  • 1. Data: 2006-03-01 15:10:22
    Temat: Podzial spadku
    Od: "3m" <3...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    Kto dziedziczy majatek po osobie, ktora nie pozostawila testamentu i nie
    miala najblizszej rodzinny (malzonek, dzieci)? Czy o podziele majatku
    decyduje sad? Kiedy i kto powinien zwrocic sie do sadu o wydanie decyzji w
    tej sprawie?
    Co sie dzieje w sytuacji jesli istnieje testament? Czy o jego waznosci tez
    roztrzyga sad? Czy sad moze zmienic zapisy testamentu?

    3m

  • 2. Data: 2006-03-01 15:21:56
    Temat: Re: Podzial spadku
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    kam wrote:

    > rodzeństwo (jego dzieci), rodzice, gmina, skarb państwa

    Pominąłeś wnuki.

  • 3. Data: 2006-03-01 15:22:11
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    3m napisał(a):
> [...]

    > Czy o podziele majatku
    > decyduje sad? Kiedy i kto powinien zwrocic sie do sadu o wydanie decyzji w

    ten kto jest tym zainteresowany

    > Co sie dzieje w sytuacji jesli istnieje testament? Czy o jego waznosci tez
    > roztrzyga sad? Czy sad moze zmienic zapisy testamentu?

    zmienić zapisy nie, zinterpretować w pewnych sytuacjach - tak
    rozstrzygnąć o ważności - tak

    KG

  • 4. Data: 2006-03-01 15:24:58
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    jureq napisał(a):
    > Pominąłeś wnuki.

    założyłem, że brak dzieci oznacza, że w ogóle ich nie było

    KG