->