  • 21. Data: 2009-03-24 19:24:07
    Temat: Re: Podwójne OC dla pojazdu - jak pozbyć się jednego ubezpieczyciela ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    .Artur. pisze:

    > correct, jak ty kogoś zasuniesz od tyłu, będziesz podwójnie
    > zabezpieczony :-)

    I oba ubezpieczyciele będą odsyłać poszkodowanego do "tego
    drugiego" ubezpieczyciela ;)
    6008

  • 22. Data: 2009-03-24 20:03:36
    Od: Art <s...@w...pl>

    > Wypowiedzenie OC to 1 dzień _przed_ upływem terminu.

    Chodzi o wypowiedzenie umowy w przypadku sprzedaży auta, a nie zmiany
    firmy ubezpieczającej

  • 23. Data: 2009-03-24 20:14:11
    Od: Art <s...@w...pl>

    >>> 1. Nabywam pojazd.

    > A dlaczego nie?

    Nie rozumiesz pytania.

    wypowiedzenie umowy ubezpieczenia, dlaczego nie?

    > A dlaczego tak? Obniżyli cenę o zwrot, który "mogli" dostać?

    Jaki zwrot i kto mógł dostać?
    Kompletnie nie jarzysz o co chodzi!

    > A dostarczyłeś/zawiadomiłes TU o tym fakcie?

    A czy to było w moim interesie?

    lokalnym oddziale celem naliczenia nowej stawki...

    > Echhh ci posiadacze ogórów...

    Jesteś stukrotnie głupszy od najgłupszego posiadacza pojazdu samochodowego.

    > To, ze podpisałes wypowiedzenie nie oznacza, że skutecznie umowe
    > wypowiedziałeś

    Skąd o tym wiesz?

    wypowiedzenia, a nie nie zrobił tego w ustawowym terminie w związku z
    czym ubezpieczenie TRWA nadal!

    > Sprzedawca nie ma żadnych obowiązków i terminów na wypowiedzenie umowy
    > OC jeżeli mu sie nie chce palcem kiwnąć. Takie uprawnienia należą sie
    > posiadaczowi.

    Głąbie skończony... dostarczenie mojego wypowiedzenia ubezpieczycielowi
    zwalniało by sprzedającego od dalszego opłacania składki. Rozumiesz bucu?

    wykonuję kilkanaście telefonów, zaczynam pisac pisma itd.
    PŁACIŁ W DALSZYM CIAGU UBEZPIECZENIE!

    > Taaa...A swistak zawija w sreberko -- kilka dni temu, pisma... ROTFL

    Jesteś niestety kretynem, nie wiem po ca zabierasz głos w tym temacie.

    składkę i DOSTAJĘ 215 zł ZWROTU! :-)))

    > To jest właśnie piękny dowód na Twoje trollowanie -- zwrot przysługuje
    > temu, kto zawarł umowę, a nie "dziedzicowi"

    Jesteś niestety kretynem, nie wiem po co zabierasz głos w tym temacie.

    <http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id
    =WDU20031241152&type=3&name=D20031152Lj.pdf>

    > 3) rozwiązania się umowy w związku z jej wypowiedzeniem przez nabywcę
    > pojazdu w przypadku określonym w art. 31 ust. 1 -- zwrot składki
    > przysługuje zbywcy pojazdu

    Jeżeli w ciagu 30 dni dostarczy MOJE WYPOWIEDZENIE umowy bucu...

  • 24. Data: 2009-03-24 21:25:39
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    Art w <news:gqbeug$bg7$4@news.wp.pl>:

    > Nie rozumiesz pytania.

    Czyli nie potrafisz odpowiedzieć. tak jak nie potrafisz odpowiadać i
    cytować.

    > Jaki zwrot i kto mógł dostać?
    > Kompletnie nie jarzysz o co chodzi!

    Niżej było, kto jest uprawniony wg ustawy.

    > A czy to było w moim interesie?

    Jak najbardziej, i stąd te narzekania teraz.

    > Jesteś stukrotnie głupszy od najgłupszego posiadacza pojazdu samochodowego.

    Trafiony, zatopiony

    > Skąd o tym wiesz?

    Potrafie czytać to co interlokutor, któremu odpisuję napisał. Tobie
    tej umiejętności brakuje.

    > Głąbie skończony... dostarczenie mojego wypowiedzenia ubezpieczycielowi
    > zwalniało by sprzedającego od dalszego opłacania składki. Rozumiesz bucu?

    Rozumiem, że piszesz na grupie pl.soc.prawo, nie znasz swoich praw i
    obowiązków, ale za to języka, którego używasz powstydziłby się żulik
    spod budki z piwem, gdyby miał go użyć w rozmowie bezpośrednio.

    > nie wiem po co zabierasz głos w tym temacie.

    To twój problem.

    > <http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id
    =WDU20031241152&type=3&name=D20031152Lj.pdf>

    > Jeżeli w ciagu 30 dni dostarczy MOJE WYPOWIEDZENIE umowy bucu...

    A jeżeli nie dostarczy, to kierownik składu "ogórów" będzie płacił dwa
    ubezpieczniea OC, trolował na usenecie i obrażał dyskutantów

    CROSS: pl.soc.prawo,pl.pregierz
    FUT: pl.pregierz
    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 25. Data: 2009-03-24 21:55:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Art" <s...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]

    > Jesteś niestety kretynem, nie wiem po co zabierasz głos w tym temacie.

    > Jeżeli w ciagu 30 dni dostarczy MOJE WYPOWIEDZENIE umowy bucu...

    Niezłe.
    I do tego jeszcze nie miałeś racji.
    PLONK

  • 26. Data: 2009-03-25 08:40:15
    Temat: Re: Podwójne OC dla pojazdu - jak pozbyc' sie; jednego ubezpieczyciela ?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 19:55:07 +0100, szerszen napisał(a):

    > wszystko zalezy od tego kiedy sie ostatnio przez to przechodzilo

    I o to chodzi, ostatnio zmieniałem auto jak było jeszcze normalnie
    (jakieś 5 lat temu).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 27. Data: 2009-03-25 08:41:14
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 16:50:26 +0100, Rafał \"SP\" Gil napisał(a):

    > Ustawa niby precyzuje czego mogę dochodzić ;/
    >
    > "Art. 58. 1. Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania
    > powszechnej usługi pocztowej przysługuje odszkodowanie: 1) za utratę
    > przesyłki poleconej - w wysokości żądanej przez nadawcę, nie wyższej
    > jednak niż pięćdziesięciokrotność opłaty pobranej przez operatora
    > publicznego za traktowanie przesyłki jako przesyłki poleconej;"

    Wiesz co, w odniesieniu do analogicznego art. 58 kp bodajże TK nie tak
    dawno orzekł, że niekonstytucyjne jest ograniczanie odszkodowania w ten
    sposób. Tu też można spróbować ;-)

  • 28. Data: 2009-03-25 08:41:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 16:56:37 +0100, Johnson napisał(a):

    > Takie limitowanie odszkodowania przez ustawodawcę, już padło w TK,
    > choćby co do odszkodowania z kp

    O właśnie, najpierw piszę, później czytam ;-)

  • 29. Data: 2009-03-25 08:42:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 17:08:24 +0100, Rafał \"SP\" Gil napisał(a):

    > skarga konstytucyjna już
    > wymaga grubszej inwestycji.

    Jestem właśnie na etapie ;-)
    Inwestycją to-to nie jest, ale fakt, że "wymogi formalne" są powalające.
    I sama w sobie instytucja to też w sumie bubel.

  • 30. Data: 2009-03-25 10:23:58
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Olgierd pisze:

    > Wiesz co, w odniesieniu do analogicznego art. 58 kp bodajże TK nie tak
    > dawno orzekł, że niekonstytucyjne jest ograniczanie odszkodowania w ten
    > sposób. Tu też można spróbować ;-)

    Ale gdzie walić ? Pozwać PP i przed sądem powołać się na
    orzeczenie TK ?

    (Masz sygnaturę, czy muszę grzebać w lexie ?)

    6008