  • 11. Data: 2008-02-04 17:54:24
    Temat: Re: Podszywancy czy ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "I>onrad" <k...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:fo703h$ev7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Użytkownik przeważnie jest do odróżnienia po adresie mailowym, nawet jak ma
    tę samą nazwę. Podszywanie się pod cudzą nazwę będzie co najwyżej
    napiętnowane na grupach - taki zwyczaj zwłaszcza w odniesieniu do stałych
    bywalców. Idiotę, który uparcie posługuje sie cudzym nickiem po prostu
    wkłada się do KF-u i po sprawie. Gdyby komuś się udało jakoś podmienić
    adres mailowy, to sądzę, że znalazł by się jakiś tam artykuł.

  • 12. Data: 2008-02-04 18:18:43
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w <news:fo7joh$nco$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    > Użytkownik "I>onrad" <k...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik przeważnie jest do odróżnienia po adresie mailowym, nawet jak ma
    > tę samą nazwę.

    Hmm...

    > Gdyby komuś się udało jakoś podmienić adres mailowy,

    Że jak?

    Robert, toż to tylko nagłówek:
    np.: From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    lub: From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    konfigurowany przez użytkownika.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2008-02-04 18:24:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > wkłada się do KF-u i po sprawie. Gdyby komuś się udało jakoś podmienić
    > adres mailowy, to sądzę, że znalazł by się jakiś tam artykuł.

    Podrobic adres mailowy to pikus jak widzisz w tym poscie moim, po co Ci
    jakies artykuly o tym?

  • 14. Data: 2008-02-04 18:26:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Że jak?
    > Robert, toż to tylko nagłówek:
    > np.: From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    > lub: From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    > konfigurowany przez użytkownika.

    Wiem. Ale o ile nazwa użytkownika nie jest unikatowa to posługiwanie się
    cudzym adresem mailowym już raczej podlega ściganiu. Fakt, że chwilowo nie
    mam pomysłu z jakiego przepisu. Na pierwszy rzut oka podrobienie nagłówka
    pod inną osobę to przestępstwo z kodeksu karnego - wpływanie na
    automatyczne przetwarzanie danych. W końcu autora posta mogę chcieć
    przefiltrować a osobę, która się podszywa niekoniecznie.

  • 15. Data: 2008-02-04 18:36:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > wiadomości news:fo7joh$nco$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Podrobic adres mailowy to pikus jak widzisz w tym poscie moim, po co Ci
    > jakies artykuly o tym?

    Mnie po nic. Pieniaczyć by mi się nie chciało, ale co do zasady stanowi to
    przestępstwo.

  • 16. Data: 2008-02-04 18:49:21
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "I>onrad" <k...@d...pl> wrote
    > Prosty przyklad wybieram sobie podpis identyczny jak ktos inny, tzw
    > podszywaniec.

    Zależy jaki cel jest tego. Można podciągnąć pod różne rzeczy np. złośliwe
    niepokojenie (wykroczenie) itp.

  • 17. Data: 2008-02-04 19:01:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zapoznaj sie z PGP a nie stwarzasz takie problemy z podszywaniem sie

  • 18. Data: 2008-02-04 19:05:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Poczytaj sobie tutaj o PGP
    http://www.geocities.com/humanizm_w_polsce/grupy_dys
    kusyjne.html

  • 19. Data: 2008-02-04 19:53:00
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Robert Tomasik pisze:
    > Podszywanie się pod cudzą nazwę będzie co najwyżej
    > napiętnowane na grupach - taki zwyczaj zwłaszcza w odniesieniu do
    > stałych bywalców.

    ale wiesz ze odpowiadasz trolowi? :) mu dokladnie o to chodzi

    > Gdyby komuś się udało jakoś
    > podmienić adres mailowy,

    ale wiesz ze to jest latwe jak bajka? :)

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';

  • 20. Data: 2008-02-04 20:52:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał w wiadomości
    > ale wiesz ze odpowiadasz trolowi? :) mu dokladnie o to chodzi

    Chwilowo zadaje sensowne pytanie.

    > ale wiesz ze to jest latwe jak bajka? :)

    Kradzież jabłek z cudzego sadu też jest łatwa, co nie zmienia faktu, że
    zabroniona.