  • 21. Data: 2013-10-27 13:47:02
    Temat: Re: Pokrętna teoria odnośnie pomiaru prędkości i wykroczenia z nim związanego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Oct 2013 13:05:23 +0100, anacron napisał(a):

    > LOL. Radar doplerowski mierzy zmianę częstotliwości sygnału, a nie czas
    > w jakim pojazd pokonał okreslony odcinek.

    Twoja kamerka mierzy oswietlenie jakis pikseli :-)

    > W sposób wyżej opisany wygrałem sprawę w sądzie. Jak już napisałem to ja
    > już wiem z autopsji.

    Ale to nie USA. Raz wygrasz, innym razem mozesz przegrac.

    Szczegolnie jak drobna roznice chcesz reklamowac.

    J.

  • 22. Data: 2013-10-27 17:18:54
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.10.2013 13:47, J.F. pisze:
    > Ale to nie USA. Raz wygrasz, innym razem mozesz przegrac.
    >
    > Szczegolnie jak drobna roznice chcesz reklamowac.

    Już sobie sam znalazłem odpowiedź. Sąd jako taki nie zajmuje się
    punktami, ale jeśli w wyroku będzie, że uznaje mnie winnym przekroczenia
    niższego na podstawie ustaleń, to należy mi się mniejsza liczba punktów
    i te zawieszone powinny zostać odwieszone w zmniejszonej już liczbie.

    --
    anacron
    aba/

  • 23. Data: 2013-10-29 14:26:41
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-10-26 18:06, anacron pisze:

    > Nie ma dokładniejszej metody niż wyliczenie prędkości z czasu w jakim
    > pojazd pokonał konkretną odległość.

    Owszem jest. Przez dokładniejsze pomiary czasu i odległości. To są
    podstawy metrologii, których nie powinieneś ignorować jeśli chcesz
    polemizować z wynikami pomiarów legalizowanych urządzeń.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 24. Data: 2013-10-29 15:59:53
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-10-26 18:06, anacron pisze:

    > Nie ma dokładniejszej metody niż wyliczenie prędkości z czasu w jakim
    > pojazd pokonał konkretną odległość.

    Dość wątpliwe (zbyt ogólne) twierdzenie.
    Choćby dlatego że w realnych warunkach prędkość jest zmienna. A im dokładniej chcesz
    określić prędkość *chwilową*, tym krótszy odcinek drogi musisz brać pod uwagę
    (i krótszy czas jego przebycia). Zaś im krótsza odległość i czas, tym większy będzie
    względny błąd wynikający z pomiaru położenia i czasu.