  • 61. Data: 2006-02-27 22:09:49
    Temat: Re: Pojedynek....
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *witek* wypowiedziała te
    słowa:

    > to może przypomnij, bo ja mam sklerozę

    Przestań, przecież to psychol. Z arsenału to on może ma laskę dynamitu
    wyniesioną z Czajkowskiego, chyba że CBŚ wszystko zabrało ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 62. Data: 2006-02-28 05:05:55
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Olgierd wrote:
> [...]
    >
    > Przestań, przecież to psychol. Z arsenału to on może ma laskę dynamitu
    > wyniesioną z Czajkowskiego, chyba że CBŚ wszystko zabrało ;-)

    Ale kurna, kto mu dał na nią pozwolenie.

  • 63. Data: 2006-02-28 07:42:59
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 26 Feb 2006 20:35:12 +0100,
    ideogram <ideogram_maupa_gazeta@hetera> screamed:

    > Legalnie to można posiadać broń myśliwską lub służbową, innych opcji nie ma.

    Legalnie możesz również posiadać broń sprzed bodajże 1890 roku.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:213B ]
    [ 08:42:39 user up 10901 days, 20:37, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Fremen add spice to life!

  • 64. Data: 2006-02-28 09:46:00
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Artur M. Piwko napisał:
    > Legalnie możesz również posiadać broń sprzed bodajże 1890 roku.

    Gwoli ścisłości - 1850r.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 65. Data: 2006-02-28 16:27:26
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Artur M. Piwko*
    wypowiedziała te słowa:

    > Legalnie możesz również posiadać broń sprzed bodajże 1890 roku.

    A także uszkodzoną (pozbawioną zamka itd.)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 66. Data: 2006-02-28 16:44:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:

    > Mam dwa rewolwery - jesteś chętny?

    Zabiję pajaca, a pójdę siedzieć jakbym zabił człowieka...

    Żaden dla mnie interes.

  • 67. Data: 2006-02-28 16:45:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur M. Piwko wrote:

    > Legalnie możesz również posiadać broń sprzed bodajże 1890 roku.

    1850 roku. Lub jej repliki.

    Można kupić wszystko: rewolwery, kapiszony, przybitki, kule... tylko z
    prochem jest problem ;)

  • 68. Data: 2006-02-28 16:47:56
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Zabiję pajaca, a pójdę siedzieć jakbym zabił człowieka...
    > Żaden dla mnie interes.

    Użyjemy kulek paintballowych.

    To jak ? Czy też tchórzysz?

    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 69. Data: 2006-02-28 17:14:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:

    > Użyjemy kulek paintballowych.

    Kulki 'painball' i rewolwer czarnoprochowy?

    ROTFL

    BTW: masz proch? No to już mamy ładne przestępstwo ;->

  • 70. Data: 2006-02-28 17:32:28
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Kulki 'painball' i rewolwer czarnoprochowy?
    > ROTFL

    A kto mówił o rewolwerze czarnoprochowym?

    Nie zmieniaj ciągle tematu, pytam się czy reflektujesz czy tchórzysz.
    Proste pytanie, prosta odpowiedź - tak lub nie.

    > BTW: masz proch? No to już mamy ładne przestępstwo ;->

    A masz zapałki? No to już mamy ładne przestępstwo ..

    zdrówka
    Arek

    --
    www.eteria.net