  • 161. Data: 2024-08-08 19:46:31
    Temat: Re: "Pogromca z ciechanowa"
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > W dniu 08.08.2024 o 13:47, n...@o...pl pisze:
    >
    > >>>> https://www.google.pl/maps/@52.2597361,20.9502968,3a
    ,75y,211.53h,73.09t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5TzYA9dnBxJP
    xXXXxMy94A!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu

    > Ten znak dotyczy skrzyżowania - czy tamto jest następne, to kwestia
    > dyskusyjna.

    Chyba świat nie będzie zainteresowany dyskusją z Shurkiem :P
    Ale policja być może -- spróbuj po prostu wykorzystać swoje pierwszeństwo z
    prawej. Powodzenia :P

    ,75y,37.83h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1s3HF7rwyGs61rgy75
    X7LlHw!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu

    > I co z tego wynika?

    > A tu ile jest skrzyżowań i dlaczego?
    >
    > https://www.google.pl/maps/@52.2165913,20.9621846,36
    0m/data=!3m1!1e3?entry=ttu

    > A tutaj?
    >
    > https://www.google.pl/maps/@52.2855235,20.9416606,19
    9m/data=!3m1!1e3?entry=ttu

    jw.

  • 162. Data: 2024-08-08 19:56:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.08.2024 o 19:46, n...@o...pl pisze:

    > Chyba świat nie będzie zainteresowany dyskusją z Shurkiem :P
    > Ale policja być może -- spróbuj po prostu wykorzystać swoje pierwszeństwo z
    > prawej. Powodzenia :P

    Przecież jest znak...

    0m/data=!3m1!1e3?entry=ttu

    9m/data=!3m1!1e3?entry=ttu

    > jw.

    jw. to zapomniałeś odpowiedzi pod linkiem;

    A jak twierdzisz, że obecnie są dwa (albo w sumie 4) to co robi znak
    "_skrzyżowanie_ o ruchu okrężnym"? Widzisz - wszystko nie jest takie
    proste jakbyś chciał - przepisy są po prostu czasem niekonsekwentne,
    skrzyżowania źle oznaczone, ewentyalnie nie są skrzyżowaniami nawet jak
    są oznaczone jako skrzyżowania (a czasem na odwrót).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 163. Data: 2024-08-08 20:03:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.08.2024 o 19:41, Akarm pisze:

    > Nie. To jest cały czas jedno skrzyżowanie.

    Jak widać zdania ekspertów są podzielone;)

    > Problemem Shreka jest m.in. dość niespotykane u ludzi pojmowanie
    > skrzyżowania. Według niego, jeśli skrzyżowania są odległe od siebie o
    > tylko kilkaset metrów, to należy je uważać za jedno skrzyżowanie.

    Tak to już jest, że na węzłach skrzyżowania są dość rozciągnięte...

    tu masz również dość rozciągnięte - konserwatywnie licząc od początku
    zawrotki w alejach do zjazdu łukiem z prymasa masz ćwierć kilosa. Jedno
    skrzyżowanie, dwa, a może trzy?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 164. Data: 2024-08-08 20:04:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.08.2024 o 20:03, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > tu masz również dość rozciągnięte - konserwatywnie licząc od początku
    > zawrotki w alejach do zjazdu łukiem z prymasa masz ćwierć kilosa. Jedno

    https://www.google.pl/maps/@52.2165343,20.9607381,21
    3m/data=!3m1!1e3?entry=ttu

    Sorry - link.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 165. Data: 2024-08-08 20:52:13
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 08.08.2024 o 20:04, Shrek pisze:

    > https://www.google.pl/maps/@52.2165343,20.9607381,21
    3m/data=!3m1!1e3?entry=ttu

    Aha.
    I dlatego zjazd ze skrzyżowania Maczka/Powązkowskiej w Armii Krajowej
    uważasz za skrzyżowanie Armii Krajowej z Prymasa Tysiąclecia?
    :D
    I żadne krzyki ani płacze nas nie przekonają, że czarne jest czarne a
    białe jest białe - czy jakoś tak...

    --
    -
    Akarm

  • 166. Data: 2024-08-08 22:35:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.08.2024 o 20:52, Akarm pisze:

    3m/data=!3m1!1e3?entry=ttu

    > Aha.
    > I dlatego zjazd ze skrzyżowania Maczka/Powązkowskiej w Armii Krajowej
    > uważasz za skrzyżowanie Armii Krajowej z Prymasa Tysiąclecia?

    Nazwy ulic to akurat mogą mieć dość nikły związek ze skrzyżowaniem.

    Dobra - nie odpowiedziałeś ile skrzyżowań jest na rondzie (które nie
    jest rondem) Zesłańców Syberyjskich i dlaczego akurat tyle?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 167. Data: 2024-08-09 07:29:51
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 08.08.2024 o 22:35, Shrek pisze:

    > Nazwy ulic to akurat mogą mieć dość nikły związek ze skrzyżowaniem.

    Jasne,
    I dlatego zjazd ze skrzyżowania ulicy (której nazwa ma nikły związek ze
    skrzyżowaniem) z trasą (której nazwa ma nikły związek ze skrzyżowaniem)
    uważasz za skrzyżowanie trasy (której nazwa ma nikły związek ze
    skrzyżowaniem) z inna ulicą (której nazwa ma nikły związek ze
    skrzyżowaniem)?
    Brawo!
    :D

    > Dobra - nie odpowiedziałeś ile skrzyżowań jest na rondzie (które nie
    > jest rondem) Zesłańców Syberyjskich i dlaczego akurat tyle?

    To jest jedno skrzyżowanie.
    Nie wierzę, że ktoś mógłby serio pytać o takie rzeczy.
    Na ogół każde skrzyżowanie ma wjazd na skrzyżowanie i zjazd ze
    skrzyżowania. Wjazd na skrzyżowanie jest początkiem wjeżdżania na
    skrzyżowanie, a zjazd ze skrzyżowania jest zakończeniem jazdy po
    skrzyżowaniu. I (ciekawostka!) niekoniecznie wszystkie te czynności
    wykonuje się cały czas w jednym poziomie. Takie ciut większe
    skrzyżowania potrafią być wielopoziomowe, jak np. skrzyżowanie Alej
    Jerozolimskich z "ulicą imienia Bitwy Warszawskiej Tysiąc Dziewięćset
    Dwudziestego Roku".
    OT: Kłerwa! Popierdoliło kogoś z nazywaniem ulic.

    --
    -
    Akarm

  • 168. Data: 2024-08-09 23:57:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.08.2024 o 07:29, Akarm pisze:

    > Jasne,
    > I dlatego zjazd ze skrzyżowania ulicy (której nazwa ma nikły związek ze
    > skrzyżowaniem) z trasą (której nazwa ma nikły związek ze skrzyżowaniem)

    Ale wiesz, że skrzyżowanie z Maczka jest wcześniej a konkretnie tu?

    https://www.google.pl/maps/@52.2624526,20.9526444,3a
    ,60y,179.35h,77.63t/data=!3m6!1e1!3m4!1s0ae2FdoGRwqg
    AcpixUjf4w!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu

    > To jest jedno skrzyżowanie.

    Ok - to jest jedno, mimo że ma konserwatywnie licząc ćwierć kilosa. Inne
    ma również ćwierć kilo ale to są dwa. Czemu?

> [...]
    > skrzyżowania. Wjazd na skrzyżowanie jest początkiem wjeżdżania na
    > skrzyżowanie, a zjazd ze skrzyżowania jest zakończeniem jazdy po

    No i co ci nie pasuje w opisywanym tu - wjeżdzasz tam gdzie się lączą,
    zjężdzasz tam gdzie się rozjeżdzają. Tu co 250 metrów przeszkadza, na
    zesłanców nie.

    > I (ciekawostka!) niekoniecznie wszystkie te czynności
    > wykonuje się cały czas w jednym poziomie.

    Akurat definicja skrzyżowania wprost mówi o jednym poziomie.

    > Takie ciut większe
    > skrzyżowania potrafią być wielopoziomowe, jak np. skrzyżowanie Alej
    > Jerozolimskich z "ulicą imienia Bitwy Warszawskiej Tysiąc Dziewięćset
    > Dwudziestego Roku".

    Ale skrzyżowanie prymasa z S8 jest tu wyjątkowe? :)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 169. Data: 2024-08-10 08:59:11
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 09.08.2024 o 23:57, Shrek pisze:

> [...]
    ,60y,179.35h,77.63t/data=!3m6!1e1!3m4!1s0ae2FdoGRwqg
    AcpixUjf4w!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu

    A ile skrzyżowań jest tu?
    https://www.google.pl/maps/@52.2624084,20.9534764,11
    9m/data=!3m1!1e3?entry=ttu

    Twierdzisz, że to jest skrzyżowanie Maczka z trasą:
    https://maps.app.goo.gl/fSMhhSvqgFidn1EL6
    A co to jest?
    https://maps.app.goo.gl/fVD2meh1nSLnWtai8
    A to?
    https://maps.app.goo.gl/jNzf1Pphq99k1ffD8
    A jeszcze to?
    https://maps.app.goo.gl/jNzf1Pphq99k1ffD8
    Czyżby to były cztery skrzyżowania?
    Czy może to jednak jest jedno skrzyżowanie?

    Coś zaczęło docierać?

    > Ale skrzyżowanie prymasa z S8 jest tu wyjątkowe? :)

    Aha.
    Czyli twierdzisz, że to jest skrzyżowanie z Prymasa Tysiąclecia?
    https://www.google.pl/maps/@52.2599119,20.9510555,16
    9m/data=!3m1!1e3?entry=ttu

    A może nie, może tym skrzyżowaniem jest to?
    https://www.google.pl/maps/@52.2566924,20.9484904,47
    8m/data=!3m1!1e3?entry=ttu

    --
    -
    Akarm

  • 170. Data: 2024-08-10 09:16:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.08.2024 o 08:59, Akarm pisze:

    ,60y,179.35h,77.63t/data=!3m6!1e1!3m4!1s0ae2FdoGRwqg
    AcpixUjf4w!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu

> [...]

    Jak dla mnie jedno. Ale nie odpowiedziałeś dlaczeg rondo zeslańców to
    jedno skrzyżowanie a obrońców grodna z prymasa to dwa.

    > Twierdzisz, że to jest skrzyżowanie Maczka z trasą:
    > https://maps.app.goo.gl/fSMhhSvqgFidn1EL6

    Tak

> [...]
    > https://maps.app.goo.gl/jNzf1Pphq99k1ffD8
    > Czyżby to były cztery skrzyżowania?
    > Czy może to jednak jest jedno skrzyżowanie?

    Też to samo skrzyżowanie. Natomiast to o którym dyskutujemy, to obrońców
    grodna z prymasa tysiąclecia.

    > Aha.
    > Czyli twierdzisz, że to jest skrzyżowanie z Prymasa Tysiąclecia?
    > https://www.google.pl/maps/@52.2599119,20.9510555,16
    9m/data=!3m1!1e3?entry=ttu

    Tak wychodzi. Mówiłem że upiranie się z nazwami ulic to głupi pomysł.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!