  • 1. Data: 2007-09-01 16:08:10
    Temat: Poje##ło TVP
    Od: "WojtekPL" <logo[USUN_TO]@op.pl>

    To po prostu SKANDAL, że w tv publicznej tvp1 i tv-polonia w sobotę (czyli w
    tej chwili) ok. 18.00, bez żadnych znaczników ani "wypikań" padają w fonii i
    wizji "KURWY"!!!

    Przecież takie coś podlega pod prokuratora.
    Debile za to odpowiedzialni zapomnieli o jakichkolwiek granicach..

    PL

  • 2. Data: 2007-09-01 16:18:46
    Temat: Re: Poje##ło TVP
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Przecież takie coś podlega pod prokuratora.
    > Debile za to odpowiedzialni zapomnieli o jakichkolwiek granicach..

    Fakt. Zagadzam sie. Ogladalem to wczoraj poznym wieczorem. Teraz leci
    powtorka i nie ma ani pikania ani np czerwonej kropki itp

    Fantom

  • 3. Data: 2007-09-01 16:56:10
    Od: "Jan Werbiński" <j...@j...com>

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Fakt. Zagadzam sie. Ogladalem to wczoraj poznym wieczorem. Teraz leci
    > powtorka i nie ma ani pikania ani np czerwonej kropki itp

    Ale co podlega? Używanie słowa "zakręt, krzywizna" w obcym języku? W dodatku
    jest to język używany czesto do wygłaszania mądrych sentencji.
    Ostatnio jadąc samochodem widziałem wiele znaków ostrzegających o CURVA
    PERICOLOSA. Też nie były wypikane.
    Poszerzcie sobie horyzonty mości hipokryci.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2007-09-01 17:00:53
    Od: "WojtekPL" <logo[USUN_TO]@op.pl>

    wiadomości news:fbc5te$5v8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > PERICOLOSA. Też nie były wypikane.
    > Poszerzcie sobie horyzonty mości hipokryci.

    zakładam, że się "naśmiewasz" bo, lecz jeśli jestem w błedzie, to mi Cię
    żal...

    PL

  • 5. Data: 2007-09-01 17:13:27
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Sat, 01 Sep
    2007 19:00:53 +0200, WojtekPL zeznał(a):

    > zakładam, że się "naśmiewasz" bo, lecz jeśli jestem w błedzie, to mi Cię
    > żal...

    mnie Ciebie też, bo piętnując jedne wulgaryzmy używasz innych.

    Ale Ty w szczytnym celu zapewne

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 6. Data: 2007-09-01 19:50:27
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 1 września 2007 18:08
    (autor WojtekPL
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fbc2pe$os2$1@inews.gazeta.pl>):

    > To po prostu SKANDAL, że w tv publicznej tvp1 i tv-polonia w sobotę (czyli
    > w tej chwili) ok. 18.00, bez żadnych znaczników ani "wypikań" padają w
    > fonii i wizji "KURWY"!!!

    Straszne..... Przerażające.... Co my teraz zrobimy... Trzeba będzie cały
    naród rozwiązać.

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 7. Data: 2007-09-01 21:58:45
    Od: "Marcin [3M]" <m...@l...pl>

    A w TVN i TVN24 "wypikali"?

  • 8. Data: 2007-09-02 06:53:41
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński pisze:
> [...]
    > PERICOLOSA. Też nie były wypikane.
    > Poszerzcie sobie horyzonty mości hipokryci.

    Nie dodales zadnego smilea.
    Przeciez program byl w jezyku polskim.

  • 9. Data: 2007-09-02 07:34:40
    Od: "Jan Werbiński" <j...@j...com>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie dodales zadnego smilea.
    > Przeciez program byl w jezyku polskim.

    Errare humanum est. Słuszna uwaga.
    Kategorycznie prawo powinno zabronić używania łaciny w języku polskim. Ale
    każdej łaciny, a nie tylko wybrane słówka. Szczególnie powinniśmy zwrócić
    uwagę na słowo "człowiek" które kojarzy się zdecydowanie bardziej negatywnie
    i niepoprawnie niż "zakręt".

  • 10. Data: 2007-09-02 09:29:49
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM.gmail.com>

    Marcin [3M] pisze: