  • 21. Data: 2005-03-29 20:27:02
    Temat: Re: Podwyższenie abonametu, który w umowie jest stały!!
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Grandalf wrote:

    > Dziękuje za pomoc. Myślę, że to ułatwi sprawe.
    > http://www.dakomp.za.pl/umowa.html
    > pod tym adresem jest kopia mojej umowy.

    to jeszcze by się przydał regulamin.

    Ale nie jest to umowa na czas określony.

    Admin ma prawo zmienić ceny, w zależności od zapisów w regulaminie może
    to zrobic prościej lub bardziej skomplikowanie.
    Z tym, że i tak dojdzie się do tego samego miejsca.
    Nie akceptujesz nowych cen, to się rozstajecie.
    W zależności od zapisów w regulaminie mówiących o zmianie cen,
    albo ty wypowiadasz mu umową dokładnie w taki sposób w jaki byś to
    zrobił jakbyś chciał zakończyć współpracę nawet jakby cena się nie
    zmieniała.
    Albo zmiana cen jest zmianą regulaminu i wówczas ty nie akceptujesz
    nowego regulaminu, co w konsekwencji prowadzi do wypowiedzenia umowy
    przez niego.
    Nie wiedzę, tu żadnych zapisów, że nie możesz tego zrobić, ani żadnych
    kar za rozwiązanie umowy, więc nie sądzę, żeby były duże problemy.
    Co najwyżej zostaniesz bez internetu.

  • 22. Data: 2005-03-29 20:33:52
    Od: "Grandalf" <grandalf_anty_@_reklama_op.pl>

    witek wrote:

    > to jeszcze by się przydał regulamin.

    REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG
    DO SIECI INTERNET

    Myśl słynnego adwokata "Najważniejsze to czytać wszystko co zostało
    napisane małym druczkiem"

    1. Firma JOKER zapewnia stały dostęp do Internetu.
    2. Umowa obowiązuje na czas nieokreślony /chyba że zaznaczono inaczej/ z
    możliwością wypowiedzenia przez każdą ze stron z 1-miesięcznym okresem
    wypowiedzenia.
    3. Sprzęt pozostaje własnością firmy JOKER i abonent ma obowiązek zwrotu
    sprzętu po rozwiązaniu umowy.
    4. W przypadku zniszczenia lub utraty sprzętu powierzonego Abonentowi na
    czas trwania umowy abonent jest zobowiązany do zwrotu kosztów sprzętu.
    Wartość zwrotu wynosi 400zł. /cena zawiera kartę WiFi czy LAN, antenę oraz
    okablowanie/
    5. Wysokość abonamentu określa aktualny cennik.
    6. Abonament płatny pierwszego dnia każdego miesiąca, za dany miesiąc, na
    rachunek bankowy podany w umowie.
    7. W przypadku nie uiszczenia wpłaty do 15-go danego miesiąca nastąpi
    blokada łącza. Ponowna aktywacja łącza nastąpi po regulacji zaległości.

    . Po upływie drugiego miesiąca zostanie naliczona karna opłata
    aktywacyjna.

    . Po upływie czwartego miesiąca nastąpi zdjęcie instalacji
    abonenckiej i rozwiązanie umowy.

    8. Firma JOKER nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe działanie usługi
    będącej następstwem siły wyższej (np. awarie energetyczne, wyładowania
    atmosferyczne, pożary, uszkodzenia mechaniczne itp.)

    9. JOKER odpowiada za ewentualne awarie powstałe w sieci dostawcy internetu,
    a co za tym idzie brak dostępu do Internetu po stronie klienta w okresie
    powyżej pięciu dni (po przekroczeniu tego okresu będzie naliczana
    bonifikata, czyli 1/30 opłaty abonamentowej za jeden dzień) Powstałą awarię
    należy zgłosić telefonicznie /0501481578/.
    10. Administrator ma prawo do odłączenia sieci w celu wykonania czynności ko
    nserwacyjnych.

    11. JOKER nie gwarantuje przepustowości transmisji do zasobów dostępnych w
    sieci Internet oraz bezpieczeństwa przekazu informacji.

    12. JOKER nie ponosi odpowiedzialności prawnej za:

    . treści przekazywane podczas korzystania z Usługi

    . zabezpieczenie przed ingerencją osób trzecich danych i
    oprogramowania komputerów Klienta.

    . rejestrację domen dokonywaną przez Klienta w trakcie korzystania
    z Usługi.

    . szkody poniesione przez abonenta w związku z korzystaniem bądź
    niemożnością korzystania z usługi.

    . za wadliwe działanie usługi w przypadku zainstalowania i
    użytkowania sprzętu, który nie występuje w formularzu zdawczo-odbiorczym

    . za uszkodzenie sprzętu spowodowane wyładowaniami atmosferycznymi
    i przepięciami w sieci energetycznej i sieci komputerowej oraz instalacji
    antenowej

    11. Abonent jest zobowiązany do korzystania z sieci w sposób nie powodujący
    zakłóceń w działaniu Internetu i sieci wewnętrznej oraz zachowania przepisów
    prawa (np. włamywanie się do komputerów sieci zewnętrznej i wewnętrznej,
    rozpowszechnianie treści zabronionych prawem rozprowadzania nielegalnego
    oprogramowania itp). W przeciwnym wypadku Administrator zastrzega sobie
    prawo do jednostronnego rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
    12. Abonent nie może dokonywać samodzielnie zmian w podłączeniu do sieci
    komputerowej:

    . zmiany karty sieciowej bez powiadomienia administratora

    . zmiany numeru IP

    . podłączania dodatkowych komputerów do gniazda komputerowego

    . tworzenia podsieci

    13. Joker zastrzega sobie prawo do odłączenia użytkownika w przypadku gdy
    użytkownik rażąco naruszył zasady netykiety (zasad współżycia
    internetowego), uniemożliwia poprawne korzystanie z sieci innym
    użytkownikom, rozsyła niechciany spam reklamowy, stara się zmienić
    ustawienia sieci lub podszywa się pod numer IP pod innego użytkownika

    14. Abonent nie ma prawa udostępniać plików użytkownikom sieci zewnętrznej
    za pomocą odpowiednich programów /typu P2P/

    15.Przed montażem Abonent zobowiązany jest zrobić kopię zapasową danych
    zawartych w komputerze.

    16. Firma JOKER w żadnym przypadku nie odpowiada za utratę danych przez
    Abonenta.

    > Admin ma prawo zmienić ceny, w zależności od zapisów w regulaminie

    To jestem ugotowany. Naprawde nie mam żadnego asa??

  • 23. Data: 2005-03-29 20:38:50
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Grandalf wrote:

    > To jestem ugotowany. Naprawde nie mam żadnego asa??

    Albo się zgadzasz no nową cenę, albo koniec internetu.

  • 24. Data: 2005-03-29 20:51:54
    Od: "Grandalf" <grandalf_anty_@_reklama_op.pl>

    witek wrote:

    > Albo się zgadzasz no nową cenę, albo koniec internetu.

    ;-( ;-( ;-( nieeeeeeeeeeeeee

    --
    Nie chcesz płacić prowizji? To nie płać na www.swistak.pl
    Nie masz konta? To załóż. Rejestracja trwa 3 min, a już po 24h

  • 25. Data: 2005-03-29 21:35:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> wrote:

    > A czy ustawa o cenach nie nakazuje podawac brutto gdy nabywca jest
    > konsument?

    nie wiem.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 26. Data: 2005-03-30 09:04:26
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 29 mar o godzinie 23:35, na pl.soc.prawo, Przemek R... napisał(a):

    > nie wiem.

    To prreczytaj ustawę o cenach i się dowiedz.

    --
    Herbi
    30-03-2005 11:04:23

  • 27. Data: 2005-03-30 09:08:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości

    > To prreczytaj ustawę o cenach i się dowiedz.

    nie madruj sie.

    P.

  • 28. Data: 2005-03-30 09:18:35
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 30 mar o godzinie 11:08, na pl.soc.prawo, Przemek R... napisał(a):

    > nie madruj sie.

    ROTFL - przemuś się wnerwił - megaROTFL

    BTW - to zapoznałeś się w końcu z definicją *cena* ?

    --
    Herbi
    30-03-2005 11:18:33

  • 29. Data: 2005-03-30 09:43:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > ROTFL - przemuś się wnerwił - megaROTFL
    >
    > BTW - to zapoznałeś się w końcu z definicją *cena* ?

    cena - wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest
    obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę; w cenie uwzględnia
    się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie
    odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od
    towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym,

    nie widze tu sprzecznosci z napisaniem cena = (12 zl netto + vat ).

    P.

  • 30. Data: 2005-03-30 09:43:55
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    > ;-( ;-( ;-( nieeeeeeeeeeeeee

    40zl za internet staly? stary na co tu narzekac, koles jak zostawi wam stare
    ceny to platja i koniec twojego internetu a tak dalej bedzie on na swoim a
    ty masz cholernie tani internet, wmoim miescie 61zl to absolutne minimum za
    internet !!! zalezy oczywiscie od jakosci i szybkosci ale to juz inna
    kwetsia