  • 71. Data: 2024-07-27 00:55:19
    Temat: Re: "Pogromca z ciechanowa"
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Ze strzałek wynika inaczej - oblałeś.

    Bo lekko w lewo to prosto -- niedowidzisz :P

  • 72. Data: 2024-07-27 00:55:59
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Nie ma żadnej drogi między "skrzyżowaniem" a znakami.

    A ten asfalt pomiędzy "skrzyżowaniem" a znakiem końca DW to ścieżka dla
    wielbłądów?

  • 73. Data: 2024-07-27 09:36:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.07.2024 o 00:54, n...@o...pl pisze:

    > Zależy gdzie w planach miasta kończy się droga wewn. -- czy przy znaku czy przy
    > końcu drogi.

    Nie zależy - oznakowanie jest jasne - nie ma żadnej drogi publicznej
    między wewnętrzną a skrzyżowaniem.

    > Zależy na który pas chcesz wjechać :P

    Jak masz zamiar zmianiać pas to ustępujesz bo zmianiasz pas.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 74. Data: 2024-07-27 09:38:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.07.2024 o 00:55, n...@o...pl pisze:

    > Bo lekko w lewo to prosto -- niedowidzisz :P

    Lekko w lewo jest prosto według znaków. Oblałeś.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 75. Data: 2024-07-27 09:38:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A ten asfalt pomiędzy "skrzyżowaniem" a znakiem końca DW to ścieżka dla
    > wielbłądów?

    To już obszar "skrzyzowania".
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 76. Data: 2024-07-27 10:05:50
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 25.07.2024 o 19:29, Shrek pisze:

    > To powiedz co byś zrobił jakby ci powiedział "proszę jechać prosto"
    >
    > https://www.google.pl/maps/@52.2601385,20.9507108,3a
    ,75y,197.01h,97.05t/data=!3m6!1e1!3m4!1sFwppf-JUb4Pa
    H9Vzlj_EZg!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu

    Pojechałbym prosto, zgodnie z życzeniem egzaminatora. Tylko nie wiem,
    dlaczego miałby mi powiedzieć, żebym jechał prosto?
    Albowiem przecież na tym skrzyżowaniu nie da się pojechać inaczej, niż
    prosto. Nie ma możliwości ani skrętu w poprzeczną, ani zawrócenia. Jest
    nawet taki znak, który nakazuje jazdę na wprost.

    > Gdzie się nie obrócisz dupa z tyłu:P

    Co wspólnego ma to twierdzenie z przedstawioną sytuacją?

    --
    -
    Akarm

  • 77. Data: 2024-07-27 10:15:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.07.2024 o 10:05, Akarm pisze:

> [...]
    >
    > Pojechałbym prosto, zgodnie z życzeniem egzaminatora. Tylko nie wiem,
    > dlaczego miałby mi powiedzieć, żebym jechał prosto?

    Prosto to znaczy gdzie? A dlaczego miałby ci tak powiedzieć - bo może i
    nie ma dobrej odpowiedzi więc zawsze może cię uwalić.

    > Albowiem przecież na tym skrzyżowaniu nie da się pojechać inaczej,

    Oznakowanie twierdzi inaczej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 78. Data: 2024-07-27 11:00:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.07.2024 o 10:05, Akarm pisze:
    > Jest nawet taki znak, który nakazuje jazdę na wprost.
    Nie wiem z czego wynika, ale jest zakaz wydawania przez egzaminatora
    polecenia wykonania manewru zabronionego. Czyli on Ci nie może
    "podstępnie" kazać skręcić w prawo w miejscu, gdzie jest to zabronione.
    Podobno - podkreślam podobno - co bardziej podstępni, to mawiają, ze
    skręci pan w lewo ana najbliższym skrzyżowaniu, gdzie jest to dozwolone,
    a to skrzyżowanie może być ze dwa skrzyżowania dalej.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 79. Data: 2024-07-27 11:28:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiem z czego wynika, ale jest zakaz wydawania przez egzaminatora
    > polecenia wykonania manewru zabronionego. Czyli on Ci nie może
    > "podstępnie" kazać skręcić w prawo w miejscu, gdzie jest to zabronione.

    No ale przecież nie wydaje.

    > Podobno - podkreślam podobno - co bardziej podstępni, to mawiają, ze
    > skręci pan w lewo ana najbliższym skrzyżowaniu, gdzie jest to dozwolone,
    > a to skrzyżowanie może być ze dwa skrzyżowania dalej.

    Nie podobno...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 80. Data: 2024-07-27 11:31:19
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 27.07.2024 o 10:15, Shrek pisze:

> [...]
    >>>

    > Prosto to znaczy gdzie? A dlaczego miałby ci tak powiedzieć - bo może i
    > nie ma dobrej odpowiedzi więc zawsze może cię uwalić.

    Prosto, to znaczy prosto: ani bez skrętu w poprzeczną, ani bez zawracania.

    > Oznakowanie twierdzi inaczej.

    Nie.
    Jak byk przed tym skrzyżowaniem widać znak nakazujący jazdę na wprost.
    Taka biała strzałka na okrągłym, niebieskim tle.

    --
    -
    Akarm