  • 1. Data: 2003-12-03 19:10:19
    Temat: Podstawy prawne dla obsługi internetu oraz oprogramowania.
    Od: Kwiat <c...@p...pl>

    Witam. Słyszałem ze powstal nowy organ policji zajmujący sie
    przestępstwani internetowymi i łamoaniem praw autorskich.
    Moje pytania są następujące:

    1.Czy policja musi mniec nakaz rewizji aby sie dostac do lokalu bez
    mojej zgody?
    2.Czy policja może dowieść winy użytkownika za pomocą tylko i
    wyłącznie sieci ?
    3.Czy jesli nie wpuszcze policji do mieszkamia to wiaża sie z tym
    jakies konsekwencje?
    4.Jakie są podstawy prawne dotyczące filmów DIVX, gier,
    oprogramowania, sprzętu dotyczące takich sytuacji?
    5.Jak wyglądają podstawy prawne obsługi internetu- jakie działania
    są niezgodne z prawem (na terenie Polski)?
    6.Czy są juz przypadki oskarzeń i wyroków w tych sprawach?
    7.Czy naprawde należy sie tego obawiać...?? i natychmiast kasować
    np. nielegalna kopie windowsów i zacierać wszelkie ślady na dysku ???
    7.Na co zwrócić szczególną uwagę i co moze pciągnąć za sobą
    największe konsekwencje?
    8.Czy zna ktos moze bloki Policyjnych IP z których odbywa sie
    skanowanie?
    9.Jak się zachować w sytuacji gdy policja zapuka do moich drzwi???

    Potępiam piractwo i te wiadomości są mi potrzebne w celach edukacyjnych.
    Bardzo dziękuje za odpowiedzi.
    Pozdrawiam serdecznie : KWIAT.

  • 2. Data: 2003-12-03 19:31:13
    Od: "STranger" <s...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Kwiat" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Potępiam piractwo i te wiadomości są mi potrzebne w celach edukacyjnych.

    ROTFL
    no taki disclaimer był niezbędnie potrzebny bo inaczej już pojutrze lotna
    brygada komisarza Plikołapa Beznakazowego by Cie dopadła! (tak, tak, oni
    tutaj też mają swoje macki ;-)

    btw: zobacz posty z poprzednich dni, aż roi sie od odpowiedzi na twoje
    pytania...

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 3. Data: 2003-12-03 19:31:53
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    Kwiat wrote:

    > Witam. Słyszałem ze powstal nowy organ policji zajmujący sie
    > przestępstwani internetowymi i łamoaniem praw autorskich.

    a gdzie slyszales?

    > Potępiam piractwo i te wiadomości są mi potrzebne w celach
    > edukacyjnych.

    ROTFL

  • 4. Data: 2003-12-03 19:38:07
    Od: Kwiat <c...@p...pl>

    Użytkownik Marcin Wrzech napisał:

    > a gdzie slyszales?

    > ROTFL

    A co gazet nie czytasz ? ;P

  • 5. Data: 2003-12-03 19:45:21
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    Kwiat wrote:

    > A co gazet nie czytasz ? ;P

    czytam, ale takiej informacji nie wyczytalem, wiec podaj linka