  • 1. Data: 2003-07-16 09:19:32
    Temat: Podwójne faktury
    Od: "Sabina" <b...@o...pl>

    Nie wiem czy wyrażę to jasno: czy firmę, działającą w zmowie z pracownikiem
    innej firmy - wystawiającą podwójne faktury za wykonanie robót można w jakiś
    prosty sposób pociągnąć do odpowiedzialności - czy też jest nie do ruszenia?

  • 2. Data: 2003-07-16 09:44:40
    Temat: Re: Podwójne faktury
    Od: marek <f...@f...pl>

    Sabina wrote:
> [...]
    > prosty sposób pociągnąć do odpowiedzialności - czy też jest nie do ruszenia?

    Opisz dokładnie jak to wygląda. Jeżeli sytuacja jest taka, że wystawione
    są dwie faktury o tym samym numerze na różne kwoty i jedna firma ma
    zaksięgowaną jedną fakturę, a druga drugą to kontrola krzyżowa urzędu
    skarbowego.

    pzdr

  • 3. Data: 2003-07-16 09:49:37
    Od: "Sabina" <b...@o...pl>

    Nie znam szczegółów tak dokładnie - chodzi o to, że administrator
    spółdzielni mieszkaniowej podpisał drugi raz faktury za wykonane wcześniej
    prace i pewnie podzielili się forsą. On już nie pracuje, ale spółdzielnia
    jest stratna (czyli my).
    Dzięki za zainteresowanie.

  • 4. Data: 2003-07-16 10:45:18
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Sabina" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prace i pewnie podzielili się forsą. On już nie pracuje, ale spółdzielnia

    Wygląda na to, że firma skasowała forsę która jej się nie należała. Myslę,
    że jest to w 100% do odzyskania.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-07-16 10:53:23
    Od: marek <f...@f...pl>

    Sabina wrote:
> [...]
    > prace i pewnie podzielili się forsą. On już nie pracuje, ale spółdzielnia

    Strasznie to zagmatwane jest. Rozumiem, że są dwie faktury o róznych
    numerach za według Ciebie te same prace. Myslę, że sposób postępowania
    powinien być następujący. Zabierz te faktury oraz umowę z wykonawcą (z
    aneksami jeżeli są),protokół odbioru robót, a także pełnomocnictwa jakie
    miał administrator i idź do prawnika. Na odległośc to się niewiele zrobi
    tu mogą być ważne szczegóły. Kto mógł podpisywać faktury, odbierać
    prace, wypłacić pieniądze. Czy u was Zarząd nie zatwierdza faktur do
    wypłaty tylko jest to w kompetencji administratora, a może do jakiejś
    kwoty wolno mu było. Zbyt wiele niewiadomych. Idź do prawnika w realu.

    pzdr

  • 6. Data: 2003-07-16 12:41:35
    Od: "Sabina" <b...@o...pl>

    Dzięki.