  • 21. Data: 2008-02-04 21:35:00
    Temat: Re: Podszywancy czy ?
    Od: "o.O" <u...@...com.pl>

    news:fo7ul3$1pg$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Kradzież jabłek z cudzego sadu też jest łatwa, co nie zmienia faktu,
    > Ĺźe zabroniona.

    swoj samochod mozesz pomalowac na identyczny kolor co sasiada, nie oznacza
    to ze ukradles jego pomysl, czy wzor ktorym sie wyroznia twoje auto.

  • 22. Data: 2008-02-04 22:21:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "o.O" <u...@...com.pl> napisał w wiadomości

    > swoj samochod mozesz pomalowac na identyczny kolor co sasiada, nie
    > oznacza to ze ukradles jego pomysl, czy wzor ktorym sie wyroznia twoje
    > auto.

    Bez wątpienia masz rację, tym nie mniej nijak nie potrafię tej wypowiedzi
    dopasować do omawianej przez nas sytuacji.

    Wpisanie cudzego adresu mailowego stanowiącego wyróżnik posta - to jeśli
    już chcemy pisać przez analogię samochodów - będzie odpowiadało sprawieniu
    sobie tablicy rejestracyjnej z numerem sąsiada. A to raczej nie jest mile
    widziane przez prawo.

  • 23. Data: 2008-02-04 23:30:34
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał w
    > wiadomości news:fo7qes$3ll$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Chwilowo zadaje sensowne pytanie.

    Ale podszywajac sie pode mnie ;) Ja zadalbym sennsowniejsze

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';

  • 24. Data: 2008-02-04 23:45:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale podszywajac sie pode mnie ;) Ja zadalbym sennsowniejsze

    Jakbyś wpisał weryfikowalny jednoznacznie adres mailowy, to by nie było
    problemu. A tak, to faktycznie w ten sposób każdy może się podpisywać w
    dowolny sposób.

  • 25. Data: 2008-02-05 08:47:55
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on 4 Feb 2008 18:18:43 GMT,
    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> screamed:

    > Że jak?
    >
    > Robert, toż to tylko nagłówek:
    > np.: From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    > lub: From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    >
    > konfigurowany przez użytkownika.

    Ale NNTP-Posting-Host i kilka innych już nie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 09:47:22 user up 11608 days, 21:42, 1 user, load average: 0.02, 0.28, 0.00 ]

    transvestite, n.: Someone who likes to eat, drink, and be Mary.

  • 26. Data: 2008-02-05 09:46:49
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Robert Tomasik pisze:
    > Jakbyś wpisał weryfikowalny jednoznacznie adres mailowy, to by nie było
    > problemu. A tak, to faktycznie w ten sposób każdy może się podpisywać w
    > dowolny sposób.

    nie rozumiem. uwazasz ze jak bym wpisal swoj prawdziwy adres email, to
    ten troll nie moglby zrobic tego samego?

  • 27. Data: 2008-02-05 09:55:49
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    > Ale podszywajac sie pode mnie ;) Ja zadalbym sennsowniejsze

    bo obiecales ze mu cos zrobisz ?:) i co ;) chlopak sie napalil a tu jak
    zwykle puste gadki :)

  • 28. Data: 2008-02-05 13:11:42
    Od: "zenek" <m...@z...ze>

    > jvrfm mr gra ynzn cb glz wnx gb ancvfnyrf mermltabjny m cbqfmljnavn fvr
    > cbqr zavr? :) qmvrxv, pubp zvnyrz anqmvrwr mr cbqfmlwr fvr qbxynqavrw v
    > ceml bxnmwv anehfml avrpb jvrprw cemrcvfbj

    Fxnq jvrfm, mr cemrqcvfpn cbgensv mebmhzvrp grxfg , xgbel ancvfnyrf? Zbmr
    grm ynzn? Cbmqenjvnz

    Pozdro
    zenek

  • 29. Data: 2008-02-05 14:43:39
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Bzyko pisze:

    > bo obiecales ze mu cos zrobisz ?:) i co ;) chlopak sie napalil a tu jak
    > zwykle puste gadki :)

    ale on sie nie podszyl :) opodobnil a za to zrobic sie nic nie da. Teraz
    ja jestem Sprite, a on jest Spierd, cos w tym stylu ;)

  • 30. Data: 2008-02-05 16:07:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > nie rozumiem. uważasz ze jak bym wpisal swoj prawdziwy adres email, to
    > ten troll nie moglby zrobic tego samego?

    Z technicznego punktu widzenia oczywiście by mógł. Ale robiąc to popełnił
    by przestępstwo. Zaznaczam, dotyczy to tylko i wyłącznie sfałszowania
    adresu mailowego, który jest jednoznacznie identyfikowalny i unikalny. Sam
    podpis - przykładowo: Robert Tomasik - w żaden sposób unikalny nie jest, bo
    przecież na świecie żyje wiele takich osób.