  • 61. Data: 2023-01-06 08:26:07
    Temat: Re: Pokrzywdzeni.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.01.2023 o 23:20, Michał Jankowski pisze:

    > Na razie nikt w tej sprawie nie usłyszał zarzutów. -- Postępowanie
    > prowadzone jest w sprawie, nie przeciwko komuś.
    > ======
    >
    > Straszne traktują tych kulsonów. Normalnemu człowiekowi to by dla jego
    > dobra od razu zarzuty postawili.

    No mówiłem że pokrzywdzone kulsony. Najpierw laski ich pokrzywdziły,
    teraz prokuratura! Coś czuję, że tak się to na ich psychice odbije że z
    lekarskiego to szybko nie wrócą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 62. Data: 2023-01-06 10:46:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.01.2023 o 17:29, J.F pisze:

    > "komendant wydal zakaz kierowania pojazdami sluzbowymi, normalnie
    > pracują w patrolach na ulicy, tylko pieszych".
    >
    > Fakt, czy taka tam "ilustracja dziennikarska".
    > Tzn o te patrole mi chodzi.

    Już nie chodzą, bo się pochorowali. W sumie dobrze, bo zamiast patrolu
    policyjnego byłyby patole policyjne. Choć w sumie już są...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 63. Data: 2023-01-07 09:23:22
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 5 stycznia 2023 o 23:20:17 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):
> [...]
    u-z-nastolatkami-policja-podaje-inna-wersje-wydarzen
    /lfqk6en

> [...]
    > również nieudzielenia pomocy. Taka kwalifikacja przestępstwa została
    > przyjęta wstępnie, natomiast w jego trakcie będą badane wszelkie
    > okoliczności sprawy -- powiedziała nam dziś prok. Aleksandra Skrzyniarz,
    > rzeczniczka Prokuratury Okręgowej w Warszawie, pod którą podlega
    > pruszkowska prokuratura.
    >
    > Na razie nikt w tej sprawie nie usłyszał zarzutów. -- Postępowanie
    > prowadzone jest w sprawie, nie przeciwko komuś.
    > ======
    >
    > Straszne traktują tych kulsonów. Normalnemu człowiekowi to by dla jego

    Czekaj, czekaj, napisane w jakim "kierunku", ale nie przeciw komu.
    Zaraz się okaże, że wypadek spowodowały małolaty - i jeszcze potem nie udzieliły
    pomocy poszkodowanym kulsonom.
    Ew. nie udzielili ci kierowcy, co się zatrzymywali , ale zostali przepędzebi przez
    kulsonów.
    Więc zarzuty dla "normalnych" zaraz mogą być...

  • 64. Data: 2023-01-07 09:47:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czekaj, czekaj, napisane w jakim "kierunku", ale nie przeciw komu.

    Robert twierdził, że tak się nie da - naprzykład jak umrze dzieckto to
    trzeba postawić zarzuty rodzicom (żeby było co badać i dla dobra
    rodziców). Widać prokurator kulsonów nie lubi i im złośliwie zarzutów
    nie stawia (żeby im za dobrze z zarzutami nie było).

> [...]
    pomocy poszkodowanym kulsonom.
    > Ew. nie udzielili ci kierowcy, co się zatrzymywali , ale zostali przepędzebi przez

    Genralnie to kulsony się już tak zeszmaciły, że chyba mają opinię gorszą
    niż w latach 90. Tam może i współpracowali z mafią, ale się tym kurwa
    nie chwalili i starali się przynajmniej nie rzucać w oczy. Teraz jadą
    kurwa na bezczela i wcale się z tym nie wstydzą a nawet chyba są z
    siebie dumni...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 65. Data: 2023-01-07 12:13:55
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 06.01.2023 o 02:13, Animka pisze:

    > Na tylnych siedzeniach zapina się pasy?

    Nie wiem.

    PD

  • 66. Data: 2023-01-07 14:10:46
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-01-07 o 12:13, PD pisze:

    > Nie wiem.

    Nie wiesz czy w policyjnym radiowozie z tyłu czy w ogóle na tylnych?

  • 67. Data: 2023-01-07 19:15:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 7 stycznia 2023 o 09:47:14 UTC+1 Shrek napisał(a):

> [...]
    > rodziców). Widać prokurator kulsonów nie lubi i im złośliwie zarzutów
    > nie stawia (żeby im za dobrze z zarzutami nie było).

    Nie da się prowadzić śledztwa "w sprawie"?

    Hmm, a jak to właściwie jest - czy świadek nie może odmówić zeznań, a podejrzany
    może?
    Coś tam jeszcze w Szwejku było, że można odmówić obciążania krewnego czy powinowatego
    - no ale jak nie ma zarzutów to obciążysz?
    A jak zeznanie spowoduje, że świadek albo jego krewny/powinowaty dostanie zarzuty to
    co - canceluje się?

    Był taki film, gdzie jakuś głuchy zabił i przy aresztowaniu mu odczytali formułkę, a
    ten ciągle powtarza, że to przypadkiem było - no ale w ten spisób się przyznawał.
    Ale w sądzie to przyznanie się nie liczyło, bo nie mógł usłyszeć formułki.
    Hmm, czy mi się zdaje czy przez to mają też formułkę do pokazywania?
    W sumie to powinni tą formułkę właśnie czytać z kartki, a nie z pamięci...

  • 68. Data: 2023-01-07 21:05:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 3 stycznia 2023 o 18:42:14 UTC+1 Shrek napisał(a):
    > Dwóch kulsonów zostało pokrzywdzonych przed dwie nastolatki. Sprawę
    > wyjaśnią kulsony.

    Nieśmiało zapytam:
    Gdybym tak z ulicy dwie malolaty zgarnął do auta i za chwilę przywalił(z nimi w
    środku auta)w drzewo czy inny słup,
    - czy najbliższe śniadanie zjadłbym we własnym domu czy testowac bym musiał jadłospis
    jakiegoś lokalnego aresztu?

  • 69. Data: 2023-01-07 22:33:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.01.2023 o 21:05, Kris pisze:

> [...]
    środku auta)w drzewo czy inny słup,
    > - czy najbliższe śniadanie zjadłbym we własnym domu czy testowac bym musiał

    Pomyśl co by było gdybyś z nieglegalnego granatnika który przemyciłeś z
    wojny odpierdolił w kulsonariacie albo gdybys zatorturował kogoś na
    śmierć w kiblu i by nagranie wypłynęlo do mediów. Albo co by było gdybyś
    był kulsonem i za każdym wątkiem udowadniał na newsach że nie masz
    zielonego pojecia o podstawach prawnych swoje pracy i jesteś takim
    sasinem prawa;)

    Myślę, że jak ktoś miał jakieś wątpliwości co do tego jak działa i czym
    jest kulsoneria, to w ciągu miesiąca zostały one definitywnie rozwiane.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 70. Data: 2023-01-07 22:39:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie da się prowadzić śledztwa "w sprawie"?

    Oczywiście że można - robert jak zwykle pierdolił od rzeczy, nie
    potrafił jak zwykle się przyznać że się pomylił i teraz kilka osób (w
    tym ja) drze sobie z niego łacha przy każdej okazji.

    > Hmm, a jak to właściwie jest - czy świadek nie może odmówić zeznań, a podejrzany
    może?

    Odmówić może jeśli naraża go to na odpowiedzialność karną lub karno
    skarbową (uwaga - nie wykroczenia z rego co pamiętam). Przede wszystkim
    jednak oskarżonemu wolno kłamać a świadkowi nie. No i generalnie jak
    świadkowi postawisz potem zarzuty to trzeba go jeszcze raz przsłuchać.

    > Coś tam jeszcze w Szwejku było, że można odmówić obciążania krewnego czy
    powinowatego - no ale jak nie ma zarzutów to obciążysz?

    Nie - nie jest - chyba że chodzi o to kto prowdził pojazd to niby nie
    trzeba, ale jednak kurwa trochę tak;)

    > A jak zeznanie spowoduje, że świadek albo jego krewny/powinowaty dostanie zarzuty
    to co - canceluje się?

    Procesowo raczej go nie wykorzystsz. Chyba.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!