  • 11. Data: 2006-01-04 23:08:04
    Temat: Re: Podział spadku
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    kam wrote:

    > czego?
    >
    > KG

    pola z kartoflami i krowy

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2006-01-05 09:53:46
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> naskrobał/a w
    news:dpiqji$l0h$2@inews.gazeta.pl:

    > Wcale nie jestem tego pewna, o co pytał wątkotwórca. Dlatego wydaje mi
    > się, ze należałoby to wszystko sprecyzować,

    "Próbuję ustalić jak ma wyglądać podział spadku i jak sporządzić
    wniosek o nabycie spadku", "Moje pytanie brzmi jak będzie wyglądał
    podział spadku w takiej sytuacji ?"

    Rzeczywiście, strasznie nieprecyzyjnie się wyraził.

  • 13. Data: 2006-01-05 10:52:46
    Od: "enwy" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Słupicki" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Spadkobiercy ustawowi zostali podzieleni na grupy dochodzące kolejno do
    > dziedziczenia ustawowego. Przy czym spadkobiercy należące do grupy dalszej
    > dochodzą do dziedziczenia dopiero wówczas, gdy nie ma spadkobierców
    > należących do grupy bliższej.
    > ***
    > Rozumiem z tego że do spadku dochodzę tylko ja i mama. Ale pod linkiem
    > "A"
    > jest przykład gdzie małżonek (I grupa) dziedziczy wspólnie z rodzeństwem i
    > rodzicami
    > zmarłego (II grupa). Jestem trochę zdezorientowany :-(

    Jeżeli nie ma dzieci, a Ty jesteś synem więc się nie martw, wszytsko Twoje i
    Twojej mamy, a jak nie daj Boże Twoja mama umrze to Ty też wszytsko
    dziedziczysz, no chyba że mama zostawi testament z innym zapisem

  • 14. Data: 2006-01-05 10:57:11
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Goomich napisał(a):

    > Pytanie było o podział spadku, a nie majątku.

    Wcale nie jestem tego pewna, o co pytał wątkotwórca. Dlatego wydaje mi
    się, ze należałoby to wszystko sprecyzować, bo wcale nie jest takie
    oczywiste, że wspólny majątek rodziców,to nie to samo, co spadek po
    ojcu. Spadku faktycznie dostanie 1/2.

    Justyna