  • 121. Data: 2016-10-02 23:47:37
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-10-02 o 21:52, re pisze:

> [...]
    >
    > Podobnie spalanie czegokolwiek zanieczyszcza istotnie atmosferę, powoduje
    > astmę rozdmę i inne.
    > ---
    > I sraczkę
    >
    > Zdrowie obywateli także jest niepszeliczalne na pieniądze i także
    > społeczeństwo powinno dbać by jak najmniej spalać, a jak najwięcej mieć z
    > tego zysku, czyli by użycie węgla, gazu itp było racjonalne.
    > ---
    > O tym decyduje wolny rynek a nie pustaki manipulujące cenami. Dobra
    > powszechniejsze tanieją a trudniej dostępne drożeją.

    Ja pierdzielę. Dziecko, naucz się najpierw odpowiadać na posty w ogólnie
    przyjętej formie, bo przecież tego się nie da czytać.

    --
    Sonn

  • 122. Data: 2016-10-03 00:37:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sonn"

    Ja pierdzielę. Dziecko, naucz się najpierw odpowiadać na posty w ogólnie
    przyjętej formie, bo przecież tego się nie da czytać.
    ---
    Tatuś, taki czytnik. Nie będę dla Ciebie przerabiał całego tekstu.

  • 123. Data: 2016-10-03 00:44:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-02 o 23:47, Sonn pisze:

    > Ja pierdzielę. Dziecko, naucz się najpierw odpowiadać na posty w ogólnie
    > przyjętej formie, bo przecież tego się nie da czytać.

    Olać pizdę, która nie umie korzystać z komputera, i nie wyciągać z kf,
    samo zdechnie.

    --
    Liwiusz

  • 124. Data: 2016-10-03 12:09:23
    Od: m <m...@g...com>

    On 01.10.2016 21:51, WS wrote:
    > Co do grzania sasiadow, to tez tak zle to nie wyglada, faktycznym
    > problemem sa niezamieskane mieszkania, gdzie temp. mozna zmniejszyc
    > do kilku(nastu) stopni. Jesli ktos mieszka, to juz tak prosto nie
    > jest. Zeby cieplo przeplywalo musi byc roznica temperatur, wiec nie
    > ma opcji, zeby grzac sie od sasiadow i miec tak cieplo jak oni. Jesli
    > temp sa rowne, to cieplo nie przeplywa...

    Ale jest taka opcja żeby mieć wystarczająco ciepło.

    Kiedyś pielęgniarka która przyszła do naszego dziecka powiedziała że
    mamy za ciepło i sugeruje temperaturę 18-20stC. Nie udało mi się, przy
    zamkniętych oknach i zakręconych kaloryferach, uzyskać mniej niż 21stC.
    A była zima. Ewidentnie byłem dogrzewany przez sąsiadów i rury pionu.

    p. m.

  • 125. Data: 2016-10-03 13:35:15
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, October 3, 2016 at 12:09:25 PM UTC+2, m wrote:

> [...]
    > zamkniętych oknach i zakręconych kaloryferach, uzyskać mniej niż 21stC.
    > A była zima. Ewidentnie byłem dogrzewany przez sąsiadów i rury pionu.

    Jak wielokrotnie pisalem mam tak samo, tzn. praktycznie nie odkrecam kaloryferow, +
    mam rozszczelnione 2 okna, zeby miec ~ 19, jak pozamykam okna wyjezdzajac na weekend,
    to robi sie 21-22...
    Stawiam, ze to glownie piony grzeja, mam 5 (z czego jeden w lazience o sredn.
    80-100mm, jako grzejnik, jeden w przedpokoju tez jako grzejnik (bez kaloryfera) ) ,
    grzeja dosc mocno 24h/dobe )

    Granie od sasiadow bardziej dziala w przypadku zamkniecia kaloryferow w nowych
    mieszkaniach, czyli takich opomiarowanych miernikami ciepla. Tam nie ma grzejacych
    pionow - tzn. zazwyczaj idzie gdzie na klatce, zaizolowany termicznie, i z niego
    podpinane sa cale mieszkania przez licznik... jak sie wylaczy grzanie, to jest
    faktycznie zakrecone w 100%, i wtedy temp. potrafi spasc blizej 10 stopni...

    WS

  • 126. Data: 2016-10-03 16:40:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

> [...]
    > przyjętej formie, bo przecież tego się nie da czytać.

    Olać pizdę, która nie umie korzystać z komputera, i nie wyciągać z kf,
    Zdechniesz szybciej ode mnie

  • 127. Data: 2016-10-03 18:20:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Kiedyś pielęgniarka która przyszła do naszego dziecka powiedziała że
    >mamy za ciepło i sugeruje temperaturę 18-20stC. Nie udało mi się,
    >przy

    Znajomy mial blizniaki wczesniaki, to mu lekarz sugerowal 22-24

    >zamkniętych oknach i zakręconych kaloryferach, uzyskać mniej niż
    >21stC.
    >A była zima. Ewidentnie byłem dogrzewany przez sąsiadów i rury pionu.

    Wczoraj mialem 23. W poprzednim tygodniu byl start sezonu i prosba o
    odkrecenie zaworow.
    Swoje przykrecilem ze dwa dni wczesniej i juz nie grzaly, ale moze
    sasiedzi nie ...

    J.

  • 128. Data: 2016-10-03 19:28:21
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 30.09.2016 o 09:22, Danusia pisze:

    > Te 18zł to 10 zł koszt zimnej wody i 8zł to średni koszt jej ogrzewania przez
    gazowy piecyk w łazience.

    te 10 zł. to 2 zł. cena zimnej wody i 8 zł. ścieki

  • 129. Data: 2016-10-04 09:18:28
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sat, 1 Oct 2016 09:07:09 +0200
    ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> wrote:

    > Czyli zaliczki na media zmalały (poniewaz inne składniki "czynszu" wzrosły).

    ?? skąd ten genialny, acz błędny wniosek?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 130. Data: 2016-10-04 09:20:30
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 30 Sep 2016 19:33:28 +0200
    "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:

    > A oglądałeś te dane?

    A po co mi oglądać dane, oglądałem rachunki przed i po instalacji. Różnica dla
    mieszkańca kolosalna.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń