  • 21. Data: 2024-07-22 00:24:56
    Temat: Re: "Pogromca z ciechanowa"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-07-21, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    59237,egzamin-na-prawo-jazdy-pogromca-z-ciechanowa-o
    blewa-97-proc.html

    > no ale teraz kamery jakies w pojeździe są, nagrywanie - może po prostu
    > są powody do oblania.

    Pewnie są.

    > Ale ale
    > "Radosław Banaszkiewicz, przewodniczący Solidarności '80 egzaminatorów
    > stwierdził, że tak dużo osób nie zdaje, ponieważ egzaminator po prostu
    > przykłada się do swojej pracy."
    >
    > Taa ... a reszta związkowców olewa obowiązki ?

    A są ścisłe regulacje ile np. różnych manewrów (itp) należy wykonać? Bo
    jeśli nie, to jeden w tym samym czasie wybierze trasę z 5cioma
    spokojnymi skrzyżowaniami, a nasz przykładający się, z 25, dużym ruchem,
    i paroma innymi atrakcjami.

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2024-07-22 06:51:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A są ścisłe regulacje ile np. różnych manewrów (itp) należy wykonać?

    NIe - są chyba co musisz wykonać.

    > Bo
    > jeśli nie, to jeden w tym samym czasie wybierze trasę z 5cioma
    > spokojnymi skrzyżowaniami, a nasz przykładający się, z 25, dużym ruchem,
    > i paroma innymi atrakcjami.

    Są miejsca których nie da się w pełni legalnie przejechać. Pamiętasz
    dyskusję o pasie rozbiegowym i ustąp pierwszeństwa?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2024-07-22 10:17:42
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > A ty w czym cwaniaczku wygrałeś z państwem? Bo ja jednak jakieś sukcesy
    > na tym polu mam. To napisz ile wyroków masz po swojej stronie albo ilu
    > kulsonów uwaliłeś za przekroczenie uprawnień?

    W sumie nigdy nie przegrałem, aczkolwiek wiem co to pyrrusowe zwycięstwo.
    W twoim przypadku też bym nie przegrał, bo po prostu nie próbowałbym wygrać
    przegranej sprawy :P

    > Albo może zgłosiłeś
    > chociaż złe oznakowanie drogowe i poprawili? Bo mi się wydaje że jestś
    > kibord łoriorem.

    Kilka razy ku "uciesze" innych załatwiłem postawienie znaku Droga wewn., aby
    jeździć sobie z pierwszeństwem :P

  • 24. Data: 2024-07-22 16:28:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2024 o 10:17, n...@o...pl pisze:

    > W sumie nigdy nie przegrałem, aczkolwiek wiem co to pyrrusowe zwycięstwo.

    Czyli po prostu sobie gadasz. No pochwal się co wygraleś.

    > W twoim przypadku też bym nie przegrał, bo po prostu nie próbowałbym wygrać
    > przegranej sprawy :P

    I tak samo byś dał Robertowi odblokowany telefon. Taki z ciebie fajter.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 25. Data: 2024-07-22 19:01:38
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Czyli po prostu sobie gadasz. No pochwal się co wygraleś.

    A po co? Np. kilkuletnią dosyć ciężką sprawę o własność. W tym z prokuraturą,
    więc jesteś leszczem :P

    A przy okazji to procedury w sądach coraz bardziej upadają. Prosta sprawa o
    zapłatę za wynajmowany lokal. Kiedyś: nakaz od ręki. Teraz: rozprawa sądowa
    (nawet dwie), wypytywanie pozwanej dlaczego nie płaciła, czy była jakaś siła
    wyższa typu pobyt w szpitalu (co to zmienia skoro odpisała, że nie zapłaci i
    już?). Na końcu zmiana odsetek, bo zmieniła się ustawa i odsetki maksymalne nie
    są już tym co były...

    > I tak samo byś dał Robertowi odblokowany telefon. Taki z ciebie fajter.

    Nie, bo by upuścił ;) A frajer to nie widzi skrzyżowania :P

  • 26. Data: 2024-07-22 19:43:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2024 o 19:01, n...@o...pl pisze:

    > A po co? Np. kilkuletnią dosyć ciężką sprawę o własność. W tym z prokuraturą,
    > więc jesteś leszczem :P

    No pochwal się;)

> [...]
    > już?). Na końcu zmiana odsetek, bo zmieniła się ustawa i odsetki maksymalne nie

    To ty zwyklą sprawę o zapłatę miałeś a nie żadną walkę z państwem:P

    > Nie, bo by upuścił ;) A frajer to nie widzi skrzyżowania :P

    Z tym frajerem to bym uważał, bo jednak w ogólnym rozrachunku to jestem
    sporo in plus (w zasadzie żona).

    A z tym skrzyżowaniem to akurat jest dobra analogia do legitymowania i
    kulsona. Jest skrzyżowanie, jest źle oznakowane, służby zeznają że jest
    znak którego nie ma. Ty stoisz na stanowisku że to bez znaczenia.
    Podobnie jest z kulsonami. Ty twierdzisz, że oni nie mogą żądać od
    ciebie dokumentu bo muszą podać przyczynę. On twierdzą, że podali a że
    niewłaściwą to bez znaczenia. Dziwne że jedna sytuacja cię cieszy, a
    druga bulwersuje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 27. Data: 2024-07-22 20:56:54
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > No pochwal się;)

    Nic z tego, zbyt dramatyczne :P

    > To ty zwyklą sprawę o zapłatę miałeś a nie żadną walkę z państwem:P

    Ta akurat była błaha, ale męcząca.

    > Z tym frajerem to bym uważał, bo jednak w ogólnym rozrachunku to jestem
    > sporo in plus (w zasadzie żona).

    A sąd nie dowalił ci wyższej grzywny?

    > A z tym skrzyżowaniem to akurat jest dobra analogia do legitymowania i
    > kulsona. Jest skrzyżowanie, jest źle oznakowane, służby zeznają że jest
    > znak którego nie ma.

    Przedstawiasz zdjęcie, że nie ma. Co guzik da, bo znaku być nie musi.
    Tu masz ciekawszą sytuację: https://www.youtube.com/watch?v=68v1wLPFlQQ

    > Ty stoisz na stanowisku że to bez znaczenia.
    > Podobnie jest z kulsonami. Ty twierdzisz, że oni nie mogą żądać od
    > ciebie dokumentu bo muszą podać przyczynę. On twierdzą, że podali a że
    > niewłaściwą to bez znaczenia.

    Jak ci nie pasuje, to idziesz do sądu :)

  • 28. Data: 2024-07-22 21:45:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2024 o 20:56, n...@o...pl pisze:

    > Ta akurat była błaha, ale męcząca.

    Jak każda, jak sam prowadzisz... Na tym polega problem - oni mają za
    sobą aparat prawniczy i im w sumie wszystko jedno czy łażą po sądach, bo
    są w pracy. A ty musisz się z tym bujać sam albo płacić a zastępstwo.
    Najbardziej upiardliwe jest łażenie na pocztę...

    > A sąd nie dowalił ci wyższej grzywny?

    Od tego co uzyskałem wcześniej za zwolnienie żony? Sąd dowalił mi więcej
    niż żądał oskarżyciel publiczny, żeby było tak jak w zaocznym. Pewnie
    tak łatwiej napisać uzasadnienie - tak w praktyce wygląda - postawmy
    komuś zarzuty, skażmy go zaocznie, najwyżej się zmieni.

    > Przedstawiasz zdjęcie, że nie ma. Co guzik da, bo znaku być nie musi.

    Musi, a w zasadzie "jest obowiązane" - rozporządzenie mówi, że jak jest,
    to ma być na każdym wlocie. A ma być w przypadku drogi tej klasy wtedy
    jak skrzyżowanie nie jest "wystarczająco postrzegane przez kierowców"
    inaczej ma nie być wcale. Więc skoro był na jednym wlocie to jest
    niewystarczająco postrzegane a jak nie ma na pozostałych a ma być, to
    znaczy że kierowcy mają prawo "niewystarczająco postrzegać".

    Tu masz moje "skrzyżowanie" - dokładnie z tym samym oznakowaniem
    poziomym (tylko wyraźniejszym). Niespodzianka - wtedy to nie było
    skrzyżowanie:P Więc jak z tymi liniami co tworzą skrzyżowanie?

    https://www.google.pl/maps/@52.2914529,20.935265,3a,
    75y,328.77h,78.12t/data=!3m7!1e1!3m5!1sAbmjepLNQbyj4
    mNhgtN7hQ!2e0!5s20111001T000000!7i13312!8i6656?coh=2
    05409&entry=ttu

    > Tu masz ciekawszą sytuację: https://www.youtube.com/watch?v=68v1wLPFlQQ

    I jak to ma się do mojego skrzyżowania?

    > Jak ci nie pasuje, to idziesz do sądu :)

    I jest całkiem duża szansa, że sąd powie ci co Robert. Że to że podali
    ci lewy powód niczego nie zmienia, bo niby mieli obowiązek podać
    prawdziwy, ale jakby podali prawdziwy to też byś mi nie dał - więc oni
    może i przekroczyli uprawnienia ale sąd się zebrał żeby ukarać ciebie:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 29. Data: 2024-07-22 21:59:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2024 o 21:45, Shrek pisze:

> [...]
    75y,328.77h,78.12t/data=!3m7!1e1!3m5!1sAbmjepLNQbyj4
    mNhgtN7hQ!2e0!5s20111001T000000!7i13312!8i6656?coh=2

    Jeszcze jedna niespodzianka - wszystkie te samochody parkujące na
    miejscach do tego przeznaczonych ale jednak nie oznakowanych podpadają
    pod ten sam paragraf. Jakby ich ścigali też byś się cieszył i twierdził
    że to ich wina?

    https://www.google.pl/maps/@52.291415,20.9352511,3a,
    46.7y,16.48h,83.79t/data=!3m7!1e1!3m5!1s5o4PKGuwof-g
    PVr9DQV9zA!2e0!5s20140601T000000!7i13312!8i6656?coh=
    205409&entry=ttu
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 30. Data: 2024-07-22 22:25:08
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Jak każda, jak sam prowadzisz...

    Ale czytasz na co odpisujesz? Dawniej nakaz przychodził bez żadnego ale.

    > Musi, a w zasadzie "jest obowiązane" - rozporządzenie mówi, że jak jest,
    > to ma być na każdym wlocie.

    Udowodnij, że to wprowadziło ciebie w błąd.

    > I jak to ma się do mojego skrzyżowania?

    Nie ma znaku, który powinien być.

    > I jest całkiem duża szansa, że sąd powie ci co Robert.

    Frasyniuk wygrał.