  • 101. Data: 2024-07-28 11:36:10
    Temat: Re: "Pogromca z ciechanowa"
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Sprytnie - piszę o tym:
    >
    > https://www.google.pl/maps/@52.2597361,20.9502968,3a
    ,75y,196.61h,57.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5TzYA9dnBxJP
    xXXXxMy94A!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu

    Na tym skrzyżowania jest tylko możliwość jazdy na wprost, zgodnie z
    oznakowaniem. Jak chcesz pisać o następnym, to załóż nowy wątek :P

  • 102. Data: 2024-07-28 11:37:04
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Nie bardzo - zwróć uwagę na linię rozdzielającą - widzisz - jest inna -
    > trochę grubsza i trochę gestsza niż na "drodze o trzech pasach".

    Pogrubiona linia oznacza, że z sąsiednich pasów jedzie się w różnych
    kierunkach.

  • 103. Data: 2024-07-28 11:46:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.07.2024 o 11:27, n...@o...pl pisze:

    > Możesz to uważać za nieprawdopodobne, ale tak są czasem oznaczane linie
    > oddzielające pasy ruchu.

    Ba, jestem tego pewny:

    Znak (P-1) o podwójnej szerokości, w którym kreski i przerwy są równe,
    informuje ponadto, że wyznaczony pas ruchu jest pasem:

    ruchu powolnego,
    zanikającym,
    przeznaczonym wyłącznie dla pojazdów wyjeżdżających na inną drogę
    lub jezdnię.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 104. Data: 2024-07-28 11:47:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.07.2024 o 11:28, n...@o...pl pisze:

    > Tak, bo nie ma takiego znaku, więc daje się najbliższy. Zupełnie jak z zakazem
    > skrętu na przykład. Nie nadajesz się :D

    Miałeś pojechać prosto - nie pojechałeś - proszę zapisać się na kolejny
    termin:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 105. Data: 2024-07-28 11:48:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.07.2024 o 11:37, n...@o...pl pisze:

    > Pogrubiona linia oznacza, że z sąsiednich pasów jedzie się w różnych
    > kierunkach.

    Brzmi trochę jak skrzyżowanie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 106. Data: 2024-07-28 11:54:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.07.2024 o 09:51, J.F pisze:

    > Trudno powiedziec, czy to "podstepnie" - w normalnej jezdzie mozesz
    > miec chec skrecenia, a tu zakaz ... trzeba umiec jezdzic.

    To jest klasyczne polecenie na tej trasie (zawrocić można za jakieś 2
    km;) - ponoć (ale nie wiem czy to nie miejska legenda) jeden potraktował
    to polecenie dosłownie - skręcił na najbliższym w lewo a potem na
    następym zawrócił tłumacząc że to było najbliższe:P

    https://www.google.pl/maps/@52.2810779,20.9399643,3a
    ,75y,199.07h,86.76t/data=!3m6!1e1!3m4!1sM25krIMMSJ8g
    NnfHJAKfMQ!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 107. Data: 2024-07-28 12:26:07
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 27.07.2024 o 18:04, Shrek pisze:

    > Sprytnie - piszę o tym:
    >
    > https://www.google.pl/maps/@52.2597361,20.9502968,3a
    ,75y,196.61h,57.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5TzYA9dnBxJP
    xXXXxMy94A!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu

    Już pisałem, ale teraz obrazkowo.
    W tym miejscu kończy się skrzyżowanie i od tego miejsca nie obowiązuje
    C-5. A kończy się dlatego w tym miejscu bo jest A-7 i P-11

    [Znak P-13 "linia warunkowego zatrzymania złożona z trójkątów" wskazuje
    miejsce zatrzymania pojazdu w celu ustąpienia pierwszeństwa wynikającego
    ze znaku pionowego A-7.]

    https://prnt.sc/UAme544iyv-u

    Robert

  • 108. Data: 2024-07-28 12:38:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Już pisałem, ale teraz obrazkowo.
    > W tym miejscu kończy się skrzyżowanie i od tego miejsca nie obowiązuje
    > C-5. A kończy się dlatego w tym miejscu bo jest A-7 i P-11

    W tym miejscu to się zaczyna a nie kończy. Skąd ci przyszło do głowy że
    A-7 i P-11 kończy skrzyżowanie skoro stawia się je właśne przed?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 109. Data: 2024-07-28 12:39:03
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 28.07.2024 o 11:46, Shrek pisze:

> [...]
    >
    >     ruchu powolnego,
    >     zanikającym,
    >     przeznaczonym wyłącznie dla pojazdów wyjeżdżających na inną drogę

    Ale możesz ten pas opuścić.

    Robert

  • 110. Data: 2024-07-28 12:41:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 28.07.2024 o 11:36, n...@o...pl pisze:

    ,75y,196.61h,57.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5TzYA9dnBxJP
    xXXXxMy94A!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu

    > Na tym skrzyżowania jest tylko możliwość jazdy na wprost,

    I tu jest pies pogrzebany. Shrek nie uważa tego jako skrzyżowanie.

    Robert